2013-07-08, 16:31
Medlem
gaylordfuckers avatar
Finns det någon mer film än den skakiga från långt håll, orkar inte gå igenom 110 sidor för att finna
Citera
2013-07-08, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker
Finns det någon mer film än den skakiga från långt håll, orkar inte gå igenom 110 sidor för att finna

Inte vad jag sett. Testa söka
Citera
2013-07-08, 16:33
Medlem
Slumlords avatar
"SSMT tackar för besöket som vi hade till sparringen idag!

På söndag så är det en stor dag för klubben och framförallt våra egna fighters då vi har match borta i varberg och det ska bli jätte roligt!

Vi kommer att ha uppdateringar om matcherna på vår "like" sida så följ oss där!

Vi som åker till Varberg på lördag träffas utanför klubben kl 10.00!
Vi måste ha med oss egna sänglakan och det ska vara städat efter oss när vi samlas och det hjälps vi åt med.

Dom som ska med är följande:
Dani, Sean, Blunder, Philip, Jocke Ö, Rodde, Richard, Danne,

Viktor, jocke L, David W, Yad, Americo, maxi, johan, David D, Bärra!

OM jag glömmer någon nu så säg till mig omgående, 200 kr ska betalas från alla som ska med, så ni som inte har betalat ännu tar med detta på lördag, Gäller alla!

Om någon redan nu vet att ni inte ska med så säg till omgående för planeringen annars syns utanför klubben kl 10.00 nu på lördag inte en minut senare annars åker vi iväg!

Vi ses!
South Side Muaythai"

================================================== =========
De fetmarkerade var alltså de som åkte med på klubbens resa. Ingick han inte där eller har han något smeknamn?
Citera
2013-07-08, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettmormor
Ingen fara Tror du missförstod. Jag laddade upp den ifall att den skulle försvinna.

Den ligger kvar för mig ännu, så antingen spökar det hos dig eller mig

Fan va skumt :S De senaste jag ser är "Öland viskar efter mig" från i fredags.
Citera
2013-07-08, 16:35
Medlem
Fu-Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tromig
Varför skriver ni ens när ni inte vet ett jävla piss? Jag förstår att det spekuleras, självklart, men skriv inte saker som om ni visste när ni uppenbarligen inte har en jävla susning om nånting!

Jag var vän med GM.

Det är bekräftat att det är NE, 24åringen från haninge.. Det är alltså han med tatueringen på armbågen som några redan har kommit fram till.
Han är med i och tränar med SSMT, osäker dock om han skulle vara med på tävlingen.

Jag är helt övertygad om att det är någon sjuk drog inblandad.
NE var en sjysst,rolig och väldigt omtyckt kille. Smart, allmänbildad och vettig.

Lkpg morden kan ni utesluta helt att han är inblandad i.

Så om man är smart, allmänbildad och vettig så tar man sjuka droger?
Citera
2013-07-08, 16:45
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaylordfucker

Här har du en stabiliserad version av videon dock sker det på bekostnad av skärpan.

http://www.youtube.com/watch?v=p9BXy8FzIRI
Citera
2013-07-08, 16:52
Medlem
jugbandbluess avatar
http://hn.se/nyheter/varberg/1.2239592-vannen-han-var-en-helt-normal-kille-

nån som har betaltjänst?
Citera
2013-07-08, 16:59
Medlem
Borghesias avatar
Antar att någon redan nämnt detta men jag sökte och fick ingen träff. Är det en dubbelpost så ursäkta mig och jag ställer mig i hörnet med en påse över huvudet.

Om det nu är GM (NE) som har den där tatueringen på armbågen så finns han med på en video som är postad på klubbens sida. https://www.facebook.com/photo.php?v=4918207195623

Han står med ryggen mot kameran men man ser armbågen tydligt vid 16 sekunder in i videon. Han ser ut att ha varit en aktiv medlem i klubben. Frågan är bara om han också var anmäld för att tävla i helgen eller om han bara var med som stöd för dom andra.

Edit: Fick svar på min fråga nedan.
Senast redigerad av Borghesia 2013-07-08 kl. 17:22.
Citera
2013-07-08, 17:05
Medlem
Citera
2013-07-08, 17:07
Medlem
Grandiosos avatar
Vännen: "Han var en helt normal kille"

En vanlig, omtyckt kille. Så beskrivs gärningsmannen från söndagens vansinnesdåd.

– Jag blev väldigt chockad. För mig är han en helt normal kille, säger barndomsvännen.

Barndomsvännen kan inte se någonting hos sin vän som kan ha orsakat våldshandlingarna. Han var deprimerad ibland och det hände att han "snedtände på alkohol". Han ska då även ha kunnat bli våldsam, även om detta aldrig inträffat när vännen varit med.

Senast redigerad av Grandioso 2013-07-08 kl. 17:10.
Citera
2013-07-08, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tromig
Om vännen inte ljuger så är dådet ännu mera tragiskt - en "normal, schysst kille" som spårar ut totalt.. Kanske att hans asociala thaiboxningskollegor petade i honom nån läskig drog..?
Citat:
– Han var glad, bodde hos oss hela helgen, vi spelade boll, kollade på film och sådana grejer. Han var helt normal.

Efter midsommarhelgen åkte 24-åringen för att hälsa på morföräldrarna, som bor på en mindre ort i Västsverige, där han stannade fram till helgen som gick. Enligt barndomsvännen åkte han sedan ner till Varberg för att se på tävlingar i thaiboxning och hälsa på sina klubbkompisar. Han var medlem i en stockholmsklubb men hade själv blivit skadad tidigare och skulle inte tävla.

Sedan skulle han sommarjobba på en möbelfirma och till hösten plugga vidare med sikte på universitetet.
Citera
2013-07-08, 17:16
Medlem
TheyWillKillUsAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grandioso
Om det nu är droger inblandat i det hela kombinerat kanske med alkohol så är det
en stilla nåd att bedja om att den här vansinneshistorien med dödlig utgång ska kunna
fungera som en tankeställare åt alla aningslösa flumliberala idiotjävlar som behagar
förhärliga drog- och alkoholanvändning i det här moraliskt förfallna riket.
Det är ett ostridigt faktum att en oerhört hög andel av våldsbrott och annan kriminalitet i Sverige
är drog- och alkoholrelaterad.
Det råder sedan länge ett väldigt romantiserat synsätt på alkoholbruket.
Det är coolt att supa till. Det är fränt att testa benso och annan jävla nervgiftsskit som
det dräller av.

Kombinerar man somligt här så kan man i olyckliga fall få ett förödande resultat som igår;
det slår totalt slint i den ömtåliga mänskliga hjärnan och alla spärrar släpper bara helt
plötsligt och så en är en medmänniska bragt om livet och åter andra allvarligt skadade,
För grabben igår var med största sannolikhet påverkad av diverse kemisk stimulantia.
Ögonvittnen till dramat och mördargalningens framfart har mycket riktigt fått den
bestämda uppfattningen också vilket framgår av följande:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17094267.ab

Föreligger det psykisk ohälsa i någon grad - vilket det tydligen har gjort i detta specifika fall -
och det knarkas och sups ovanpå det, ja, då kan det vara bäddat för såna här fruktansvärda
tragedier.

Man leker inte bara med sina egna liv, man sätter andras också i fara genom detta jävla
supande och knarkande som förpestar landet.

edit: Det går faktiskt att leva ett fullgott, innehållsrikt liv helt utan droger och alkohol, hur
otroligt det än kan låta för somliga.

Ja, precis. Exakt samma sak med flygtrafiken. Plan som kraschar till höger och vänster och ändå är det ingen som sätter stopp för eländet! Istället normaliseras flygeländet med billiga charterresor som langarna hänsynslöst pumpar ut. Dom sätter miljoner människors liv på spel med sitt cyniska agerande!

En galen idiot gör inte Sveriges skadliga och kontraproduktiva narkotikapolitik mer effektiv eller sann. I ett läge där det faktiskt inte är fastställt vad grabben led av ("Harry", den medicinska experten som på 25 meter kunde avgöra att personen ifråga var påverkad av droger, inte hade en psykos som verkar mycket troligare) så bör du kanske inte vifta med den stora moralpekpinnen från den högsta hästen. Lev du ditt liv som du vill och skit i andra.

http://www.youtube.com/watch?v=c7pT1nv4S1M
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in