2013-07-08, 15:45
Medlem
2big4yous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Säger vem då? Du eller har du lite underlag som styrker ditt påstående, och i så fall är jag intresserad.

Säger jag.
Använde olika typer av AAS under 6år i början på 2000-talet,kan väl säga att jag använde min kropp till forskning om du så vill.
Citera
2013-07-08, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renasanningen
Ja, eller anaboler kan "räcka", vanligt i många träningssammanhang, kanske i "kombo" med alkohol?

Så GMs psykos kan ha triggats av ryssfemmor och vodkaredbullshottar, typ?
Citera
2013-07-08, 15:58
Medlem
AClockworkOranges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
Säger jag.
Använde olika typer av AAS under 6år i början på 2000-talet,kan väl säga att jag använde min kropp till forskning om du så vill.

+1. Jag kan gå i god för mig själv med och iaf några till. Var många år sedan men om man är medveten vad man har i kroppen och sköter det på rätt sätt mår man enbart mer positivt. Hade inga problem när det gick ur kroppen heller.
Dock var jag aldrig långvarig i den sfären...
Citera
2013-07-08, 15:59
Medlem
Inte läst sen igår, så sorry om detta är känt. Aftonbladet m fl har fel. Han skulle inte tävla (han var inte med på tävlingsschemat), han tänkte dock säkert hänga med klubben. Tydligen hade hans flickvän gjort slut nyligen så han var deprimerad. Förklarar inte men har troligen bidragit.
Citera
2013-07-08, 16:02
Medlem
Fallet diskuteras just nu i P1.
Citera
2013-07-08, 16:04
Medlem
https://www.facebook.com/chri*le.brandh*lm

Citat:
C*rille Br*ndholm
för 14 timmar sedan i närheten av Handen, Stockholms Län via mobil
Tänder ett ljus <3

Medlem i SSMT gruppen på facebook och vän med NE.

Edit
Skärmdump
http://tinypic.com/r/dlotbm/5
Senast redigerad av svettmormor 2013-07-08 kl. 16:21.
Citera
2013-07-08, 16:12
Medlem
Grandiosos avatar
Om det nu är droger inblandat i det hela kombinerat kanske med alkohol så är det
en stilla nåd att bedja om att den här vansinneshistorien med dödlig utgång ska kunna
fungera som en tankeställare åt alla aningslösa flumliberala idiotjävlar som behagar
förhärliga drog- och alkoholanvändning i det här moraliskt förfallna riket.
Det är ett ostridigt faktum att en oerhört hög andel av våldsbrott och annan kriminalitet i Sverige
är drog- och alkoholrelaterad.
Det råder sedan länge ett väldigt romantiserat synsätt på alkoholbruket.
Det är coolt att supa till. Det är fränt att testa benso och annan jävla nervgiftsskit som
det dräller av.

Kombinerar man somligt här så kan man i olyckliga fall få ett förödande resultat som igår;
det slår totalt slint i den ömtåliga mänskliga hjärnan och alla spärrar släpper bara helt
plötsligt och så en är en medmänniska bragt om livet och åter andra allvarligt skadade,
För grabben igår var med största sannolikhet påverkad av diverse kemisk stimulantia.
Ögonvittnen till dramat och mördargalningens framfart har mycket riktigt fått den
bestämda uppfattningen också vilket framgår av följande:
Citat:
Harry och hans flickvän är övertygade om att 24-åringen var drogpåverkad.

- Han var inte full men garanterat påverkad av något. Han uppträdde helt förvirrat
, säger Harry.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article17094267.ab

Föreligger det psykisk ohälsa i någon grad - vilket det tydligen har gjort i detta specifika fall -
och det knarkas och sups ovanpå det, ja, då kan det vara bäddat för såna här fruktansvärda
tragedier.

Man leker inte bara med sina egna liv, man sätter andras också i fara genom detta jävla
supande och knarkande som förpestar landet.

edit: Det går faktiskt att leva ett fullgott, innehållsrikt liv helt utan droger och alkohol, hur
otroligt det än kan låta för somliga.
Senast redigerad av Grandioso 2013-07-08 kl. 16:38.
Citera
2013-07-08, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettmormor
https://www.facebook.com/chri*le.brandh*lm

Medlem i SSMT gruppen på facebook och vän med NE.

Den verkar borta nu, såg dock en tidigare status:

"– Man skulle vilja se samhället stå upp och säga: ”Rör inte min polis”. Vi tar inte anställning för att bli kastade sten på. Polisuppdraget är inte att bli målsägande utan att SKYDDA medborgarna. " - Erling Staxäng, Polisförbundets nationella Huvudskyddsombud ... Undrar hur skyddad mannen som blev avrättad i sitt eget hem kände sig...

Undrar vilken inställning han har nu när hans polare försöker hugga snuten med en kniv och stryker med.
Citera
2013-07-08, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Den verkar borta nu, såg dock en tidigare status:

"– Man skulle vilja se samhället stå upp och säga: ”Rör inte min polis”. Vi tar inte anställning för att bli kastade sten på. Polisuppdraget är inte att bli målsägande utan att SKYDDA medborgarna. " - Erling Staxäng, Polisförbundets nationella Huvudskyddsombud ... Undrar hur skyddad mannen som blev avrättad i sitt eget hem kände sig...

Undrar vilken inställning han har nu när hans polare försöker hugga snuten med en kniv och stryker med.

Skärmdump
Citera
2013-07-08, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Renasanningen
Undras just hur många potentiella mördare vi har i Sverige med den här profilen:

Från början labilt psyke.

Ytterligare skadad av t.ex. missbruk av anabola
steroider/all annan s-t som nu finns att tillgå.

Mentall fången i någon sorts våldssport inom vilken
det är ok och ger poäng att skada andra människor.

Att tullen fick minskade resurser att stoppa s-n vid EU-medlemskapet minskar
inte precis riskerna att helt oskyldiga människor kommer i vägen för sådana
här kanske drogskapade "terminatorer" som också "fostrats" av vår våldshyllande
"kultur" där t.ex. extremt dödligt våld mot människor ständigt visas i rent
underhållningssyfte.

Är helt inne på din linje: Schengen-avtalet i och med EU har de facto underlättat med fri rörelse mellan folk, tjänster och egendom. Det glorifierade våldet i media håller jag delvis med om, även om vissa skildringar av våld rentav kan ha avskräckande effekt. Men visst, Tarantino och Hong Kong rullar á la Hard Boiled och The Killer tillhör inte den kategorin. GM är barn av sin tid.
Citera
2013-07-08, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettmormor
Skärmdump

Misstrodde dig inte, men man kan ju anta att han kollar i den här tråden då den legat uppe i 15 timmar och den försvann direkt efter att du posta om de här i tråden.
Citera
2013-07-08, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iowa88
Misstrodde dig inte, men man kan ju anta att han kollar i den här tråden då den legat uppe i 15 timmar och den försvann direkt efter att du posta om de här i tråden.

Ingen fara Tror du missförstod. Jag laddade upp den ifall att den skulle försvinna.

Den ligger kvar för mig ännu, så antingen spökar det hos dig eller mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in