2013-07-08, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
eftersom du är övertygad om drog. vad brukade han för droger annars? och hur ofta

Han tog inget regelbundet, förutom möjligtvis cannabis då, men det kan väl uteslutas som mördardrog antar jag. Men NE var väldigt spontan,orädd och nyfiken så jag kan tänkte mig att han testat något för första gången eller att det är blandat med alkohol och flera saker.

Det är jobbigt för mig att skriva så jag kommer vara off ett tag.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
"Vänner till den unga man som gick till attack mot flera personer i Varberg på söndagen larmade polisen om att mannen inte mådde bra. Klockan fem i tio kom varningssatalet in till polisen. Tio minuter senare kom larmet om det första kvindådet."

Känns som att Thaiklubben (som direkt efter detta åkte och tävlade) såg en hel jävla del innan dom bestämde sig för att ringa polis.

Vad fan gjorde dom egentligen och varför/hur/när flippade den här killen ur? Var det bråk internt eller började han bara skrika från ingenting.

Var fick han kniven ifrån? Pingishallens kök?

.

Det är just där skon klämmer. Om jag förstått det rätt var NE bara med på resan, men skulle inte tävla. Blev han kanske petad ur laget eller på annat sätt "kränkt"? Eller var det vara litet för mycket badsalt?
Citera
Medlem
Vet inte om det har nämnts redan, men tydligen ska den 18årige pojken ha avlidit utav sina skador idag.
Citera
2013-07-08, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaymano
Vad har GM för efternamn då?
Ja, alltså det efternamn på den GM som är skrivet här i tråden Est*m*r
Citera
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsstympad
Vet inte om det har nämnts redan, men tydligen ska den 18årige pojken ha avlidit utav sina skador idag.

Har du en källa på det?
Citera
Medlem
letspanics avatar
Citat:
Inte en chans. Tror du på det köper du att tomten finns. Det finns ALLTID en psykisk ohälsa eller en psykisk sjukdom som triggas av dessa substanser.

.

Ok då föreslår jag att du tittar på tidigare fall. Dessutom har jag en bekant som fick psykos och den personen hade ingen historia av psykiska problem.
Citera
2013-07-08, 12:35
Medlem
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tromig
Han tog inget regelbundet, förutom möjligtvis cannabis då, men det kan väl uteslutas som mördardrog antar jag. Men NE var väldigt spontan,orädd och nyfiken så jag kan tänkte mig att han testat något för första gången eller att det är blandat med alkohol och flera saker.

Det är jobbigt för mig att skriva så jag kommer vara off ett tag.

Beklagar sorgen men är tacksam för att någon spontan och naiv kampsportare får statuera exempel för ungdomen att badsalt är farligt även i Sverige, om det nu skulle vara så att han testat det nere i lilla Varberg av någon oerhört märklig anledning.

.
Citera
2013-07-08, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Har du en källa på det?
nej inte för tillfället, bara ryktesvägar, bör väl dyka upp mer info snart ifall det stämmer. Vet isåfall vem offret är.
Citera
2013-07-08, 12:38
Medlem
badsalt är MDPV eller vad har jag missat?
Aldrig hört talas om badsaltsdroger innan...
Citera
2013-07-08, 12:38
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Beklagar sorgen men är tacksam för att någon spontan och naiv kampsportare får statuera exempel för ungdomen att badsalt är farligt även i Sverige, om det nu skulle vara så att han testat det nere i lilla Varberg av någon oerhört märklig anledning.

.

NE kanske ville prova badsalt och valde då ett perfekt tillfälle, omringad av kompisar som hjälper honom ifall han flippar.

Liten (?) stad som "ingenting" allvarligt kan hända samt borta en helg från släkt och vänner.

Som grädde på moset så kanske han inte skulle vara med och tävla och kunde då få vara i fred under sitt rus.

mvh Besudlaren
Citera
2013-07-08, 12:39
Medlem
Citat:
Inte en chans. Tror du på det köper du att tomten finns. Det finns ALLTID en psykisk ohälsa eller en psykisk sjukdom som triggas av dessa substanser.

.

Du har fel här. Drogpsykos kan hända vem som helst!
Citera
2013-07-08, 12:41
Medlem
Panspectralists avatar
hmmm, tveksamt om jag borde posta det här...men här kan man se alla hans inlägg på muaythaiklubben:

https://www.facebook.com/groups/494028307277463/search/?query=nicolas%20estemar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in