Citat:
Ursprungligen postat av
kukflashback
Ungefär ja. Det ÄR rätt person men han är inte mer än med i Southsides grupp på facebook och känner folk i klubben. Taggningen var på fel person vilket det redan diskuterats flera gånger.
Han var i Varberg och hälsade på sina mor eller farföräldrar.
Vad jag fick höra i natt så är antagligen ena offret släkt med honom.
Citat:
Ursprungligen postat av
starkopramen
Frågan blir då i vilken klubb GM är aktiv i? På den länkade bilden så syns det att han är aktivare än att bara vara en Facebooksupporter. Någon klubb är han aktiv i. Någon som kan identifiera sällskapet som GM tränar med om det nu skulle visa sig vara någon annan förening än Southside Muaythai?
Bilden är från SSMTs Facebook grupp, sen att någon påstår att han inte har någonting med SSMT att göra får stå för dem. NE syns bara till på under en nybörjarkurs. Kan vara så att han har en vän som är aktiv i föreningen och han valde att testa det själv men sedan valt att inte fortsätta. Han syns även som hastigast i ett videoklipp under en träning, men allting verkar vara från samma tillfälle.
Här finns fler bilder och videosnutten
https://www.facebook.com/media/set/?set=oa.584962281517398&type=1
Då jag sitter på jobbet har jag ingen möjlighet att spara ner någonting. Kanske någon annan har möjlighet att göra det, då föreningen och medlemmarna börjat sätta foton och profiler som privat.
Kul att folk uppskattar mitt "fynd". Vill dock poängtera att det inte var jag som upptäckte tatueringen på "arresteringsbilden", den läste jag om igår. Hittade dock denna bild på NE under morgonen och la ihop 1 och 2.