2013-07-08, 12:45
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panspectralist
hmmm, tveksamt om jag borde posta det här...men här kan man se alla hans inlägg på muaythaiklubben:

https://www.facebook.com/groups/494028307277463/search/?query=nicolas%20estemar

Om man har FB... Vad står det? Något som kan förklara det aktuella brottet eller bara kampsportssvammel?
Citera
2013-07-08, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Om man har FB... Vad står det? Något som kan förklara det aktuella brottet eller bara kampsportssvammel?

Många inlägg!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoaxgammon
Som jag uppfattade på GPs film, som till skillnad från ABs inte var censurerad, så skjuter poliserna flera varningsskott medan han är på väg mot dem. Men han fortsätter mot dem och skjuts då, som jag uppfattar det, i benet och ramlar då. Efter det hasar han sig fram med hjälp av ett ben, det andra benet pekar ut åt sidan och verkar obrukbart. Men trots benet fortsätter han hasa sig fram mot poliserna med kniven i högsta hugg och då skjuter poliserna igen, troligen nu i magen. Efter det blir han liggande, men vill inte släppa kniven och då används batong. (Så som jag uppfattade det då. Såg filmen flera ggr.)

någon tänkt på att han faktiskt kan ha blivit nerdrogad av någon då det var tävling på g,olika motiv kan person som inte skyr medler ta,kankse han med var också offer i dramat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Husabusa
Ni som tycker att det var fel att skjuta killen. Kan väl åka till sjukhuset och hälsa på dom skadade. Ta även en sväng förbi kyrkogården och lägg en blomma till den äldre damen. Prata med dom anhöriga oxå.
Skärpning dom gjorde vad dom skall göra i sådan läge.

Tycker även att vi kan nämna polismannen som tvingades skjuta!
Även om han agerade helt enligt regelboken så mår nog inte polismannen så bra just nu heller.
Citera
2013-07-08, 12:47
Medlem
Panspectralists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll

Han verkar helt normal, verbal, intelligent, och postade senast 'fett!' on nån kommande öppen matta pass den 5 jun
Citera
2013-07-08, 12:48
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
NE kanske ville prova badsalt och valde då ett perfekt tillfälle, omringad av kompisar som hjälper honom ifall han flippar.

Liten (?) stad som "ingenting" allvarligt kan hända samt borta en helg från släkt och vänner.

Som grädde på moset så kanske han inte skulle vara med och tävla och kunde då få vara i fred under sitt rus.

mvh Besudlaren

...och när dom inte lyckades stoppa honom ringde dom polisen och gick och tävlade.

.
Citera
2013-07-08, 12:48
Medlem
daim_gbgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsstympad
Vet inte om det har nämnts redan, men tydligen ska den 18årige pojken ha avlidit utav sina skador idag.
Enligt GT har familjen fått positiva besked idag men dom vet inte när han kommer hem
http://www.expressen.se/gt/mamman-vi-vet-inte-nar-han-kommer-hem/
Citera
2013-07-08, 12:49
Medlem
Fick precis höra av en kompis i hårda sportsvängen att klubben tydligen var ute på någon kombinerad tävlings och semesterresa. Det finns fler från klubben än GM som som vet mer om vad som hände under natten och hur man festade och vilka droger som eventuellt testades.

Inte konstigt att man lägger locket på.
Citera
2013-07-08, 12:49
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
...och när dom inte lyckades stoppa honom ringde dom polisen och gick och tävlade.

.

Det vet jag faktiskt inte, genomfördes tävlingen?

mvh Besudlaren
Citera
2013-07-08, 12:50
Medlem
NE: Eller så kollar vi om det finns några hus som kommunen kanske t ex förvaltar och kan tänkas hyra ut och så har vi som kriterie för att bo i huset att man tränar thaiboxning. Så kan vi eventuellt bo flera där? Jag blir så tänd på idén att jag kan tänka mig hyra ut min lägenhet
December 6, 2012 at 10:28pm · 3

NE Vi kan kalla det Camp ssmt
December 6, 2012 at 10:28pm · 2

NE Eller så kan vi kalla det något töntigt eller skitcoolt som "House of massive colossal supra eliminating destruction"
December 6, 2012 at 10:31pm · 4
Citera
2013-07-08, 12:52
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av susk
NE: Eller så kollar vi om det finns några hus som kommunen kanske t ex förvaltar och kan tänkas hyra ut och så har vi som kriterie för att bo i huset att man tränar thaiboxning. Så kan vi eventuellt bo flera där? Jag blir så tänd på idén att jag kan tänka mig hyra ut min lägenhet
December 6, 2012 at 10:28pm · 3

NE Vi kan kalla det Camp ssmt
December 6, 2012 at 10:28pm · 2

NE Eller så kan vi kalla det något töntigt eller skitcoolt som "House of massive colossal supra eliminating destruction"
December 6, 2012 at 10:31pm · 4

Dom pratar om att hyra en lägenhet nära klubbhuset i hemstaden. Punkt.
Citera
2013-07-08, 12:52
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Det vet jag faktiskt inte, genomfördes tävlingen?

mvh Besudlaren

Japp.

Detta skedde 10 på förmiddagen. När skulle drogen "badsalt" ha intagits då?

Skulle psykosen kickat in framåt morgonen p.g.a sömnbrist?

Eller tog han drogen på morgonen när de andra värmde upp?

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in