2013-07-07, 16:39
Medlem
Widilinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hotpants.
Bara för mig som det inte går att spela en match i nuläget? Blir disconnectad och kan inte reconnecta.

Funkar om man försöker en 2-3 ggr för mig oftast
Citera
2013-07-07, 20:03
Medlem
Ruggeugglans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Invites finns gratis på dotainvite.com sen släpps spelet inom en månad.

Källa på att spelet släpps inom en månad?
Citera
2013-07-07, 20:08
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Källa på att spelet släpps inom en månad?

http://www.valvetime.net/threads/updated-valve-is-planning-to-release-dota-2-this-summer.243565/

Sedan har de skrivit överallt att de ska släppa spelet innan Internationals 2013 (Sjunde Augusti) för att få så många tittare som möjligt. Det låter logiskt också.
Citera
2013-07-07, 21:20
Medlem
soapmasters avatar
Kan man inte fucking chatta med personer i dota2? Kan man inte hor välja nån som man har spelat med och sen kommunicera med denna person som en vanlig jävla människa? Måste man adda till kompisar innan man kan föra en samtal med en annan individ?
Citera
2013-07-07, 21:23
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soapmaster
Kan man inte fucking chatta med personer i dota2? Kan man inte hor välja nån som man har spelat med och sen kommunicera med denna person som en vanlig jävla människa? Måste man adda till kompisar innan man kan föra en samtal med en annan individ?

Menar du som ett whisp system? Det skulle jag gärna vilja se, men annars kan du bara starta ett party med den och snacka i party-chaten?
Citera
2013-07-07, 21:34
Medlem
ManOLegends avatar
Varför har dem inte äns börjat jobba på typ Phoenix, Terrorblade som funnits längre/lika länge som typ tusk? Tycker iaf terrorblade borde komma snart..
Citera
2013-07-07, 21:38
Medlem
soapmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Menar du som ett whisp system? Det skulle jag gärna vilja se, men annars kan du bara starta ett party med den och snacka i party-chaten?

Ja. Man ska väl fan kunna skriva med folk utan att behöva bli kompis med dem eller starta ett jävla party... Patetiskt...
Citera
2013-07-07, 22:04
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soapmaster
Ja. Man ska väl fan kunna skriva med folk utan att behöva bli kompis med dem eller starta ett jävla party... Patetiskt...

Klaga på dev.dota2.com då, hur tror du dom kommer få din feedback här? Spelet har inte släppts än, finns hopp.
Citera
2013-07-07, 22:17
Medlem
Ruggeugglans avatar
Vad är felet på servrarna? Någon som vet?
Citera
2013-07-08, 01:19
Medlem
Fattar inte riktigt vad ni menar om å inte kunna snacka ?..
Snackar bara via Skype. ..Men ryssar brukar då prata på hur bra som helst.
Kanske bara jag som fattar trögt :-)
Citera
2013-07-08, 02:20
Medlem
McNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moparlinke
Fattar inte riktigt vad ni menar om å inte kunna snacka ?..
Snackar bara via Skype. ..Men ryssar brukar då prata på hur bra som helst.
Kanske bara jag som fattar trögt :-)
De menar att man ska kunna köra /whisper <insert name> i catten som finns i själva spelet så att man slipper ta upp steam menyn jämt. Och nu så kan man inte snacka med en enstaka person eller flera som man inte har i vänlistan utan att alla andra i hela laget ser heller. Skulle funnits olika kanaler som man skulle kunna använda sig av ingame.
Citera
2013-07-08, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av McNord
De menar att man ska kunna köra /whisper <insert name> i catten som finns i själva spelet så att man slipper ta upp steam menyn jämt. Och nu så kan man inte snacka med en enstaka person eller flera som man inte har i vänlistan utan att alla andra i hela laget ser heller. Skulle funnits olika kanaler som man skulle kunna använda sig av ingame.
Finns väl olika kanaler ingame? :O
Man får en flik för varje kanal man är inne i. Även för party och guilds tror jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in