Citat:
Ursprungligen postat av
Tlagnoj
Tröjmuppar som tröjmuppar? Det spelar ju ingen roll vilken gruppering som gjort det, vi har senaste tiden haft två fall av rätt osmakliga tröjtryckningar.
Du fick det att låta som att det var samma personer som låg bakom det.
Tycker själva tröjtryckningarna inte är särskilt osmakliga, tillfällen de sålts på är däremot osmakliga.
inget fel på att hata göteborg, att däremot tänka sälja det på en sådan match var inte en särskilt bra idé, däremot så såldes den aldrig på den matchen om jag minns rätt så ja, en dum miss helt enkelt, tyvärr.
angående maestrotröjan så vet jag faktiskt inte vad jag säger, det är aldrig rätt att inte komma till en samling och tro sig vara större och bättre, hade han lämnat hade jag inte haft något mot om tröjan sålts, men nu spelar han fortfarande i AIK och det är där foten klämmer.
den tröjan såldes inte heller och har vad jag förstått inte heller tryckts så... ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
mojojojojojo
Fast jo.
För att inte bara köra en trött oneliner så passar jag på att hylla veckans 08-fotboll. Ett av dom bättre på länge.
håller med, gillar gusten som fan!
hoppas gusten tar över björns position, känns mycket mer kunnig, mindre stel och lite mer opartisk.
riktigt jävla bra, schysst eftersnack också.