2013-07-06, 13:04
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kratan
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/djurgarden/article17086635.ab Aftonhoran om mörkade polisnotor
Hade väl för höga förhoppningar. Det där visste man ju, i stora drag, redan.
2013-07-06, 17:07
Medlem
Slickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tlagnoj
Tröjmuppar som tröjmuppar? Det spelar ju ingen roll vilken gruppering som gjort det, vi har senaste tiden haft två fall av rätt osmakliga tröjtryckningar.
Du fick det att låta som att det var samma personer som låg bakom det.
Tycker själva tröjtryckningarna inte är särskilt osmakliga, tillfällen de sålts på är däremot osmakliga.
inget fel på att hata göteborg, att däremot tänka sälja det på en sådan match var inte en särskilt bra idé, däremot så såldes den aldrig på den matchen om jag minns rätt så ja, en dum miss helt enkelt, tyvärr.
angående maestrotröjan så vet jag faktiskt inte vad jag säger, det är aldrig rätt att inte komma till en samling och tro sig vara större och bättre, hade han lämnat hade jag inte haft något mot om tröjan sålts, men nu spelar han fortfarande i AIK och det är där foten klämmer.
den tröjan såldes inte heller och har vad jag förstått inte heller tryckts så... ja.

Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
Fast jo.

För att inte bara köra en trött oneliner så passar jag på att hylla veckans 08-fotboll. Ett av dom bättre på länge.
håller med, gillar gusten som fan!
hoppas gusten tar över björns position, känns mycket mer kunnig, mindre stel och lite mer opartisk.
riktigt jävla bra, schysst eftersnack också.
2013-07-06, 17:14
Medlem
NackaSkoglund1889s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mojojojojojo
Fast jo.

För att inte bara köra en trött oneliner så passar jag på att hylla veckans 08-fotboll. Ett av dom bättre på länge.
Har sett ungefär halva, men klarar inte av Wille. Urtypen av en dryg djurgårdare vilket gör att jag inte brukar följa det, kollar bara något avsnitt då och då.
2013-07-06, 20:28
Medlem
svulles avatar
Givetvis ska bortamatchen mot Surjojje bojkottas om det är så att de smyghöjer med motivering "större säkerhetskostnader" när säkerheten i vanlig ordning är 0 på Jallavallen. Minns jag för övrigt fel eller såldes det varken kebab eller öl på nämnda stadion? Har inte varit där sedan bortamatchen 2011.
2013-07-07, 14:51
Awaiting Email Confirmation
Ståplatstorgets vägg, dvs väggen innan man kommer in på norra läktaren, målad av MT96.

https://pbs.twimg.com/media/BOkZvjfCMAAzuWR.jpg:large

Här kommer även en färsk målning av UM. https://pbs.twimg.com/media/BOkcJ0FCcAERWZK.jpg:large
Senast redigerad av Gabrio 2013-07-07 kl. 14:57.
2013-07-07, 15:10
Medlem
SpaderSexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabrio
https://pbs.twimg.com/media/BOkcJ0FCcAERWZK.jpg:large[/url]

Borde be nån annan göra 3D:n nästa gång...
2013-07-07, 17:23
Medlem
FloydPs avatar
Ska bli intressant att se hur många biljetter som är sålda till matchen mellan Hammarby och Örgryte, tror lätt på 20-25 i dagsläget, trots strul från ticnet och den vanliga inkompetensen från Hammarby Fotboll (det går inte att kirra varken lösbiljett eller säsongskort i kortsideklacken just nu). Ryktas om att det kommer en biljettbarometer på tisdag, då vet vi.

Ungefär hur många biljetter är sålda till difs match? Tror ni på slutsålt?
2013-07-07, 17:25
Medlem
Mr.Mayhems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FloydP
Ska bli intressant att se hur många biljetter som är sålda till matchen mellan Hammarby och Örgryte, tror lätt på 20-25 i dagsläget, trots strul från ticnet och den vanliga inkompetensen från Hammarby Fotboll (det går inte att kirra varken lösbiljett eller säsongskort i kortsideklacken just nu). Ryktas om att det kommer en biljettbarometer på tisdag, då vet vi.

Ungefär hur många biljetter är sålda till difs match? Tror ni på slutsålt?

Kanske 12 000, blir förvånad om de lyckas komma över 20 000.
2013-07-07, 17:34
Medlem
NackaSkoglund1889s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Mayhem
Kanske 12 000, blir förvånad om de lyckas komma över 20 000.
Helt ärligt så tror jag att båda lagen säljer slut. Det laget som inte säljer slut 30.000 plåtar (något mindre kanske eftersom det inte är någon garanti att bortalaget fyller ut sin sektion) ska skämmas, det vore riktigt pinsamt att inte lyckas ha fullsatt på första matchen på en ny arena.
2013-07-07, 17:37
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NackaSkoglund1889
Helt ärligt så tror jag att båda lagen säljer slut. Det laget som inte säljer slut 30.000 plåtar (något mindre kanske eftersom det inte är någon garanti att bortalaget fyller ut sin sektion) ska skämmas, det vore riktigt pinsamt att inte lyckas ha fullsatt på första matchen på en ny arena.
Ja, det skulle vara riktigt pinsamt om en massa marginalare och arenaturister inte dyker upp.
2013-07-07, 17:49
Medlem
FloydPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Ja, det skulle vara riktigt pinsamt om en massa marginalare och arenaturister inte dyker upp.
Är det nu bortförklaringarna och undanflykterna tar vid?
Skämt åsido, men visst fan är det ett misslyckande att inte sälja ut arenan vid en sån här match? Speciellt efter den aggressiva marknadsföringen från difs sida.
2013-07-07, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FloydP
Är det nu bortförklaringarna och undanflykterna tar vid?
Skämt åsido, men visst fan är det ett misslyckande att inte sälja ut arenan vid en sån här match? Speciellt efter den aggressiva marknadsföringen från difs sida.
Jag har hela tiden varit stensäker på att det blir slutsålt mot Norrköping, nu när marknadsavdelningen vaknat med reklam på stan och en kommande reklamfilm känns det högst osannolikt att så inte blir fallet.
Senast redigerad av kabomm 2013-07-07 kl. 17:57.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in