2013-07-07, 01:44
Medlem
storbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
Är inte FH lite av en fegis? Eller ganska mycket?

Men alltså, vad lutar du dig mot när du skriver detta?
Citera
2013-07-07, 01:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Greger65
En sista fråga/fundering innan jag checkar ut....hur kan det bli så stor ålderskillnad mellan AB's uppgift om nuvarande anhållna och denna tråds uppgift? Har nog aldrig varit med om att det har skilt 6 år i beskrivning av AB tidigare... Är det verkligen 100% att det är denna F.H som är anhållen?
Det ha pratats om en kroppsbyggare, vem kan det vara?
Kan det vara bub*a? Låter som en sån
Citera
2013-07-07, 01:46
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Det undrar jag med...var det efter 13?

Vi tänker i samma banor misstänker jag, men det verkar nästan lite för korkat för att vara sant om det nu är så.
Citera
2013-07-07, 01:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av storbonden
Men alltså, vad lutar du dig mot när du skriver detta?
Hörsägen
tog du illa vid dig?
Citera
2013-07-07, 01:48
Medlem
Citat:

Nej bubba ser inte direkt ut som en kroppsbyggare...fanns väl en snubbe i någons fb som var med i någon grupp där som var kroppsbyggare
Citera
2013-07-07, 01:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av owesome
Något mer än spekulationer om anhållen person?

Hur många husrannsakningar var det som gjordes och finns det några bekräftade adresser mer än till D.B?

Vad jag har förstått så är det starkaste kortet denna F.H. Men visst var det ett besök på en adress i Thn som ledde till anhållande?

F.H är skriven på adress i Grästorp enligt facebook och ratsit. Någon som har koll på om det är där han bor heltid?

Eller har jag helt enkelt missat något i tråden?

Edit. Kom på mig själv skriva häktad istället för anhållen. Jag har, som många andra, läst lite för många sidor nu..

Åldern på F.H stämmer ju inte överens med den ålder media presenterar den anhållne som heller.
Citera
2013-07-07, 01:50
Medlem
Tomatos avatar
Citat:
En sista fråga/fundering innan jag checkar ut....hur kan det bli så stor ålderskillnad mellan AB's uppgift om nuvarande anhållna och denna tråds uppgift? Har nog aldrig varit med om att det har skilt 6 år i beskrivning av AB tidigare... Är det verkligen 100% att det är denna F.H som är anhållen?
Jag tvivlar på det, då hans adress ligger i Grästorp, och inte i Trollhättan som polis och media skriver. Däremot framgår det ju att han varit föremål för husrannsakan.
Alla media har skrivit 37 år, liksom TT. T.o.m AB, har räknat rätt, vilket inte alltid är fallet på nätupplagan ;-)
Citera
2013-07-07, 01:50
Medlem
Citat:
Jo visst kan det det. Om då bygga sin kropp genom att äta kaksmet räknas.
Nix inte den killen
Citera
2013-07-07, 01:51
Medlem
storbondens avatar
Citat:
Hörsägen
tog du illa vid dig?

Jag tar inte vad du hör via hörsägen på allvar längre efter att du fått pm om allt möjligt som andra inte kan bekräfta. Jag bara undrar vad du lutar dig mot när du kommer med en massa nonsens som bara smutsar ner tråden.

Jag tog inte illa vid mig, nej.
Citera
2013-07-07, 01:53
Medlem
Undra varför de inte gjort en husranskan hos PT mamma som bor i samma länga som IF
Citera
2013-07-07, 01:55
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kekfakee
Undra varför de inte gjort en husranskan hos PT mamma som bor i samma länga som IF
Vem säger att dom inte gjort det?
Citera
2013-07-07, 01:57
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CannonDorf
Vi tänker i samma banor misstänker jag, men det verkar nästan lite för korkat för att vara sant om det nu är så.
man skulle inte bli helt förvånad...........
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in