Citat:
Ursprungligen postat av
Antevante
Usch då! I min smak var det bedrövligt hemskt. Hela huset behöver uppdateras. 70-tal tidigt 80-tal har aldrig fallit mig i smaken. R E N O V E R A.
Heter det inte walk in closet? möjligen annan form men det heter väl inte walking closet?
Jag noterade det här huset för några veckor sedan och just det där "walking closet". Just att de skrivit det inom citattecken tyder väl på att mäklaren tänkt nåt i stil med "hmm, undrar varför man egentligen säger walking closet, jag sätter det inom citattecken för att jag inte förstår det", utan att över huvud taget fundera på att det egentligen heter nåt helt annat... Man kan tycka att mäklare borde kunna såna termer. Inte första gången jag ser det heller...
Annars gillar jag faktiskt huset, och tycker inte det behöver renoveras. Visst är det kanske lite stilar som clashar med varandra, men inredningen är ju skit samma för den är ju ändå inte kvar om man flyttar in. Tegelväggar inomhus älskar jag, det ger en mysig känsla. Just det här tycker jag är ett ovanligt smakfullt 70-talshus, även om den uppenbara utbyggnaden känns lite konstig. Också väldigt märklig och överkomplicerad planlösning.
Tillägg: prylarna i hobbyrummet vill jag ha och sovrummet med direkt anslutande badrum (nästan som ett badrum med sovplats) var jättekonstigt. Bastun intill gör det bara än märkligare.