2013-07-06, 21:20
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
Intressant inlägg som börjar med lustigt korrekta ord, för att sedan avsluta med sitt trams . Man kan lätt läsa av en sådan person, som inte kan hålla ett helt inlägg ens utan att gå ner på 14 årings nivå.
Han kommer nog få svårt på sina datingsajter efter sitt vidriga uppträdande.

Tyvärr har du väldigt fel, dessa slags människor har ju ständigt ett gäng tjejer svärmandes runt sig som antingen ska rädda svinen undan kriminaliteten eller lockas av deras s.k. farlighet. A.J har ju trots allt lyckas spotta ur sig tre ungar och verkar inte ha problem med att få nya tjejer, trots att han är en förbannad kvinnomisshandlare med ett tjog av domar bakom sig.
Citera
2013-07-06, 21:21
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sleipner8
Ja och en "djup"grotta som man inte ska gå in i såvida man inte tycker de är kul att spela roulette med livet som insatts!

Var finns grottan?
Citera
2013-07-06, 21:21
Medlem
Sokkos avatar
AJ bodde tidigare (eller var skriven) på Torsredsvägen i Thn under några år, så däromkring har han nog god lokalkännedom.

Citat:
Ursprungligen postat av Forno.Romano
Framgick tidigare i tråden.

Du, långt innan de inlägg som du citerar lades fakta med rättstavade namn fram direkt från folkbokföringen. Jag efterfrågar ytterligare fakta. Skvaller undanbedes.
Senast redigerad av Sokko 2013-07-06 kl. 21:24.
Citera
2013-07-06, 21:22
Bannlyst
Citat:
Fegare pajas får man leta efter. AJ alltså.
Han vet att han skulle bli flådd om han visar sig på söket imorgon.
Men jag skulle gärna vilja se honom där imorgon
Han har ju redan gått en runda på stan, va väl ingen som sa ett ljud till honom då.

Hans meddelande kan man tolka på två sätt.
Antingen är han helt, och då menar jag helt psykiskt störd, eller så har han faktislt inget med hennes försvinnandeatt föra.
Men, han borde vattna lite, är det ett mord så måste sanningen fram, oavsett vem som gjort vad.
Citera
2013-07-06, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstalker
Printscreen på A.J's Facebook uppdatering ifall den blir borttagen, eller ifall det är någon här som inte har FB.

http://imageshack.us/f/17/52js.jpg/
Tackar! Försök ta en till om det blir fler kommentarer
Citera
2013-07-06, 21:26
Medlem
Om det stämmer som en granne sagt i tidningen (minns inte när) att det fanns någonting som såg ut som "släpspår" i blodet i trappen och fram till hissen/från hissen till ytterdörren så borde väl bilen redan ha varit framkörd?

Det fanns ju (inte vad jag läst i alla fall) inget synligt blod utanför dörren till trappuppgången utan endast i lägenheten, trappan och hissen.

Kan tyda på att hon släpats från lägenheten till hissen, från hissen till ytterdörren och sen lyfts upp för att hamna i en bagagelucka? Kanske därför också bilen brunnit för att göra sig av med eventuella bevis så det inte går att finna I*a´s blod i bagageluckan?

GM har väl läst om fallet i Boden och tänkt "vilken jävla klant som använde sin egna bil och inte en bil han sen lättare kunnat bränna upp"?
Citera
2013-07-06, 21:28
Medlem
Somecoolnames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokko
Jämfört med de personer, och kanske framför allt män (statistiskt sett) som har figurerat kring IF under de senaste 2 åren, så känns pappan till den äldre (som inte har gett någon träff, dvs inga domar under sökbar tid) inte intressant. Dessutom bor han inte i närheten.

Jag önskar en källa på folks påstående att mormor "har vårdnaden" om sonen född -09. Eller är det "jag bara vet"-skvaller, som med tidningssartikeln som länkades och där det påstods av lokala att AJ var dömd till ett års fängelse för att ha skjutit genom ett fönster mot någon? Dvs BS. AJs längsta utdömda fängelsestraff är väl för övrigt 9 månader?
Att han sköt mot sitt ex fönster är jag 110 på. Exet heter f.ö S*nd*a.
Citera
2013-07-06, 21:30
Medlem
går det att hitta DNA spår i hissen , det enda beviset som finns tycker jag är hissen .
Citera
2013-07-06, 21:30
Medlem
Sordins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan
Förstår inte varför man spekulerat så hårt på hunneberg vad gäller kropp? Man bränner väl inte bilen i närheten, o problem att ta sig ut på djupt vatten. Finns det inte en massa bra dumpningställen i älven?

Det går nog bra att dumpa en kropp närapå var som helst i älven.
Men det är inget vidare bra gömställe pga strömmen, kroppen kommer dyka upp vid nästa kraftstation så småningom. Det kan ta ett tag men den kommer hittas.
Strömmen gör ju att det är svårt att få kroppen att stanna på botten.
Citera
2013-07-06, 21:31
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Var finns grottan?
Den ligger längs med berget i höjd med diabasen tror det heter flo mossebo där!
Den ligger vid den gamla vägen ( vägen mellan vargön och grästorp innan dagens väg byggdes!)
Citera
2013-07-06, 21:33
Medlem
Sokkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Att han sköt mot sitt ex fönster är jag 110 på. Exet heter f.ö S*nd*a.

Det ifrågasätter jag inte utan söker domen. Vilket år? Det talades om - 09 tidigare i tråden och de olaga vapeninnehaven och vapenbrotten är samtliga långt tidigare, på 90-talet.
Citera
2013-07-06, 21:38
Bannlyst
Citat:
Vilken av alla "fittor"

Ja, deras lilla gäng står för....dubbelmoral, så det osar om det
Skulle tro miggafri*
Senast redigerad av Kanel-Kalle 2013-07-06 kl. 22:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in