2013-07-06, 19:25
Medlem
Grymt123s avatar
Med tanke på att den nu anhållne är nära vän med AJ & DB och anhållen för skyddande av brottsling så kan man hoppas att det kommer nyttigheter ur denna munnen för polisen och att nya anhållande är på gång.
Citera
2013-07-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Den var ju gratis enligt ägaren men han kanske hade hittat den och sedan registrerat den på sig men den försvann lika märkligt som den kom i DB:s ägo

"Hittat" en bil och registrerat den på sig?

Du bara måste vara aktiv miljöpartist.
Citera
2013-07-06, 19:27
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är inte sagt att blodet är identifierat. Däremot har en fågel viskat i mitt öra att tre personers blod har hittats.
Om det finns blod ifrån fler personer bör väl således de andra personerna ha något form av sår på kroppen som blodet har kommit ifrån? Är det mindre sår hinner de väl visserligen läka inom en veckas tid men man kan ju tycka att det lämnat något spår på gärningsmännen isf?
Citera
2013-07-06, 19:27
Medlem
flashbackstalkers avatar
Printscreen på A.J's Facebook uppdatering ifall den blir borttagen, eller ifall det är någon här som inte har FB.

http://imageshack.us/f/17/52js.jpg/
Citera
2013-07-06, 19:28
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Det är inte sagt att blodet är identifierat. Däremot har en fågel viskat i mitt öra att tre personers blod har hittats.

Hur många fåglar har du egentligen? Oj, ja då har ju detta fall tagit en helt ny vändning.
Citera
2013-07-06, 19:29
Medlem
Grymt123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxan
Till AJ, som denna tråd delvis handlar om!
Vi har nu fått se din uppdatering på Facebook och läser om hur "störd" du är på folks reaktioner gällande att du är huvudmisstänkt i pågående mordutredning.

Kanske inte så konstigt med bakgrund till att du verkar vara den siste som var i hennes närvaro och att du har en bakgrund som stärker våra misstankar om att du kan vara gärningsmanen!
Vidare nämner du inte ett sörjande ord om denna 22 åriga ensamstående tvåbarns kvinna!

Frivilliga människor är ute och söker efter henne och du beklagar dig!!!!
Vi har här på detta forum fått insyn i det "pack" som du har tillhörighet i och som visar sig att ni i detta gäng står för åsikter som en vanlig människa baxnar för!

Jag hoppas att du inte ens i din vildaste fantasi tror att du härifrån skall tro att du får någon sorts av sympati.
Många med mig förväntar sig att även du frivilligt ställer upp på nästa sök med MP och letar efter din "vän" elller????
Många med mig vet att du följer denna tråd!!!
Så upp till bevis vem du är!

Det har uttalats mycket negativt om BO och hennes anhöriga i tråden och det beklagar jag!
Jag sörjer och lider med de anhöriga i denna svåra stund!
AJ! Om det finns lite ryggrad i dig? Så ta och hör av dig och stötta de anhöriga i denna svåra stund!
Vågar du det?

Bra skrivet instämmer fullt ut men att vänta sig en ryggrad i en amöba är nog för mycket!
Citera
2013-07-06, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Fy, vilken hemsk j-vel! Inte ett beklagande över Id*s försvinnande. Inte ett ljud. Bara han, han, han..och några kommentarer om tåtramp på hans redan ömma fötter.
Stackars ömkliga mög!
Sant.
"Jag vill passa på att tacka för alla meddelanden, mail, samtal, sms, hälsningar med mera som jag erhållit, både till mig direkt men även genom min omgivning. Dom betyder mycket i denna svåra stund.
"
Så synd om raset sååå. Men det är fan ta mig mer synd om BO:S barn, som verkar ha förlorat sin mamma.
Citera
2013-07-06, 19:33
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstalker
Printscreen på A.J's Facebook uppdatering ifall den blir borttagen, eller ifall det är någon här som inte har FB.

Och här är hans gamla fejja, om någon är intresserad. http://img196.imageshack.us/img196/5089/ra1.pdf PDF 1,16 MB
Citera
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:

Nu är den borttagen. Han har helt enkelt sett att vi noterat.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
Precis, under älgjakt exempelvis känner ju hundar vittring på väldigt långt avstånd. Frågan är bara hur långt likhundar känner, när någon ligger i vatten. Även om de känner lukt och djupet är 30m så kanske det är svårt att känna liklukt på avstånd.

Djupet spelar inte någon roll. "Likhunden" känner av de ytterst små gasbubblorna en död kropp avger, dessa kommer upp till ytan oavsett djup.

Hoppas nu att polisen börjar få lite att gå på och tar GM på ett relativt tidigt stadium....

/ V
Citera
Medlem
MankenTRs avatar
Citat:

Och där i skrivande stund gjorde han sin facebook tillgänglig endast för vänner...
Citera
2013-07-06, 19:34
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxan
Till AJ, som denna tråd delvis handlar om!
Vi har nu fått se din uppdatering på Facebook och läser om hur "störd" du är på folks reaktioner gällande att du är huvudmisstänkt i pågående mordutredning.

Kanske inte så konstigt med bakgrund till att du verkar vara den siste som var i hennes närvaro och att du har en bakgrund som stärker våra misstankar om att du kan vara gärningsmanen!
Vidare nämner du inte ett sörjande ord om denna 22 åriga ensamstående tvåbarns kvinna!

Frivilliga människor är ute och söker efter henne och du beklagar dig!!!!
Vi har här på detta forum fått insyn i det "pack" som du har tillhörighet i och som visar sig att ni i detta gäng står för åsikter som en vanlig människa baxnar för!

Jag hoppas att du inte ens i din vildaste fantasi tror att du härifrån skall tro att du får någon sorts av sympati.
Många med mig förväntar sig att även du frivilligt ställer upp på nästa sök med MP och letar efter din "vän" elller????
Många med mig vet att du följer denna tråd!!!
Så upp till bevis vem du är!

Det har uttalats mycket negativt om BO och hennes anhöriga i tråden och det beklagar jag!
Jag sörjer och lider med de anhöriga i denna svåra stund!
AJ! Om det finns lite ryggrad i dig? Så ta och hör av dig och stötta de anhöriga i denna svåra stund!
Vågar du det?

Mycket bra skrivet. Min gissning är att han inte kommer delta i sökandet av I*a.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in