2013-07-06, 18:52
Medlem
DEXTER-X2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trollet2000
Bilbranden på Hunneberg är troligtvis en avledningsmanöver.
Kroppen finns troligtvis i närheten av någon väg där ingen bor.

G.M ville säkert få Polisen att fokusera på Hunneberg.

Håller helt med. Skulle helt enkelt var för enkelt om offret finns på berget. Känns helt klart som en sken manöver. Tiden har ju funnits för ev GM att undanröja allt han/dom orkar och förmår.
Citera
2013-07-06, 18:53
Medlem
lilltoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Han har skrivit ett nytt inlägg som lyder såhär:

Fy, vilken hemsk j-vel! Inte ett beklagande över Id*s försvinnande. Inte ett ljud. Bara han, han, han..och några kommentarer om tåtramp på hans redan ömma fötter.
Stackars ömkliga mög!
Citera
2013-07-06, 18:55
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilltoe
Fy, vilken hemsk j-vel! Inte ett beklagande över Id*s försvinnande. Inte ett ljud. Bara han, han, han..och några kommentarer om tåtramp på hans redan ömma fötter.
Stackars ömkliga mög!

Det är ju inte konstigt att Facebook-vänner väljer att radera honom som vän. Vad tror han själv? Och speciellt med bakgrunden han faktiskt har.
Tyckte också det var konstigt, ingenting om BO.
Citera
2013-07-06, 18:57
Medlem
Grymt123s avatar
Citat:
Stackars ömkliga mög!
Håller med dig till100% varför inte nämna något om detta och beklaga eller något liknande luktar skunk.........
Citera
Medlem
Bus-i-mitt-huss avatar
Intressant inlägg som börjar med lustigt korrekta ord, för att sedan avsluta med sitt trams . Man kan lätt läsa av en sådan person, som inte kan hålla ett helt inlägg ens utan att gå ner på 14 årings nivå.
Han kommer nog få svårt på sina datingsajter efter sitt vidriga uppträdande.
Citera
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grymt123
Håller med dig till100% varför inte nämna något om detta och beklaga eller något liknande luktar skunk.........

För att han helt enkelt skiter i BO eller vad som hänt. Det är ju såklart synd om honom. Dömd av vänner, bekanta och FB:are, fast han är "oskyldig".
Citera
Medlem
Cradleoffilths avatar
Citat:
Stackars ömkliga mög!

Det har ju spekulerats rätt friskt om att A.J är psykopat(även av mig). Är inte detta också ett typexempel på vad man kan förvänta sig av en psykopat när man skymtar vad som verkligen finns under ytan?
Citera
2013-07-06, 18:58
Medlem
Fingertutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
Intressant inlägg som börjar med lustigt korrekta ord, för att sedan avsluta med sitt trams . Man kan lätt läsa av en sådan person, som inte kan hålla ett helt inlägg ens utan att gå ner på 14 årings nivå.

Man kan ju hoppas. Även om han inte skulle vara GM så är han ju känd för att ha misshandlat sina flickvänner.
Citera
2013-07-06, 18:59
Medlem
CannonDorfs avatar
Citat:
Stackars ömkliga mög!

Det är ju helt uppenbart att han är psykopat. Mycket tydligare än det är i det meddelandet han skriver, blir det nästan inte.
Citera
2013-07-06, 19:02
Medlem
sleipner8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bus-i-mitt-hus
Typiskt psykopat svammel!
De börjar alltid PK men slutar i ett svammel av kaos
Tror inte han kommer ha svårt att få små tjejer efter detta då det bara är att kolla historiken!
Små tjejer med trasigt liv älskar bad boys som AJ!

Å JA MÅNGA TROR ATT DU ÄR SKYLDIG AJ!

Edit: efter gnäll ändrar jag i mina stavfel
Senast redigerad av sleipner8 2013-07-06 kl. 19:09.
Citera
2013-07-06, 19:02
Medlem
Nu har jag ingen som helst koll på trollhättan , men är polisen verkligen och letar i området kring där bilen har hittats ? det känns ju ganska dumt ifall GM har dumpat kroppen i närheten och sen tuttat eld på bilen , har man mördat någon kan jag tänka mig att man är ganska så nojjig att bli påkommen så skulle nog tippa på att hon kan vara långt ifrån där bilen har hittats , för inte vill väl MG att polisen ska hitta en uppbrunnen bil som tillhör MT-kompis nära en Fyndplats ?
Citera
2013-07-06, 19:03
Medlem
Grymt123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fingertutan
För att han helt enkelt skiter i BO eller vad som hänt. Det är ju såklart synd om honom. Dömd av vänner, bekanta och FB:are, fast han är "oskyldig".
Vid brist på empati så blir man nog så här givetvis synd om honom om han är oskyldigt till detta brottet men vi ska inte glömma hur han är och varit mot människor i sin närhet tidigare.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in