Citat:
Ursprungligen postat av
purrsorfarn
Kan ju informera om att när man får höra "nej det går inte, aj det gör ont, du kommer för långt in" mm så är det inte kul med en stor.
OCH även om jag har en stor så får jag inte ligga hela tiden med allt och alla, Har endast en gågn fått knulla bara för att jag hade en stor kuk. och det knullet var inte en bra.
allt är INTE en dans på rosor för att man har stor.
Och det är klart som sagt får jag välja så väljer jag en tjej som uppfyller alla mina krav och önskningar men det är rätt svårt att träffa en spom är 10.0 och orealistiskt, om tjejen verkligen älskat dig skulle hon inte brytt sig så avgörande på att din kuk är 2 cm kortare än hennes önskemål.
och som sagt att hon säger så gör det tydligt att du troligtvis kommit undan en psykobrud. fira med tårta att hon bröt upp i stället!
Det fetstilta kan jag skriva under på. Mitt senaste förhållande var ungefär så för det mesta. Första året var helt okej. Under det nästa dryga året var sämre, när det sedan skulle produceras barn var det bra i ett par tre månader, för att sedan gå tillbaka och bli kasst igen.
Allt man fick höra var att man skulle ta det lugnt och fick aldrig chansen att på riktigt leva ut sina erotiska drömmar. Vissa gånger var det till och med så att man inte ens hann komma för att "det gjorde så ont" så vi fick avbryta.
Sen är det ju självklart att alla inte är gjorda för varandra. Vissa tjejer är bra på att ta stora och andra är bra på att ta "mindre". En gammal tjejkompis till mig, på den tiden vi inte ens var myndiga, hade inga problem att näst intill bli fistad (av mig

) medan andra jag varit med har haft det besvärligt med endast två fingrar.