2013-07-03, 10:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Kan ju informera om att när man får höra "nej det går inte, aj det gör ont, du kommer för långt in" mm så är det inte kul med en stor.

OCH även om jag har en stor så får jag inte ligga hela tiden med allt och alla, Har endast en gågn fått knulla bara för att jag hade en stor kuk. och det knullet var inte en bra.

allt är INTE en dans på rosor för att man har stor.

Och det är klart som sagt får jag välja så väljer jag en tjej som uppfyller alla mina krav och önskningar men det är rätt svårt att träffa en spom är 10.0 och orealistiskt, om tjejen verkligen älskat dig skulle hon inte brytt sig så avgörande på att din kuk är 2 cm kortare än hennes önskemål.

och som sagt att hon säger så gör det tydligt att du troligtvis kommit undan en psykobrud. fira med tårta att hon bröt upp i stället!

Haha fira med tårta

Allt kanske inte är fint men du är mycket mer attraktiv av en sån sak. Tjejen bryr sig egentligen inte men när man ändå får höra det öga mot öga så känns det kan jag lova. Dessvärre tror jag inte medel ligger på 15, tror det är närmare 17-18 cm. Tjocklek är också större, tror medel är 13 cm omkrets.
Citera
2013-07-03, 12:23
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purrsorfarn
Kan ju informera om att när man får höra "nej det går inte, aj det gör ont, du kommer för långt in" mm så är det inte kul med en stor.

OCH även om jag har en stor så får jag inte ligga hela tiden med allt och alla, Har endast en gågn fått knulla bara för att jag hade en stor kuk. och det knullet var inte en bra.

allt är INTE en dans på rosor för att man har stor.

Och det är klart som sagt får jag välja så väljer jag en tjej som uppfyller alla mina krav och önskningar men det är rätt svårt att träffa en spom är 10.0 och orealistiskt, om tjejen verkligen älskat dig skulle hon inte brytt sig så avgörande på att din kuk är 2 cm kortare än hennes önskemål.

och som sagt att hon säger så gör det tydligt att du troligtvis kommit undan en psykobrud. fira med tårta att hon bröt upp i stället!
Det fetstilta kan jag skriva under på. Mitt senaste förhållande var ungefär så för det mesta. Första året var helt okej. Under det nästa dryga året var sämre, när det sedan skulle produceras barn var det bra i ett par tre månader, för att sedan gå tillbaka och bli kasst igen.

Allt man fick höra var att man skulle ta det lugnt och fick aldrig chansen att på riktigt leva ut sina erotiska drömmar. Vissa gånger var det till och med så att man inte ens hann komma för att "det gjorde så ont" så vi fick avbryta.

Sen är det ju självklart att alla inte är gjorda för varandra. Vissa tjejer är bra på att ta stora och andra är bra på att ta "mindre". En gammal tjejkompis till mig, på den tiden vi inte ens var myndiga, hade inga problem att näst intill bli fistad (av mig ) medan andra jag varit med har haft det besvärligt med endast två fingrar.
Citera
2013-07-05, 09:49
Medlem
SparkMans avatar
Jag kom precis att tänka på en annan fördel med att inte vara välhängd. Det är att ollonet slipper gnida mot porslinet i toaletten när man sitter och skiter. Otroligt obehagligt och äckligt. Enda sättet att lösa det på är att konstant få trycka ner ena handen och "styra rätt" eller köpa en dyr, specialtillverkad, toalett.

Tänk vad skönt att slippa leva med detta varje gång man ska göra det stora resten av sitt liv....
Så det är inte alltid bara fördelar.
Citera
2013-07-05, 21:40
Medlem
TUNGHOUSEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SparkMan
Jag kom precis att tänka på en annan fördel med att inte vara välhängd. Det är att ollonet slipper gnida mot porslinet i toaletten när man sitter och skiter. Otroligt obehagligt och äckligt. Enda sättet att lösa det på är att konstant få trycka ner ena handen och "styra rätt" eller köpa en dyr, specialtillverkad, toalett.

Tänk vad skönt att slippa leva med detta varje gång man ska göra det stora resten av sitt liv....
Så det är inte alltid bara fördelar.

Mehh! Det är ju bara att lägga sin välhängda penis på ringen med en pappersbit ovanpå som skydd!
It's a win!
Citera
2013-07-05, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lizuid
14cm längd
11cm i omkrets
diameter 3,5
radie 1,75

Stackare...

Du får inte vara medlem på FB tyvärr, bye
Citera
2013-07-06, 07:25
Medlem
SparkMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TUNGHOUSE
Mehh! Det är ju bara att lägga sin välhängda penis på ringen med en pappersbit ovanpå som skydd!
It's a win!

Och om man inte är ett mongo? Vad ska man då ta sig till?
Citera
2013-07-07, 15:05
Medlem
Taxlaxs avatar
Från en 35-årig kvinna som haft flera långa förhållanden:

Nej, en "vänjer" sig aldrig helt vid en liten kuk. Och från de kvinnor jag pratat med så föredrar alla medium till large. XL är sällan intressant, men liten är ALDRIG intressant. Sorry.
Citera
2013-07-07, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taxlax

Nej, en "vänjer" sig aldrig helt vid en liten kuk. Och från de kvinnor jag pratat med så föredrar alla medium till large. XL är sällan intressant, men liten är ALDRIG intressant. Sorry.
Det hon säger låter vettigt. Men spelar det någon roll? ne det gör det inte. Räcker att du har en bättre inkomst än vad han med monsterkuken har så får du fler damer. Så sluta noja allihopa!
Citera
2013-07-07, 16:37
Medlem
Taxlaxs avatar
Har aldrig brytt mig om inkomst, pengar och status hos en man. Jag tjänar egna pengar och klarar mig fint utan någon slags "försörjare" från 50-talet. Den personen jag vill tillbringa mitt liv med är omtänksam, intelligent, vacker och bra i sängen. Om jag behöver honom så är det verkligen inte av materiella/ monetära anledningar.
Citera
2013-07-07, 18:42
Bannlyst
Citat:

Vad räknar hon som liten då?
Citera
2013-07-07, 19:17
Medlem
Taxlaxs avatar
Medel är runt 15 cm lång enligt all svensk statistik. Under 13 cm skulle jag säga är liten. Över 16 är att föredra för min del. Omkretsen är naturligtvis också viktig, men den verkar många färre människor ha mätt, och är därför svårare att uppskatta.
Citera
2013-07-07, 20:11
Medlem
Citat:
Har aldrig brytt mig om inkomst, pengar och status hos en man. Jag tjänar egna pengar och klarar mig fint utan någon slags "försörjare" från 50-talet. Den personen jag vill tillbringa mitt liv med är omtänksam, intelligent, vacker och bra i sängen. Om jag behöver honom så är det verkligen inte av materiella/ monetära anledningar.
Det jag menar är att så länge du inte har en minikuk(under 10cm) så ska man inte noja. På krogen så vet ingen om hur stor balle du har utan då är det dina andra attributer som avgör om du får doppa eller inte. Och om kukstorleken är det som tar död på ett förhållande så var det antagligen skit från början. Kukstorlek spelar roll men det är inte på långa vägar det viktigaste.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in