det där är inte i fullstånd men sist jag mätte var det väl 19-20cm, men är mer intresserad av tjockleken, det är väl det som räknas, om nu några honor svarar.
det där är inte i fullstånd men sist jag mätte var det väl 19-20cm, men är mer intresserad av tjockleken, det är väl det som räknas, om nu några honor svarar.
Nu är jag inte tjej iofs men det är lite svårt att avgöra utan att ha någon referens till storleken. Den ser rätt grov ut om jag får säga vad jag tror.
Längden verkar rätt normal, men som sagt, det är svårt utan någonting att jämföra emot.
Tillägg: nu såg jag din post om längden; ja då är den definitivt grov och det gillar ju en hel del tjejer.
Måste man fråga på ett forum om man har stor kuk kanske du ska pröva knulla med den.. Spelar ingen roll om du har 8 eller 48cm om du inte kan använda den.
Måste man fråga på ett forum om man har stor kuk kanske du ska pröva knulla med den.. Spelar ingen roll om du har 8 eller 48cm om du inte kan använda den.
Gör inte antaganden på fakta du inte har. Jag är inte oskuld, men mitt ex sa alltid att jag var stor men tyckte alltid hon sa så bara för att vi var tillsammans.