Citat:
Ursprungligen postat av
Seeyainhell
Läste för något inlägg sen att D.B är avskriven? Stämmer detta eller var det ett inlägg taget ur sitt sammanhang?
Om det är så finner jag det mycket märkligt. En vän jag har som dessutom är ytligt bekant med honom och såldes haft honom som vän på facebook länkade en aftonbladet artikel angående kidnappningen/mordet och skrev "Helt helt fruktansvärt. Kan inte förstå hur någon människa kan göra en småbarns mamma illa. Den personen kan absolut inte må bra. Jag finner inga ord." Efter det tog D.B bort honom/henne från facebook. Jag trodde han var och "fiskade"?
Han beter sig ytterst märkligt dock.
Jag tycker också att allt är märkligt, bara för att Polisen släppte DB efter ev förhör behöver ju inte betyda att han är oskyldig. Kan ju bara vara så att de helt enkelt inte hade något på honom för tillfället.
Jag satsar fortfarande pengarna på AJ med hjälp av DB samt att den brända bilen på något vis hör ihop med allt detta.
Någon här på FB hade ju sett en bil med kärra följa efter en Volvo i snabb fart och sen var det någon i ett annat inlägg som funderade om de kunde ha flyttat hennes kropp från Volvon till kärran för att sedan dra vidare med den och gömma henne någon annanstans.
Just den teorin tycker inte jag låter så dum faktiskt.