Citat:
Ursprungligen postat av
Bckash
Har jag totalt missat något eller?
Hade för mig att kayles Q gjorde så att motståndaren blev slowad samt fick en +% damage debuff, har dom ändrat den eller vadå?
skulle också vilja fråga vad ni tycker är bäst på kayle, Wits end eller Nashors tooth? Om man ser till starter item i mid lane.
Nashor´s tooth, nu då de flyttade malady passive till den är den ännu bättre än wits end(även om de buffade båda).
De tog bort % extra damage på Q för några patcher sedan, de kompenserade dock de genom att öka slow % istället.
Citat:
Ursprungligen postat av
fgnm
Något jag är oehört kluven över är ultin. Så gott som alltid så ryker mitt torn så fort jag använder den på bot-lanen, känns ovärt ibland. Verkligen ovärt om man inte får någon reaktion från den man ultar också och man tp:ar iväg från sin lane/farm för inget.
Finns inte jättemycket att göra åt det tyvärr, det bästa du kan göra är att förvarna dina teamates om att du har ult redo och att de borde engagea. Om du sedan märker att deras top laner börjar tokpusha så pusha ner bot lane tornet också samt ta draken om möjlighet finns.