2013-07-04, 19:54
Medlem
Skranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Alltså, varför är prislappen på Bale så löjligt hög? Han har gjort en säsong med fler än tio ligamål. Är detta ett skämt, eller vad händer?

För att Tottenham helt enkelt inte vill sälja. Bale har ju ett ganska långt kontrakt och såvida han inte gör sig omöjlig så finns det ingen anledning att sälja i sommar. Levy drar ju till med extrema överpriser för att skrämma bort Real.
2013-07-04, 21:03
Medlem
4522s avatar
Massimo Ambrosini nu officiellt klar för Fiorentina.

Edit: Nu händer det? Leonardo har flugit in till De Laurentiis hem, €64 miljoner på bordet enligt Gazzettan. Det drar ihop sig...
Senast redigerad av 4522 2013-07-04 kl. 21:31.
2013-07-04, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Alltså, varför är prislappen på Bale så löjligt hög? Han har gjort en säsong med fler än tio ligamål. Är detta ett skämt, eller vad händer?

Kvalité kostar! PL bästa spelare och killen är ung..
Kolla bara vad andra spelare kostar så förstår du nog,..

Med vänlig hälsning,
2013-07-04, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Illarramendi är påväg till Real, skönt att man satsar Spanskt - Isco, Carvajal och nu Illarramendi. Men det behövs fortfarande en riktigt stor värvning, hoppas att det blir Cavani. Real skall ha gett upp Bale, för dyr(100 miljoner€), samtidigt som Bale inte kommer göra sig omöjlig som Modric gjorde.

Antar att Casemiro, Jese och Morata kommer lånas ut.

Vilka summor pratas det om för Illarramendi?
2013-07-04, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av preben12
Higuains målsnitt är riktigt bra men jag har fått intrycket av att han är lite av en "flat-track bully", dvs att många av hans mål har kommit när Real redan leder med 2-3 bollar och motståndarna i stort sett gett upp. Men han presterar i stort sett aldrig mot bättre lag. Arsenal som klubb lider ju numera lite av samma syndrom, dom har inga problem att vinna med 4-5 bollar mot sämre lag men det är mot topplagen det tar stopp.

Har jag delvis rätt eller greppar jag efter halmstrån för att få det att framstå som en "dålig" transfer?

Måste nästan hålla med dig, lite hård var du nog hehe!
Nästan lite som Podolski kanske, gör rätt så okej med mål på en säsong fast då dunkar han kanske 4 kassar hemma mot ett bottengäng då och då

Med vänlig hälsning,
2013-07-04, 22:56
Medlem
4522s avatar
Leonardo erbjöd €60-62 miljoner + bonusar för Cavani. Napoli kräver €70 miljoner eftersom dom även måste betala en del till Palermo. Jag skulle vilja säga att den här dealen är i hamn nu. Det finns inte mycket som kan stoppa att den går i hamn, kanske ett psykbryt från De Laurentiis sida.

PSG håller inte i pengarna direkt...
2013-07-04, 22:58
Medlem
schlafhunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Är ingen större kännare av fransk fotboll. Läser sällan fotbollskanalens olika krönikörer utom deras tyske, men detta var bra och läsvärt.

Jonas Hansson om unga talanger i Silly Seasontider med bakåtperspektiv i form av Auxerre;
http://blogg.fotbollskanalen.se/hansson/
Intressant läsning. Tack för länken! Hade nog missat det annars.
2013-07-04, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Leonardo erbjöd €60-62 miljoner + bonusar för Cavani. Napoli kräver €70 miljoner eftersom dom även måste betala en del till Palermo. Jag skulle vilja säga att den här dealen är i hamn nu. Det finns inte mycket som kan stoppa att den går i hamn, kanske ett psykbryt från De Laurentiis sida.

Hyfsat anfall PSG kommer ha nästa säsong. Men tänk om Cavani inte vill gå ditt?
2013-07-04, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4522

Helvete vilket enormt överpris. Han måhända vara en väldigt bra anfallare men så bra? Inte en chans i helvete.

De borde ha satsat på Rooney istället. Tycker fortfarande att han är en av de bästa.

Även om jag nu tror att han blir kvar i United.
Senast redigerad av dickpUmp 2013-07-04 kl. 23:15.
2013-07-04, 23:17
Medlem
OG-lovers avatar
Apropå Rooney så ryktas det lite löst om Barcelona. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det.
2013-07-04, 23:17
Medlem
FlintWestwoods avatar
Vet inte om det har skrivits i tråden än men Campagnaro är klar för Inter

http://www.sempreinter.com/sv/2013/07/04/offical-campagnaro-is-an-inter-player/
2013-07-04, 23:19
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
Hyfsat anfall PSG kommer ha nästa säsong. Men tänk om Cavani inte vill gå ditt?

Det lär redan vara klart, du börjar ju ofta i spelaränden av förhandlingarna.

Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Helvete vilket enormt överpris. Han måhända vara en väldigt bra anfallare men så bra? Inte en chans i helvete.

De borde ha satsat på Rooney istället. Tycker fortfarande att han är en av de bästa.

Även om jag nu tror att han blir kvar i United.

Han är en komplett fotbollsspelare. Det är inget som kommer billigt längre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in