Tror ni Carlos Vela lämnar för en ny klubb? Det är en helt fantastisk spelare och i år bar han Sociedad till en CL-plats. Jag hade gärna sett honom i den vita tröjan.
Hoppas verkligen att han stannar. Han har varit makalös den här säsongen, han och Sociedad kan nog gå långt i CL om man har lite tur med lottningarna.
Enligt FK ska Guillermo Varela, 20-årig ytter(?)back från Uruguay vara i princip klar för Man United, endast läkarundersökningen som kvarstår. Jag ska erkänna att jag inte har den blekaste aning om vem fan det är, info någon?
Om Cavani sticker hoppas jag innerligen att Torres sticker till Atletico Madrid. Kan säkert få en nystart där. Man vet ju att han besitter någon viss kvalité iaf. Kanske Arsenal också, inget rykte iofs utan min personliga åsikt. Fast om man ska spendera mycket pengar på en anfallare som redan är i PL så går ju Rooney MYCKET före!
Jag tvivlar starkt på att Cavani skulle vara klar för Chelsea, igår så bekräftade man först intresset och nu är det klart? Snarare en logisk spinn på det som Napoli's twitter sa igår, media är alltid opportunistisk.
Med det sagt så kan jag inte tänka mig en bättre anfallare till Chelsea i nuläget av de som fanns att plocka i år. Jag ville ha Lewandowski eller Yilmaz för att de var mycket billigare, hade det varit samma prisklass på alla så hade Cavani gått före dessa och Falcao (enligt mig då).
Arsenal ute efter både Fellaini och Alaba alltså...
Den förstnämnde skulle ju onekligen kunna bli en ledarfigur på mitten plus att att han är stark på huvudet vilket vi inte är bortskämda med i dagens lag.
Alaba känns väl inte speciellt trolig, tror inte han har någon större lust att lämna Bayern.
Arsenal ute efter både Fellaini och Alaba alltså...
Den förstnämnde skulle ju onekligen kunna bli en ledarfigur på mitten plus att att han är stark på huvudet vilket vi inte är bortskämda med i dagens lag.
Alaba känns väl inte speciellt trolig, tror inte han har någon större lust att lämna Bayern.
Om han nu skulle spela på VB:n som jag tycker är hans bästa position så är han onekligen onödig. Gibbs samt nyförvärvet Monreal finns ju där. Dock så har han väll spelat som CDM förut i sin karriär? Rätta mig om jag har fel
Om han nu skulle spela på VB:n som jag tycker är hans bästa position så är han onekligen onödig. Gibbs samt nyförvärvet Monreal finns ju där. Dock så har han väll spelat som CDM förut i sin karriär? Rätta mig om jag har fel
Barcelona som söker mittbackar kan inte svenska landslagets Jonas Olsson eller Andreas Granqvist vara något? Båda var ju fett heta i kvällens landskamp
Senast redigerad av kratan 2013-06-07 kl. 22:52.
Anledning: slarv