2013-07-03, 21:39
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Dom var ju ute efter Williams från Swansea, men dom la ned det för han var för "dyr", 100 miljoner tror jag det var. Detryktades väl för ett tag sedan att dom följde Richards från City, men det blir nog ingenting. Annars tycker jag domska satsa på Jenkinsson på högerbacken.

Skriver från iPhone.

Jag har missat det ryktet men jag tycker det låter klockrent om priset är ok. Hyfsat ung, engelsk och fungerar som backup på mittback och som första alternativ på högerbacken. Vad tros han kosta?
2013-07-03, 21:52
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Jag har missat det ryktet men jag tycker det låter klockrent om priset är ok. Hyfsat ung, engelsk och fungerar som backup på mittback och som första alternativ på högerbacken. Vad tros han kosta?
Det var i början av Sillyseason. Men nu har Man City bekräftat på sin hemsida att han stannar. annars hade han varit en mycket bra lösning. Richards är en riktigt bra spelare som tyvärr inte får spela allt för mycket, tror han gjort det bra ifrån sig i Arsenal där han hade fått speltid.

E: Läste i The Sun (?) att Real Madrid gett Arsenal klartecken att förhandla det personliga kontraktet med Higuain. Hoppas verkligen på att detta stämmer.
Senast redigerad av antonaugustsson 2013-07-03 kl. 22:01.
2013-07-03, 21:57
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Det var i början av Sillyseason. Men nu har Man City bekräftat på sin hemsida att han stannar. annars hade han varit en mycket bra lösning. Richards är en riktigt bra spelare som tyvärr inte får spela allt för mycket, tror han gjort det bra ifrån sig i Arsenal där han hade fått speltid.

Han har ju varit skadad nästintill hela förra säsongen? Innan dess fick han väl rikligt med speltid om jag inte missminner mig.
2013-07-03, 22:18
Medlem
Deferos avatar
Verkar som Zlatan på allvar är påväg bort från PSG, kanske till Real:

http://www.expressen.se/sport/fotboll/ligue-1/zlatan-utanfor-trupp--blanc-vill-ha-cavani/

Zlatan är inte med i PSGs trupp
Blanc uttalar sig om att han vill ha Cavani
Zlatan har begärt att få lämna
Zlatans agent har gjort klart för Ancelotti att Zlatan gärna går till Real

Vad är chansen att Zlatan spelar i Madrid nästa säsong?
2013-07-03, 22:21
Medlem
sakkwalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero

http://www.expressen.se/sport/fotboll/ligue-1/zlatan-utanfor-trupp--blanc-vill-ha-cavani/

Väldigt små förhoppningsvis.
2013-07-03, 22:27
Medlem
ojojros avatar
Vad tror ni Manchester United har ställt in sig på? blir det Bale, Ronaldo eller Thiago? själv hoppas jag självklart på Bale men eftersom det inte kommer hända hoppas jag på Ronaldo men eftersom inte det heller lär hända så får man väl vara nöjd med Thiago. Enligt mig en teknisk spelare som kan bli stor men tror inte hans spelstil passar i United dessutom ryktas det om att han kan komma på en lön på ca 1,2 miljoner i veckan och det är lite väl mycket enligt mig.
2013-07-03, 22:32
Medlem
OG-lovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ojojro
Vad tror ni Manchester United har ställt in sig på? blir det Bale, Ronaldo eller Thiago? själv hoppas jag självklart på Bale men eftersom det inte kommer hända hoppas jag på Ronaldo men eftersom inte det heller lär hända så får man väl vara nöjd med Thiago. Enligt mig en teknisk spelare som kan bli stor men tror inte hans spelstil passar i United dessutom ryktas det om att han kan komma på en lön på ca 1,2 miljoner i veckan och det är lite väl mycket enligt mig.

1,4.

Thiago ser tyvärr ut att bli verklighet för United.
2013-07-03, 22:37
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero

Hoppas och tror det blir verklighet.
2013-07-03, 22:48
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Ryktas det om några försvarare till Arsenal? Vet att det pratats om en högerback, men centralt finns väl bara Mertesacker, Koscielny och Vermaelen?

Nej det tror jag inte kommer hända. Sagna stannar troligtvis och då har man en bra uppsättning. Koscielny och Mertesacker är en väldigt stabil grund, Sagna är vanligtvis stabil, och Jenkinson har gjort det bra som ersättare, vänsterbacken måste vara ligans bästa breddmässigt med Gibbs/Monreal.

Vermaelen har haft en dålig säsong men det är samtidigt inte en dålig spelare: om han gör det bättre i höst så tycker jag man har god täckning. Det skulle möjligtvis vara en fjärde mittback men Wenger tänker nog satsa på Mikel, annars kan väl Monreal spela där om det krisar gissar jag: han var väl mittback innan han blev vänsterback om jag inte minns fel. Sagna gjorde det bra i mitten förra säsongen med.

Nu har för övrigt oddsen på Suarez till Arsenal sänks mycket kraftigt. Jag tror inte på det alls - inte minst för att Liverpool garanterat ser Arsenal som en direkt konkurrent om topp4 - men snart har väl varenda striker som finns ryktats till klubben.
2013-07-03, 22:51
Medlem
Nebulins avatar
Napoli har lagt ett 15-miljoners(€)-bud på Ogbonna, och erbjuder därmed 4 miljoner mera än Juve, enligt Tuttosport. Ogbonna är dock redan överens med Juventus, och då är ju frågan om han kan tänka sig att spela i Napoli istället för dem.

http://www.football-italia.net/36035/napoli-block-juve-ogbonna
2013-07-03, 23:17
Medlem
FM11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Koscielny var förmodligen ligans bäste mittback andra halvan av säsongen.
Koscielny är absolut en bra spelare, men tycker varken Mertesacker eller Vermaelen presterat särskilt bra. Mertesacker är för seg, vilket märktes flera gånger under säsongen, och Vermaelen är alldeles för osäker. Syntes under flera tillfällen, bland annat mot Tottenham.
2013-07-03, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 4522
Näe, är det sant? Kör folk fortfarande med den här? Jag trodde den dog ut när esset xeezer drog den för hundrade gången någon gång runt 2010.

En sak är i alla fall säker, den där Shelvey hade inte ens varit nära en bänkplats i Udine. På sin höjd hade han fått hämta in konerna från träningen.

Äsh vem fan tar dig seriöst när du verkar bessita någon from av hat mot Liverpool? Vi snackar inte om en liten skit klubb från Italien som knappt har tio tusen pers på sina matcher utan klubben som har mest pokaler i världen efter Barcelona och Madrid.

Stick nu. Förlåt for Offtopic.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in