Citat:
Ursprungligen postat av
techno_the_king
Har du kort vagnen? Om inte sa ge upp snacket, nar du har satt ett skott i fi sa har fi satt 2 stycken i dig om ni mots, hade jag gillat vagnen sa hade jag behallt den men nu gillar jag den inte da jag foredrar vagnar med roterande torn och som laddar snabbre an vad den har gor.
Med risk för trollning för du har fått helt fel uppfattning av vagnen...
SU-122-44 är en TD som är snabb som en medium, har en omladdningstid som en medium och en alpha som en heavy.
Svagheterna du tar upp är något du har inbillat dig. Med 100% crew får jag en laddningstid på ungefär mittimellan 6-7 sekunder(ska kolla senare in-game för exakta värden) med vents och rammer. Den omladdningstiden är bara något slås utav medium/light tanks med kanoner som gör max 150-250 dmg(du gör dubbelt så mycket).
Den har en otroligt hög dpm.
Och nog är den snabb alltid med 42 traverse speed(kollade igenom de flesta TDs och det fanns bara en som hade bättre traverse speed och det var StuG III med 44), 15.24 hp/t och 47.5 maxhastighet gör att de är en av de snabbaste TDs i spelet.
De enda svagheten med den som jag ser det är dess gun depression(-4 grader) och träffsäkerhet(0.41). Om du verkligen inte tror mig så tänker jag spela in nån replay där jag kör den och lägga upp på youtube så du kan se....