2013-07-03, 00:14
Medlem
libbens avatar
Man säljer aldrig en premiumvagn....
Citera
2013-07-03, 00:18
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalimist8
Defeat
Battle: Highway tisdag, juli 02, 2013 2:29:11 PM
Vehicle: ISU-152
Experience received: 1,233
Credits received: 65,286
Battle Achievements: Master Gunner

6195 damage...Ibland så undrar man

Citat:
Ursprungligen postat av kalimist8
försökte köra min dubbel med Indien Panzer :

Defeat
Battle: Siegfried Line tisdag, juli 02, 2013 3:42:56 PM
Vehicle: Indien-Panzer
Experience received: 1,032
Credits received: 46,032
Battle Achievements: Confederate, Sharpshooter

-

Defeat
Battle: Westfield tisdag, juli 02, 2013 3:14:14 PM
Vehicle: Indien-Panzer
Experience received: 967
Credits received: 33,517

nehepp.

Fy tusan. Lider med dig och vet hur det känns. Ligger på samma ångestbäddade spiksäng och skriker av ren och pur smärta. Har t.ex. själv haft 3 raka Wolverine-matcher idag med 14(!) kills totalt men fortfarande inte fått mina x2!! Inte heller fick jag någon "Top Gun" på resultaten 5+5+4. Så blev jag rejält irriterad över det också...

Blir häpen över hur det här spelet verkligen kan få en förbannad bortom alla rimliga gränser. Nu har jag iofs haft en hyggligt lång period med ganska bra resultat, så jag ska inte gnälla för mycket, men de senaste dagarna har varit brutala åt andra hållet. Fattar inte att det kan svänga så? Nu har jag helt plötsligt någonstans runt kanske 20-50 i resultat overall, t r o t s bitvis riktigt bra spel. Förlorade t.ex. nyss en KV-1S match med 5-15 på Himmelsdorf. Då var det jag som hade alla 5 kills (på kullen). Övriga (som f.ö. hette något i stil med Polski Warrior och Warzava Hero och liknande) lullade alltså bara runt och var statister hela fajten!? Fick nästan 1.000 xp:s trots torsk. 2:an låg på knappt 200. (Och ingen Top Gun där heller). Blir fan skogstokig! Tror aldrig någonsin jag varit så nära att hiva dataskärmshelvetet ut genom fönstret som idag faktiskt.... argh!!!

Hata.... alla....
Behöver... luft....
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-07-03 kl. 00:23.
Citera
2013-07-03, 05:00
Moderator
Arne.Ankas avatar
Ingen annan som märkt av bättre inkomst sen patchen? rejält ökad inkomst?

Lalla runt lite på en karta med cromwell, hoppa lite sladda lite sköt några gånger och gjorde nästan 60k vinst, åkte runt lite och dryga mig som fan på motståndarlaget som inte ens klara att döda en churchil och gjorde nästan 60k vinst.
Märkt samma sak flera ggr idag med andra vagnar, högtier som lågtier, lätta som tunga, medel som td.
Citera
2013-07-03, 09:21
Medlem
Salorms avatar
Jag har varit borta ur spelet några dagar då jag känt att jag behvt en liten paus, men är det som du säger Arne så måste jag spela igen.. Mitt största dilemma just nu är att jag nite har silver att köpa det jag forskat fram. Sitter och kör på helt färdigforskade 5-6or och kan inte köpa vagnjäveln efter =/
Citera
2013-07-03, 09:23
Medlem
Ibland vill det tyvärr bara inte, vilket kan vara sjukt frustrerande. Vete fan hur många gånger man har suttit i en TD och pangat ut vagn efter vagn och ens kära lagkamrater årer runt som yra höns i formation skithög och blir slaktade utan att göra ett poäng i skada. Hur är det möjligt att lyckas med konststycket att ha noll i skada på en t9/10 heavy liksom?

En annan episk liten episod från några dar sen. Sitter i det stormande laget på Karelen och en KV tycker att det är en genial idé att långsamt rulla genom mitten av träsket mot deras bas för att spotta?!? Needless to say, hade ju ett polsktklingande namn så klart, men han kanske bara ville rulla upp o hojta Siemka!
Citera
2013-07-03, 09:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka

Lalla runt lite på en karta med cromwell, hoppa lite sladda lite sköt några gånger och gjorde nästan 60k vinst, åkte runt lite och dryga mig som fan på motståndarlaget som inte ens klara att döda en churchil och gjorde nästan 60k vinst.
Märkt samma sak flera ggr idag med andra vagnar, högtier som lågtier, lätta som tunga, medel som td.

Yep majoriteten av tier 5 och upp (samt ett fåtal under tier 5) har mer cashbonus.

Samt att dmg penaltys på TD/spg är omräknad.

Visst har dom släppt patchnotes på NA?
Citera
2013-07-03, 11:04
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka

Iaf på NA-servern får man extra mycket cash om man gör 3 kills eller mer.
Gissa vad det har gjort av den redan bristande spelkvaliten.

Apropå inget alls, tror jag ska spela mer Wargames: Airland Battle nu.....
Citera
2013-07-03, 13:21
Medlem
I senaste patchen ökade hur mycket man tjänar.
Citera
2013-07-03, 14:04
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Iaf på NA-servern får man extra mycket cash om man gör 3 kills eller mer.
Gissa vad det har gjort av den redan bristande spelkvaliten.
Aaaahhh det kan förklara saken, tror jag fått 3 dödade eller mer dom gånger jag fått extra mycke stålar.

Sen patchen dragit in tillräckligt för att gå från su-100 till su-100m och ha lite stålars över, det utan premiumkonto eller grinda premiumvagnar.
Citera
2013-07-03, 15:29
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libben
Man säljer aldrig en premiumvagn....

klart man gör, man får allt guld tillbaka när man säljer SP i nästa patch, vilken vääldigt många kommer göra om den inte får de ryktade 30 extra pen
Citera
2013-07-03, 15:41
Medlem
teflonpannan69s avatar
Ökad konkurrens och vikande spelarunderlag har kanske lett till att de buffat creditinkomsterna?
Citera
2013-07-03, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
klart man gör, man får allt guld tillbaka när man säljer SP i nästa patch, vilken vääldigt många kommer göra om den inte får de ryktade 30 extra pen

SP?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in