Citat:
Ursprungligen postat av
kalimist8
Defeat
Battle: Highway tisdag, juli 02, 2013 2:29:11 PM
Vehicle: ISU-152
Experience received: 1,233
Credits received: 65,286
Battle Achievements: Master Gunner
6195 damage...Ibland så undrar man
Citat:
Ursprungligen postat av
kalimist8
försökte köra min dubbel med Indien Panzer :
Defeat
Battle: Siegfried Line tisdag, juli 02, 2013 3:42:56 PM
Vehicle: Indien-Panzer
Experience received: 1,032
Credits received: 46,032
Battle Achievements: Confederate, Sharpshooter
-
Defeat
Battle: Westfield tisdag, juli 02, 2013 3:14:14 PM
Vehicle: Indien-Panzer
Experience received: 967
Credits received: 33,517
nehepp.
Fy tusan. Lider med dig och vet hur det känns. Ligger på samma ångestbäddade spiksäng och skriker av ren och pur smärta. Har t.ex. själv haft 3 raka Wolverine-matcher idag med 14(!) kills totalt men fortfarande inte fått mina x2!! Inte heller fick jag någon "Top Gun" på resultaten 5+5+4. Så blev jag rejält irriterad över det också...
Blir häpen över hur det här spelet verkligen kan få en förbannad bortom alla rimliga gränser. Nu har jag iofs haft en hyggligt lång period med ganska bra resultat, så jag ska inte gnälla för mycket, men de senaste dagarna har varit brutala åt andra hållet. Fattar inte att det kan svänga så? Nu har jag helt plötsligt någonstans runt kanske 20-50 i resultat overall, t r o t s bitvis riktigt bra spel. Förlorade t.ex. nyss en KV-1S match med 5-15 på Himmelsdorf. Då var det jag som hade
alla 5 kills (på kullen). Övriga (som f.ö. hette något i stil med Polski Warrior och Warzava Hero och liknande) lullade alltså bara runt och var statister hela fajten!? Fick nästan 1.000 xp:s trots torsk. 2:an låg på knappt 200. (Och ingen Top Gun där heller). Blir fan skogstokig! Tror aldrig någonsin jag varit så nära att hiva dataskärmshelvetet ut genom fönstret som idag faktiskt....
argh!!!
Hata.... alla....
Behöver... luft....