2013-07-03, 16:46
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrem4n
Det ryktet har ju funnits ett bra tag nu. Själv hoppas man men det är svårt att spekulera. Vill helst att säsongen bara ska dra igång!
Ja, fast nu påstår ju tidningarna att Ronaldo sagt sig längta tillbaka vilket är en ny kraftig indikation. Men han har kontrakt så det vete sjutton vem eller vilka som skulle kunna ersätta honom i RM och göra en sådan affär möjlig.?
2013-07-03, 16:49
Medlem
Smirmats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoboken

Vad tror ni förresten, om Cesar ansluter - vem blir förstavalet av honom och Szczesny?

Jag tror att om Cesar kommer är han lovad förstaplatsen, tror inte han är speciellt sugen att behöva rotera och på så sätt kanske missa förstaplatsen i Brasilien inför VM.
2013-07-03, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smirmat
Jag tror att om Cesar kommer är han lovad förstaplatsen, tror inte han är speciellt sugen att behöva rotera och på så sätt kanske missa förstaplatsen i Brasilien inför VM.

Tycker också det där ryktet känns meningslöst. Speciellt när alla förväntar sig att Cesar ska agera mentor åt en ung målvakt med hybris. Inte en chans att han riskerar sin VM-plats för det.

Och ska Szczęsny helt plötsligt bänkas? Jag har svårt att se det.
2013-07-03, 17:03
Medlem
erikbes avatar
Då var Jonjo Shelvey klar för Swansea. Övergångssumma ca 6 miljoner pund.
2013-07-03, 17:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Då var Jonjo Shelvey klar för Swansea. Övergångssumma ca 6 miljoner pund.

Avada Kedavra!

Känns inte som någon typisk Swanseavärvning. Medioker spelare.
2013-07-03, 17:19
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Det ryktet har ju funnits ett bra tag nu. Själv hoppas man men det är svårt att spekulera. Vill helst att säsongen bara ska dra igång!

Mjo det ryktet har ju funnits ett tag nu så att säga, men om C.Ronaldo väljer att lämna Real Madrid skulle jag bli väldigt överraskad om han inte hamnar i United tröjan.
Hoppas!!
2013-07-03, 17:27
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Avada Kedavra!

Känns inte som någon typisk Swanseavärvning. Medioker spelare.

Medioker är ändå i snällaste laget.

Cassano klar för Parma, det ska bara bli offentligt också. Lär inte dröja länge eftersom allt redan är färdigförhandlat.
2013-07-03, 17:30
Medlem
kirrem4ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R.
Ja, fast nu påstår ju tidningarna att Ronaldo sagt sig längta tillbaka vilket är en ny kraftig indikation. Men han har kontrakt så det vete sjutton vem eller vilka som skulle kunna ersätta honom i RM och göra en sådan affär möjlig.?
Skulle Real landa Bale och någon av Cavani/Suarez/Zlatan samtidigt som Rooney går till annan klubb ser jag inte det som en omöjlighet att Ronaldo återvänder till United.
2013-07-03, 17:35
Medlem
kratans avatar
CR7 snackade idag i Singapore

Cristiano: "I miss English football". "For me, it was one of the best years in my career when I was there in Manchester United. Everyone knows that it is a club that is still in my heart and I really, really miss.

Cristiano: "But now my life is in Spain. I am enjoying playing there with Real Madrid. I am really, really happy in the Spanish league and Real Madrid."

Cristiano: "I'm only thinking about my team Real Madrid. i don't care if other teams buy 1, 2 or 3 players, it doesn't mean nothing for me".

Cristiano: "Barcelona excellent team", "But i playing for Real Madrid best team in the world, with best players, so for me doesn't matter what Barcelona do, i just try to focus in my team Real Madrid"
2013-07-03, 17:40
Medlem
antonaugustssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antonaugustsson
Enligt The Sun (inte den trovärdigaste källan) så är Arsenal på jakt wfter Man Citys mittfältare Gareth Barry. Själv tror jag inte ett skit på detta, men vem vet.

För övrigt så såg jag att Wilshere nu följer Higuain på twitter. Tror ni detta kan vara ett tecken på att han snart kommer att presenteras som Arsenal spelare?
Och när man kollar på vilka Wilshere följer på twitter så följer han endast lagkamrater, fd. lagkamrater. Tror Higuain är nära nu
2013-07-03, 17:41
Medlem
Citat:
Skulle Real landa Bale och någon av Cavani/Suarez/Zlatan samtidigt som Rooney går till annan klubb ser jag inte det som en omöjlighet att Ronaldo återvänder till United.

3 miljarder(kronor)+Van Persie, då kan nog Real överväga saken.

Ronaldo har fortfarande 2 år kvar på kontraktet, vill han inte förlänga inom ett år så kommer Real tyvärr tvingas säljas. Men inte så tidigt som nu däremot.
2013-07-03, 17:57
Medlem
adzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xeezer
3 miljarder(kronor)+Van Persie, då kan nog Real överväga saken.

Ronaldo har fortfarande 2 år kvar på kontraktet, vill han inte förlänga inom ett år så kommer Real tyvärr tvingas säljas. Men inte så tidigt som nu däremot.

Frågan är hur mycket priset varierar på Ronaldo om de säljer honom under detta fönster eller nästa sommar. Det har även spekulerats om övergång som bosman 2014. Ronaldo garanterar hur som helst 45+ mål skadefri, inte många andra spelare som gör det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in