2013-06-03, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annasmulan
Åjo, sett många gånger! Jag skrev 'Aldrig' som i att jag aldrig skulle göra det.
aha, får be om ursäkt för min tröghet

det märkliga är att jag aldrig sett vare sig kunder eller personal ingripa. konstigt att det bara verkar vara du/jag som reagerar.
Citera
2013-06-03, 23:42
Medlem
annasmulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spamalot7712

det märkliga är att jag aldrig sett vare sig kunder eller personal ingripa. konstigt att det bara verkar vara du/jag som reagerar.

Haha, ja en del kanske inte orkar bry sig längre för att de sett det för mycket, anser att det inte är 'deras problem' eller lider i det tysta

Jag stör mig på när kassörskorna ska kommentera allt man har köpt: 'åhå, här var det nyttiga veckan' eller 'höhö, inte är det lördag än va?'
Citera
2013-06-04, 01:41
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
ber om ursäkt om jag lagt ämnet fel, och ber isåfall mod att flytta.

nu till saken! brukar du öppna dina matvaror innan du betalat i mataffären? (t ex ta en öl eller börja tugga godis innan du betalt.)

Jag gör det, men enbart med vatten, när jag är så jävla törstig att jag håller på att smälla av.
Allt annat kan gott vänta tills jag har betalat för mig.
Citera
2013-06-26, 08:21
Medlem
tyses avatar
Jag stör mig något ofantligt på människor som lägger upp varor i snigelfart, för att illustrera det hela | = varor

| | | || | | |

istället för att lägga upp varor i normalt tempo.

| | | | || | |

Idioter som "glömmer påse"
Idioter som tror att jag ska bjuda på en 6kr för att dom inte såg att drickan var exklusive pant.
Idioter som tycker fryst kyckling ska ligga bland ostbollarna och nötfärs passar bättre bland glassbåtar och GB Big-pack.
Idioter som behandlar mig som satans avskum för att deras speciella jävla frukt eller grönsak inte finns. Om du vill köpa trekantig aubergine eller korallfärgad spetszuccini och vi inte har din speciella exotiska frukt så kan väl du inte bli arg på mig? Det är inte jag som sköter beställningen av frukt och grönt.

Jag har säkert mer att klaga på. Men jag orkar inte, jo en sak till. Folk som inte har vett att säga hej efter jag har hälsat.
Citera
2013-07-03, 11:37
Bannlyst
Kund- Hej jag vill ha en triss tack! ,,, Med vinst!

haha, mest irriterande, dom tror att skämtet är unikt.

Idioter som snackar i telefon när dom ska betala så att det tar en jävla tid för kunder bakom.
Citera
2013-07-03, 11:44
Medlem
Lugini3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tyse
Om du vill köpa trekantig aubergine eller korallfärgad spetszuccini och vi inte har din speciella exotiska frukt så kan väl du inte bli arg på mig? Det är inte jag som sköter beställningen av frukt och grönt.

Nu känner jag att det är du som är lite dum. Butiken har självklart ingen skyldighet att hålla just de produkter du önskar, om du inte finner vad du söker så kan du handla i en annan butik.

Sen är det lite gay-varning på att äta denna frukt, kanske därför dom försöker bli av med dig?
Citera
2013-07-03, 16:59
Medlem
Sleepyoh22s avatar
Citat:

Folk brukar inte reagera på saker. Hide in plain sight. Helt övertygad om att om jag tar en hammare, krossar en ruta på en bil som står parkerad på en central gata i staden med folk i rörelse, och börjar fippla med kablarna, att ingen kommer göra ett skit. Möjligtvis att någon ringer polis men inte mer än så.

Jag är förövrigt än av dom som öppnar burkar i affären. Bara när jag har kontanter och ska handla lite mer. Storhandla med vagn. Perfekt att kunna dricka lite loka/pepsi när man går och handlar. Särskilt under sommaren då det är varmt. Aldrig fått en kommentar från någon förutom någon kassör som fnissat lite när dom stämplar in en tom burk.
Citera
2013-07-06, 10:33
Medlem
tyses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lugini3
Nu känner jag att det är du som är lite dum. Butiken har självklart ingen skyldighet att hålla just de produkter du önskar, om du inte finner vad du söker så kan du handla i en annan butik.

Sen är det lite gay-varning på att äta denna frukt, kanske därför dom försöker bli av med dig?

Eftersom du har stora problem med läsförståelse så är mina förhoppningar inte speciellt stora på att ditt svar kommer öht eller att du svarar på det jag har skrivit.

Vi följer en lista på vilka frukter vi måste ha med, vi bestämmer enbart hur mycket vi tar in.
Sen förstår jag inte varför en butik skulle neka en kund att handla i butiken bara för dom tror att kunden är homosexuell.
Senast redigerad av tyse 2013-07-06 kl. 10:36.
Citera
2013-07-07, 12:46
Medlem
Lugini3s avatar
Citat:

Vi följer en lista på vilka frukter vi måste ha med, vi bestämmer enbart hur mycket vi tar in.

Så vad är problemet? Dom har inte sakerna du vill ha, om det beror på att dom inte saluför dessa varor eller att varorna är tillfälligt slut spelar mindre roll. Trivs du inte så handla i någon annan butik!!!
Citera
2013-07-07, 18:00
Medlem
tyses avatar
Citat:
Så vad är problemet? Dom har inte sakerna du vill ha, om det beror på att dom inte saluför dessa varor eller att varorna är tillfälligt slut spelar mindre roll. Trivs du inte så handla i någon annan butik!!!

MEN ÄR DU HELT JÄVLA BLÅST I HUVUDET? Fan va jag känner mig smutsig som ens svarar dig. LÄS IGENOM VAD JAG SKREV.
Citera
2013-07-07, 20:02
Medlem
Lugini3s avatar
Citat:
MEN ÄR DU HELT JÄVLA BLÅST I HUVUDET? Fan va jag känner mig smutsig som ens svarar dig. LÄS IGENOM VAD JAG SKREV.

Man kan känna sig smutsig om man är vegetarian men det är faktiskt ett val du själv gjort.

Jag har läst allt du skrivit men vidhåller min åsikt.

Värsta beteendet är alla som äter i butiken, det är ingen restaurang med självservice. Det är dåligt uppförande och äckligt.
Citera
2013-07-07, 21:01
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Man kan känna sig smutsig om man är vegetarian men det är faktiskt ett val du själv gjort.

Jag har läst allt du skrivit men vidhåller min åsikt.

Värsta beteendet är alla som äter i butiken, det är ingen restaurang med självservice. Det är dåligt uppförande och äckligt.

Herregud.. han jobbar ju uppenbarligen i butiken, han är inte kunden som du skäller på..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in