2013-07-02, 11:19
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diagoro
Yep TDs har ingen dmgpenalty längre
Om det är xp så påverkade den inte skada.

Citat:
Ursprungligen postat av Weekends
Skicka in en replay till WG, sån där skit förtjänar bann.
Går inte, iallafall inte på NA.
Citera
2013-07-02, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Går inte, iallafall inte på NA.

https://support.worldoftanks.eu/Tickets/Submit

Så ser EUs ut, bara lägga det under "Rule Violations".
Citera
2013-07-02, 12:05
Moderator
Arne.Ankas avatar
How do I report Team Killing or Team Damage?

Please note that there is NO NEED TO REPORT TEAM KILLING as our system automatically sanctions the offending player, and even bans them if they continue team killing.

It is unfortunate when we play with teammates that do not contribute to team battles.

Friendly fire, team damage and team killing is automatically taken care of by the friendly fire automated system which assigns sanctions as needed.

The automated system tracks every instance of friendly fire and team killing, and hands out sanctions accordingly. These sanctions given out on an escalating scale. If the offending behavior continues, the player will receive a permanent game ban.

For these reasons we ask that if you encounter a player who is violating the rules, that you do not take things into your own hands or report them.

The automated system will sanction repeat offenders of friendly fire just as readily as it does for team killing.

What is the penalty for team killing / team damage?

You can get more information about this subject here.
Citera
2013-07-02, 13:18
Medlem
Kebabsugers avatar
dom tog bort TK för skitmånga började skicka in

beror på hur dom har tk at, finns många tricks på.att undvika auto systemet,.tex.genom att sikta sidon om. och när siktet går.över tanken så skjuter man, systemet ser det som.misstag eftersom man ej siktade på tanken

så skicka in vissa repriser som.auto ej tar upp
Citera
2013-07-02, 13:22
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
How do I report Team Killing or Team Damage?

Please note that there is NO NEED TO REPORT TEAM KILLING as our system automatically sanctions the offending player, and even bans them if they continue team killing.

It is unfortunate when we play with teammates that do not contribute to team battles.

Friendly fire, team damage and team killing is automatically taken care of by the friendly fire automated system which assigns sanctions as needed.

The automated system tracks every instance of friendly fire and team killing, and hands out sanctions accordingly. These sanctions given out on an escalating scale. If the offending behavior continues, the player will receive a permanent game ban.

For these reasons we ask that if you encounter a player who is violating the rules, that you do not take things into your own hands or report them.

The automated system will sanction repeat offenders of friendly fire just as readily as it does for team killing.

What is the penalty for team killing / team damage?

You can get more information about this subject here.

Det roliga i kråksången är att man kan göra 1 TK per match om du gör skada i resten av matchen.
Dödar automatiskt låg tier tanks tier1-4 som hamnar i en tier8-10 match. Givetvis inte då om det är en scout.
Citera
2013-07-02, 14:40
Medlem
Defeat
Battle: Highway tisdag, juli 02, 2013 2:29:11 PM
Vehicle: ISU-152
Experience received: 1,233
Credits received: 65,286
Battle Achievements: Master Gunner

6195 damage...Ibland så undrar man
Citera
2013-07-02, 15:41
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalimist8
Defeat
Battle: Highway tisdag, juli 02, 2013 2:29:11 PM
Vehicle: ISU-152
Experience received: 1,233
Credits received: 65,286
Battle Achievements: Master Gunner

6195 damage...Ibland så undrar man

varför man ens spelar.....
Citera
2013-07-02, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
varför man ens spelar.....

försökte köra min dubbel med Indien Panzer :

Defeat
Battle: Siegfried Line tisdag, juli 02, 2013 3:42:56 PM
Vehicle: Indien-Panzer
Experience received: 1,032
Credits received: 46,032
Battle Achievements: Confederate, Sharpshooter

-

Defeat
Battle: Westfield tisdag, juli 02, 2013 3:14:14 PM
Vehicle: Indien-Panzer
Experience received: 967
Credits received: 33,517

nehepp.
Citera
2013-07-02, 20:45
Medlem
Littlebear34s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ge-K
Blev teamkilled av en E75 i min Aufkl Pz, med kommentaren "don't like camping scouts"... Han gjorde totalt 0 skada i striden f ö
Det händer inte ofta men kommer ihåg hur jag blev knuffad ner i vattnet i min WZ-132 av en Ferdi på Serene coast för att jag höll på att passive scouta...självklart ramlar han ner i vattnet efter mig....

Fick också en sån här nyss: http://wotreplays.eu/site/241005 . Självklart blir det en ticket för sådana personer.
Citera
2013-07-02, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ge-K
Tjo, någon som kan tipsa om någon trevlig svensk casual klan (20+år) som söker spelare? Kör hyfsat casual och har kommit upp i t8 på ett par vagnar.

Vilken berg-och-dalbana det har varit i helgen. Bonushelger drar ju verkligen fram siema-eliten...

Bara ett toppexempel: Blev teamkilled av en E75 i min Aufkl Pz, med kommentaren "don't like camping scouts"... Han gjorde totalt 0 skada i striden f ö

testa en "svensk tiger" alt "swedish vikings", vet inte hur aktiviteten är nuförtiden, men de har haft blandad set-up av casual samt underklaner för de som inte har top-tier.
Citera
2013-07-02, 23:15
Medlem
techno_the_kings avatar
Fungerar det inte att kopa tanks just nu eller vad ar problemet?
Salde min sketna SU-122-44 och tankte kopa en ny har runt 3,6 mille credits och vill eventuellt ha en Tiger men kan inte kopa en endaste tank just nu, var man tvungen att research forst eller hur fn skulle man gora, hade inga sanna har problem sist jag kopte en, och plats i garaget har man.

Kan just nu bara kopa de billigaste tanksen och nagra fa utav dem trots mina 3.6 mille credits
nu vart man putt.
Senast redigerad av techno_the_king 2013-07-02 kl. 23:26.
Citera
2013-07-02, 23:42
Moderator
Arne.Ankas avatar
Kan bara köpa vagnar du har forskat fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in