Citat:
Ursprungligen postat av
qazxc
Nu erkänner hon att Emma är hennes flickvän på bloggen. Hennes "finaste älskade flickvän".
Och man ska väl inte raljera över andra människor. Men är det inte det andra förhållandet på ett par månader nu, trots att hon sa att hon behövde vara ensam för att läka?
Jag tror att hon skulle behöva läka.
Hon behöver en krycka. Hon är väldigt rädd för att vara ensam, och visst, det är många människor som är det men ibland kan man vinna på det.
Jag tycker inte att hon ska förneka sig själv vare sig kärlek eller lycka men att hon hela tiden behöver någon som finns vid hennes sida visar ju vilket behov hon har att träna sig på ensamheten. Jag tror inte på att hon behöver vara ensam men att hon kanske behöver vara själv. Visst, nu leker jag amatörpsykolog så det står härliga till men att konstant lägga tid på relationer ich andra människors behov gör att man åtsisosätter sina egna vilket kanske inte är till bernys fördel just nu.
Eller så hakar jag upp mig på att hon hela tiden måste vara i en "relation". Ligg med Stripperella då, häng med varandra men varför det eviga "vi är ihop, är lyckligast i världen och våran kärlek är unik/magisk/glittrande" så fort tilfälle ges. Jag tvivlar inte på att björny känner så starkt för sina partners men som andra hälften i en sådan relation hade jag nig böjat undra då alla bjernys relationer har varit lika glittrande, lika unika och lika tonårsromantiska.
Även tonårsromatik kan bli slentrian när det upprepas tillräckligt många gånger och är det något berny gjort så är det att upprepa vad unik just hennes kärlek är, gång på annan på alla sociala medier hon kan hitta.
Edit; sen när började det räknas som "proffsbilder" bar för att det finns en backdrop och några blixtar att tillgå? Den där, vad ska vi säga, retuscheringen, var ju allt annat än just proffsig ...