2013-07-01, 21:46
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D69
Om det är mycket mer än de 4,5-5 l blod som normalt finns i en kropp så måste det komma från flera personer.

Så mycket blod tror jag inte att det rör sig om dock, men det är ju spekulativt.
Citera
2013-07-01, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tyson1993
Missing people är ute och letar lik nu! Samling kring tennisplanen utanför brottsplatsen

Japp de står där nu!

Ska de till Hunneberg och leta eller är det grottan de ska kolla?
Citera
2013-07-01, 21:52
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Så mycket blod tror jag inte att det rör sig om dock, men det är ju spekulativt.

Huset på bilderna ser gammalt ut. Kan det tänkas att det finns trägolv i lägenheten, i så fall kan golvet suga åt sig mycket blod.
Det låter väldigt spekulativt att det skulle finnas ytterligare offer, när barnen är välbehållna. I så fall borde det uppmärksammats om någon mer försvunnit ur IF bekantskapskrets.
Citera
2013-07-01, 21:52
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kneedrag
Japp de står där nu!

Ska de till Hunneberg och leta eller är det grottan de ska kolla?

Vi är på plats med MPS, och ska börja auktionen nu.
Antar att vi kollar varje kvadratmeter runt om här.

130 pers som är med
Citera
2013-07-01, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Huset på bilderna ser gammalt ut. Kan det tänkas att det finns trägolv i lägenheten, i så fall kan golvet suga åt sig mycket blod.
Det låter väldigt spekulativt att det skulle finnas ytterligare offer, när barnen är välbehållna. I så fall borde det uppmärksammats om någon mer försvunnit ur IF bekantskapskrets.
Husen är byggda runt 1953-54. Skulle tro att det är vanligt laminatgolv i samtliga lägenheter.
Citera
2013-07-01, 22:00
Medlem
meegaminds avatar
Är det någon som har koll på om P.T verkligen har varit inne på förhör? Det nämndes tidigare i tråden att han varit på förhör men blivit släppt, kan någon bekräfta detta?
Citera
2013-07-01, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Är det någon som har koll på om P.T verkligen har varit inne på förhör? Det nämndes tidigare i tråden att han varit på förhör men blivit släppt, kan någon bekräfta detta?

Undrar detsamma är detta verkligen bekräftat?!
Citera
2013-07-01, 22:07
Medlem
descendingangels avatar
Det börjar bli ganska arga ord på facebook om "Morot" (Andreas). EN del verkar ha fått veta ngt som inte vi vet ännu..
Citera
2013-07-01, 22:08
Medlem
SB är iallafall inte misstänkt längre enligt hans facebook. Fick höra att pappan till hon som är borta (han ska vara helt vrickad tydligen ) stod och väntade utanför sb hem.
Senast redigerad av sneakkz 2013-07-01 kl. 22:29.
Citera
2013-07-01, 22:08
Medlem
Kshatriya.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Besudlaren
Vad är Sylte?

Miljonprojekt söder om Trollhättan. Var ett rätt lugnt område förr men har gått ner sig de senaste åren. Sylte är bostadsrätter mest, sen finns Myrtuvan och Humlan där det är hyresrätter och mest blattar, soc-fall, knarkare och kriminella som bor.

På Sylte bor det i alla fall ett gäng personer i en trea, där var polisen och hämtade en snubbe, han satt i arresten i fem timmar men är släppt nu, anklagad för att ha misshandlat en tjej som bor i lägenheten. (4-5 killar och lika många tjejer i en trea), pratar skånska med blattebrytning.

Det är i alla fall uppgifterna jag har fått.
Citera
2013-07-01, 22:09
Medlem
kattellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teamnepal
Jag tänker inte spekulera i vem som kan ha gjort vad, jag tänker bara säga att det inte skulle förvåna mig om det var någon som nämnts i tråden, eller folks sen 5 år tillbaka osv.

Hon har gjort mycket dumt denna damen, skrikit varg för många gånger och gjort så folk har fått VÄLDIGA problem för det osv.

Så fort hon och D*N var ihop hände det saker som inte skall tas upp här, men dessa är fan inte friska kvinnor.

Kan du utveckla: -skrikigt varg för många gånger?
Citera
2013-07-01, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Husen är byggda runt 1953-54. Skulle tro att det är vanligt laminatgolv i samtliga lägenheter.
Vet du vad det är för ytterdörrar på lägenheterna? Brevinkast?
Jag kan inte förstå hur en pojke på 1.5 år varit inlåst i lägenheten utan att på något vis
höras av grannarna,han måste ha gråtit så det borde hörts. Polisen kom väl inte dit förrän
15 på söndag. För inte kan ju hela händelsen utspelat sig på dagen heller utan
att någon granne sett något. Är det verkligen sant att ett barn var på insidan,
det låter mycket underligt alltihopa. Fruktansvärt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in