2013-07-01, 21:23
Medlem
descendingangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cykelhjulet
"Gör allt för sina barn."
Innebär det även att spöa på deras mor inför ögonen på dom?
Att sitta på kåken är ju också ett sätt att finnas där för sina barn..
Eller kanske att springa runt helt pundig i deras åsyn med?

Men du har helt rätt i att det är tragiskt och hemskt.

Jag menade inte så som du beskriver det, utan jag menar att om ngn försöker skada hans barn så blir han skogstokig och tar hand om det. MEN... jag kan hålla med dig om att det är en tragisk familj. Att om jag ska vara helt ärlig skulle sociala klivit in redan för 20 år sen och hjälpt barnen. Det är vi på samma linje med att de har brustit i sitt färäldraskap. Är själv uppvuxen med sån skit och lider med barnen som har fått en sån uppväxt! Helt klart! Hennes liv hade nog sett annorlunda ut med en annan familjär bakgrund. Men nu har det hänt och oavsett familjeförhållanden så är det en stor sorg för familjen och vänner och inte veta ngt.
Citera
2013-07-01, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redflip
Fast "grottan" känns väldigt öppen, svårt att komma åt med bil, om GM inte kört ut på cykelvägen.
Sen att de ligger straxintill 45.an känns lite öppet eller?

nja, det finns en grus väg med en större grusplan som leder nästan hela vägen fram till "grottan"
Citera
2013-07-01, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av descendingangel
Jag menade inte så som du beskriver det, utan jag menar att om ngn försöker skada hans barn så blir han skogstokig och tar hand om det. MEN... jag kan hålla med dig om att det är en tragisk familj. Att om jag ska vara helt ärlig skulle sociala klivit in redan för 20 år sen och hjälpt barnen. Det är vi på samma linje med att de har brustit i sitt färäldraskap. Är själv uppvuxen med sån skit och lider med barnen som har fått en sån uppväxt! Helt klart! Hennes liv hade nog sett annorlunda ut med en annan familjär bakgrund. Men nu har det hänt och oavsett familjeförhållanden så är det en stor sorg för familjen och vänner och inte veta ngt.

Är helt överens med dig om detta.
Citera
2013-07-01, 21:28
Medlem
D69s avatar
http://www.expressen.se/gt/polisen-letar-efter-mordoffer-i-trollhattan/

Polisen spekulerar i artikeln i länken om att det är så stora mängder blod att ingen skulle ha överlevt. Det spekuleras t.o.m. om flera offer. Läskigt om det är så, eftersom det i så fall kan vara ngt av barnen förutom mamman. Hoppas inte det är så.
Citera
2013-07-01, 21:29
Medlem
descendingangels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D69
http://www.expressen.se/gt/polisen-letar-efter-mordoffer-i-trollhattan/

Polisen spekulerar i artikeln i länken om att det är så stora mängder blod att ingen skulle ha överlevt. Det spekuleras t.o.m. om flera offer. Läskigt om det är så, eftersom det i så fall kan vara ngt av barnen förutom mamman. Hoppas inte det är så.

Den äldsta barnet var väl hos sin mormor? Och det yngsta var kvar i lägenheten och togs om hand om?
Citera
2013-07-01, 21:32
Medlem
maryjane.s avatar
Citat:
Den äldsta barnet var väl hos sin mormor? Och det yngsta var kvar i lägenheten och togs om hand om?

Det minsta barnet har socialen omhändertagit och 'har det bra'.
Edit: I.F befann sig under fredagskvällen med A*dreas om det inte nämnts tidigare.
Senast redigerad av maryjane. 2013-07-01 kl. 21:37.
Citera
2013-07-01, 21:33
Medlem
Tyson1993s avatar
Missing people är ute och letar lik nu! Samling kring tennisplanen utanför brottsplatsen
Citera
2013-07-01, 21:34
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maryjane.
Det minsta barnet har socialen omhändertagit och 'har det bra'.

Edit: I.F befann sig under fredagskvällen med A*dreas om det inte nämnts tidigare.
Lever den där a..re.s eller kan der vara ett eventuellt offer oxå om det är flera offer?
Citera
2013-07-01, 21:35
Medlem
D69s avatar
Citat:

Bra om det är så! Men om det är så mycket blod att polisen spekulerar i flera offer, vem skulle det då vara? Man kanske inte ska dra på för stora växlar av det uttalandet, men man kan ju fundera på om gm också blödde.
Citera
2013-07-01, 21:36
Medlem
maryjane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Lever den där a..re.s eller kan der vara ett eventuellt offer oxå om det är flera offer?

Han lever och lever loppan verkar det som. Det finns bara ett offer i nuläget, han är bland dem misstänkta.
Citera
2013-07-01, 21:37
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D69
Bra om det är så! Men om det är så mycket blod att polisen spekulerar i flera offer, vem skulle det då vara? Man kanske inte ska dra på för stora växlar av det uttalandet, men man kan ju fundera på om gm också blödde.

Det är ju inte mängden blod som avgör ifall det är flera personers blod.
Citera
2013-07-01, 21:43
Medlem
D69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Det är ju inte mängden blod som avgör ifall det är flera personers blod.

Om det är mycket mer än de 4,5-5 l blod som normalt finns i en kropp så måste det komma från flera personer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in