2013-07-01, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjaeuMjaeu
Har läst inläggen här och vill ge er lite mer klarhet i vad AJ är för typ, vet inte än hur han är inblandad i det hela mer än att jag vet att han strulat lite med IF när vet jag inte exakt men vet bara att han och PH varit väldigt goda vänner under en väldigt lång tid om dom är det ännu vet jag ej heller. Har liksom ingen kontakt längre med någon av dom, men jag bara vet att det jag skriver är sant till 100%.

AJ har flera barn alla med olika mammor, mammor som han slagit. Vet även att han varit hårdhänt mot flera av sina barn.
Han har skjutit mot fönstret där en av mammorna bodde, misshandlat en framför hans egen mamma, huggit kniven i huvudet på en annan mamma, vandaliserat en annans mammas bil och hus, slagit en kille till nära döden med några polare, slagit och sparkat en kille i centrala trollhättan och slagit flertalet killar som han haft saker otalat med......
Killen är en psykopat av det smarta slaget, grymt vältalig och trevlig vid första mötena och väldigt artig vid rättegångarna.

(Ej ägare till detta kontot)

Känner du AJ personligen eller går du efter hörsägen?
Citera
2013-07-01, 20:41
Medlem
maryjane.s avatar
från missing people, lite info för er trollhättebor här inne

Citera
2013-07-01, 20:44
Medlem
redflips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miss-darkness
Om vi antar att ett mord/dråp har inträffat vilka ställe är då enklast att ta sig med bil för att göra sig av med bevis? Om det inte var väl genomtänkt eller planerat (verkar så med tanke på blodet i trappuppgången) vart skulle Gm i all hast åka?

Asså, Hunneberg är ca 10 min därifrån.
Men absolut närmast är väll kanalen, de är inte mer än nån minut bilfärd. Finns även en liten sidoväg man kan köra in på så man kommer med bilen ända fram till kanalen utan att åka där de är bebott.
Citera
2013-07-01, 20:44
Medlem
ndyzs avatar
https://www.facebook.com/MPSweden/posts/601136876583280:0
Citera
2013-07-01, 20:46
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Om vi antar att ett mord/dråp har inträffat vilka ställe är då enklast att ta sig med bil för att göra sig av med bevis? Om det inte var väl genomtänkt eller planerat (verkar så med tanke på blodet i trappuppgången) vart skulle Gm i all hast åka?

Att dumpa någon i älven är en bra idé. Folk här i stan tar livet av sig i älven mm och ibland fastnar de i något på botten och dyker upp först månader senare. Hunneberg har jag scannat av idag. Fann som jag nämnt tidigare bara en plats där någon ganska nyligen bränt en bil, men den var bortforslad. Fann inget annat intressant alls utmed hela ringvägen.
Citera
2013-07-01, 20:50
Medlem
Citat:
Om jag hade mördat någon här i trollhättan hade jag lättslängt liket i kanalen eller något om det var brottom, annars så finns det någon jag vet inte vad det är men i skogen inte så långt bort där ifrån finns det en ingång till ett berg eller något(tror det är avlopp) det var längesedan jag var där men det kan inte ha varit omöjligt och få in ett lik där.
Citera
2013-07-01, 20:52
Medlem
grottan är ca1-2 minuter ifrån bo´s hem .
och man skulle utan större svårigheter kunna få in en kropp där
Citera
2013-07-01, 20:52
Medlem
redflips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lorka

Sjukt nyfiken.. vilken "grotta" är de som syftas till?
Citera
2013-07-01, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lorka
Det är nog den jag tänker på i skogen vid de där industribyggnaderna!
Citera
2013-07-01, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av redflip
Sjukt nyfiken.. vilken "grotta" är de som syftas till?
Tror den tillhör till industribyggnaderna som ligger i närheten.
Citera
2013-07-01, 20:55
Medlem
Besudlarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kjellfredrik
P.T har vart på förhör men är släppt

Hur vet vi detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Kshatriya.
Enligt en källa har det varit ett jävla liv på Sylte nu i eftermiddags. Polisen hämtade en kille och en tjej i en lägenhet.

Vad är Sylte?

Citat:
Ursprungligen postat av Yosuki
Konstigt att A.J inte varit inne på förhör. Samtidigt som han sitter och uppdaterar facebook. Eller är de någon annan som gör det åt han?

Har AJ uppdaterat sin FB idag?

mvh Besudlaren
Citera
2013-07-01, 20:55
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
ursäkta, men jag hänger inte riktigt med.
det finns väl enligt polisen inget alternativ -personen är i deras värld död.
eller har jag missat någon uppdatering av fallet?

Diskussionen handlade om vilka resurser polisen får, och jag menar att de inte får mer resurser om de väljer rubriceringen "mord" vs. rubriceringen "människorov", även om den senare rubriceringen är mer öppen både för att personen lever och personen är död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in