2013-07-01, 20:18
Medlem
Flera polisbilar vid Lilla Edet med blåljus ringde en kompis och sa nu. Kan det ha nåt med detta att göra tro
Citera
2013-07-01, 20:24
Medlem
Någon som har B.S, P.H (P.T om någon hette så?) facebook? Letar i tråden men hittar inget orkar läsa igenom alla 26 sidor.
Citera
2013-07-01, 20:25
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrocado
Flera polisbilar vid Lilla Edet med blåljus ringde en kompis och sa nu. Kan det ha nåt med detta att göra tro

Definiera ordet "flera"?
Citera
2013-07-01, 20:28
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illuminati1337
Någon som har B.S, P.H (P.T om någon hette så?) facebook? Letar i tråden men hittar inget orkar läsa igenom alla 26 sidor.

Ifall du menade S.B, har du honom här.
https://www.facebook.com/sebastian.bergstrom.9?fref=ts

P.H ska ha tagit bort sin FB i dag p.g.a. onödiga kommentarer och anklagelser.
Citera
2013-07-01, 20:29
Medlem
Var i Edet?
Citera
2013-07-01, 20:31
Medlem
MjaeuMjaeus avatar
Har läst inläggen här och vill ge er lite mer klarhet i vad AJ är för typ, vet inte än hur han är inblandad i det hela mer än att jag vet att han strulat lite med IF när vet jag inte exakt men vet bara att han och PH varit väldigt goda vänner under en väldigt lång tid om dom är det ännu vet jag ej heller. Har liksom ingen kontakt längre med någon av dom, men jag bara vet att det jag skriver är sant till 100%.

AJ har flera barn alla med olika mammor, mammor som han slagit. Vet även att han varit hårdhänt mot flera av sina barn.
Han har skjutit mot fönstret där en av mammorna bodde, misshandlat en framför hans egen mamma, huggit kniven i huvudet på en annan mamma, vandaliserat en annans mammas bil och hus, slagit en kille till nära döden med några polare, slagit och sparkat en kille i centrala trollhättan och slagit flertalet killar som han haft saker otalat med......
Killen är en psykopat av det smarta slaget, grymt vältalig och trevlig vid första mötena och väldigt artig vid rättegångarna.

(Ej ägare till detta kontot)
Citera
2013-07-01, 20:35
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjaeuMjaeu
Har läst inläggen här och vill ge er lite mer klarhet i vad AJ är för typ, vet inte än hur han är inblandad i det hela mer än att jag vet att han strulat lite med IF när vet jag inte exakt men vet bara att han och PH varit väldigt goda vänner under en väldigt lång tid om dom är det ännu vet jag ej heller. Har liksom ingen kontakt längre med någon av dom, men jag bara vet att det jag skriver är sant till 100%.

AJ har flera barn alla med olika mammor, mammor som han slagit. Vet även att han varit hårdhänt mot flera av sina barn.
Han har skjutit mot fönstret där en av mammorna bodde, misshandlat en framför hans egen mamma, huggit kniven i huvudet på en annan mamma, vandaliserat en annans mammas bil och hus, slagit en kille till nära döden med några polare, slagit och sparkat en kille i centrala trollhättan och slagit flertalet killar som han haft saker otalat med......
Killen är en psykopat av det smarta slaget, grymt vältalig och trevlig vid första mötena och väldigt artig vid rättegångarna.

(Ej ägare till detta kontot)

Allt som står skrivet är sant. Du har bra koll.
Citera
2013-07-01, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meegamind
Allt som står skrivet är sant. Du har bra koll.

Konstigt att A.J inte varit inne på förhör. Samtidigt som han sitter och uppdaterar facebook. Eller är de någon annan som gör det åt han?
Citera
2013-07-01, 20:38
Medlem
Läste på fb nu att missing people skulle ut och leta efter IF ikväll
Citera
2013-07-01, 20:38
Medlem
miss-darknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av illuminati1337
Hennes trappupgång är 5 meter ifrån en väg han kan ha rullat in henne i en matta och kastat in i bilen så varför inte?

Om vi antar att ett mord/dråp har inträffat vilka ställe är då enklast att ta sig med bil för att göra sig av med bevis? Om det inte var väl genomtänkt eller planerat (verkar så med tanke på blodet i trappuppgången) vart skulle Gm i all hast åka?
Citera
2013-07-01, 20:39
Medlem
meegaminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yosuki
Konstigt att A.J inte varit inne på förhör. Samtidigt som han sitter och uppdaterar facebook. Eller är de någon annan som gör det åt han?

Tanken har slagit mig också. Om de nu gjorde tillslag i hans mammas lägenhet måste de ju ha letat efter honom, och han är ju inte typen som gömmer sig.
Citera
2013-07-01, 20:40
Medlem
Missing people kör skallgång ikväll kl 21:30. Samling vid tennishallen på kardanvägen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in