Citat:
Ursprungligen postat av
miggafrii
Kan säga att jag personligen känner Dit* Nilsso* och inget av detta påstådda är santg, dock hade hon en granne för några år sedan som sprider falska rykten om både det ena och det andra mest för att rädda sitt eget skinn.
Jag förstår varför du försvarar din vän, dock stämmer allt jag sa till 100% och tjejen ÄR en trasig knarkare enligt det jag hört. Det är möjligt att hon spottat upp sig, bilderna på FB talar dock sitt tydliga språk, så jag finner det mycket troligt att hon fortfarande är en pundare. Enligt min källa utrymdes hennes tidigare lägenhet mitt i natten av ett gäng dårar som dessutom förstörde ytterdörren till trapphuset, då de inte visste hur man öppnade dörren på ett korrekt sätt. Detta händer knappast om man inte blir vräkt.
Det var länge sedan jag själv bodde i Sveriges Detroit, men staden har verkligen blivit sunkig och äkta svenskt trashig underklass likt de som nämns i tråden, syns alltmer på gator och torg. Det rör sig om människor i mysbyxor med fula vulgära tatueringar överallt på kroppen och som äger vanskapta kamphundar, som man kan se stå bundna utanför affärerna, ofta tillhörandes tjejer som har barn med 2-3 olika farsor. Jobbar gör de garanterat inte, då arbetsmarknaden kollapsat sedan långt innan SAAB gick under. Staden går mot en mörk framtid samtidigt som man är en av de städer som tar in flest invandrare i landet per capita. Allt detta samtidigt som äldrevården går på knä och personalen på sjukhuset säger upp sig i protest mot överbelastning.