2013-07-01, 17:55
Medlem
maryjane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
http://ttela.se/nyheter/trollhattan/1.2228740-glodbrand-under-golvet

Kan detta ha en koppling?

Nej, det hände som det står skrivet. Inte samma gård heller.
Citera
2013-07-01, 17:55
Medlem
ReimerDenYngres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ndyz
Tydligen är det polisavspärrat uppe någonstans på hunneberg.

Nope, inga avspärrningar. Enda skumma var en bil som eldats för inte så länge sedan på östra Hunneberg. Den var dock bortfraktad och inga avspärrningar där heller. Såg en polisbil köra på berget men det var allt.
Citera
2013-07-01, 17:59
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cykelhjulet
Idel kända namn i den här tråden tyvärr...
Creme de la creme bland white trash i THN.

Pundare,alkisar, misslyckade tattueringar i plytet å nerkladdade överallt, ökända kvinnomisshandlare. Nassesvin. Även mördare i familjen finns med...

En sorglig samling...

Ja, en vidrig samling människor som varken borde tillåtas ha varken barn, eller i flera fall ens borde få vara ute i samhället.

Det enda jag kan bidra med är att socialen borde ha plockat barnet till bästa kompisen Dit* Nilsso* för flera år sedan i samband med att hon blev vräkt. En människa som sover ruset av sig medan en 2-årig dotter får klara sig själv. Lägg där till en stor, bångstyrig hund som Dit*a mer än gärna släppte lös i trappen för att göra sina ärenden då hon inte orkade (dvs knarkade) gå ut med hunden själv och som det stackars barnet desperat försökte få in i lägenheten igen. Allt detta från en riktigt säker källa.

Med tanke på detta antar jag att det befarade bo var likadan eller värre själv. Riktigt hemskt när man tänker på vilken tragisk uppväxt deras ungar får, med olika kriminella farsor och totalblåsta knarkande bimbos till morsor. Socialen i Trollhättan borde göra sitt förbannade jobb och ta dessa människors ungar medans de finns tid att rädda dem!
Senast redigerad av Bearforceone 2013-07-01 kl. 18:03.
Citera
2013-07-01, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReimerDenYngre
Nope, inga avspärrningar. Enda skumma var en bil som eldats för inte så länge sedan på östra Hunneberg. Den var dock bortfraktad och inga avspärrningar där heller. Såg en polisbil köra på berget men det var allt.

Då missade jag inte något när jag var där uppe och kollade med andra ord
Var väl klassisk trollning från den som sa det var avspärrat där uppe.
Citera
2013-07-01, 18:04
Medlem
ndyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Då missade jag inte något när jag var där uppe och kollade med andra ord
Var väl klassisk trollning från den som sa det var avspärrat där uppe.

Jag har en säker källa som såg polisavspärrningen på berget, mer kan jag inte säga. Dem kan lika gärna ha tagit bort den nu.
Citera
2013-07-01, 18:04
Medlem
Har skummat igenom hela tråden nu och jag har inte sett något om huruvida det finns blod även utanför trappuppgången. Är det någon som varit utanför och kan säga något om det? Verkar ju konstigt om det är blod i hela trappen men inga spår utanför porten om kroppen har burits ut.

Eller har det misstänkta mordet skett i trappen/hissen och sedan har GM tagit hand om kroppen i lägenheten för att till sist bära ut kroppen inpackad på något vis?
Citera
2013-07-01, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Ja, en vidrig samling människor som varken borde tillåtas ha varken barn, eller i flera fall ens borde få vara ute i samhället.

Det enda jag kan bidra med är att socialen borde ha plockat barnet till bästa kompisen Dit* Nilsso* för flera år sedan i samband med att hon blev vräkt. En människa som sover ruset av sig medan en 2-årig dotter får klara sig själv. Lägg där till en stor, bångstyrig hund som Dit*a mer än gärna släppte lös i trappen för att göra sina ärenden då hon inte orkade (dvs knarkade) gå ut med hunden själv och som det stackars barnet desperat försökte få in i lägenheten igen. Allt detta från en riktigt säker källa.

Med tanke på detta antar jag att det befarade bo var likadan eller värre själv. Riktigt hemskt när man tänker på vilken tragisk uppväxt deras ungar får, med olika kriminella farsor och totalblåsta knarkande bimbos till morsor. Socialen i Trollhättan borde göra sitt förbannade jobb och ta dessa människors ungar medans de finns tid att rädda dem!

Kan säga att jag personligen känner Dit* Nilsso* och inget av detta påstådda är santg, dock hade hon en granne för några år sedan som sprider falska rykten om både det ena och det andra mest för att rädda sitt eget skinn.
Citera
2013-07-01, 18:14
Medlem
ndyzs avatar
Polisavspärrningen på sopstationen utanför BO's hem är nu borttaget.
Citera
2013-07-01, 18:31
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av miggafrii
Kan säga att jag personligen känner Dit* Nilsso* och inget av detta påstådda är santg, dock hade hon en granne för några år sedan som sprider falska rykten om både det ena och det andra mest för att rädda sitt eget skinn.

Jag förstår varför du försvarar din vän, dock stämmer allt jag sa till 100% och tjejen ÄR en trasig knarkare enligt det jag hört. Det är möjligt att hon spottat upp sig, bilderna på FB talar dock sitt tydliga språk, så jag finner det mycket troligt att hon fortfarande är en pundare. Enligt min källa utrymdes hennes tidigare lägenhet mitt i natten av ett gäng dårar som dessutom förstörde ytterdörren till trapphuset, då de inte visste hur man öppnade dörren på ett korrekt sätt. Detta händer knappast om man inte blir vräkt.

Det var länge sedan jag själv bodde i Sveriges Detroit, men staden har verkligen blivit sunkig och äkta svenskt trashig underklass likt de som nämns i tråden, syns alltmer på gator och torg. Det rör sig om människor i mysbyxor med fula vulgära tatueringar överallt på kroppen och som äger vanskapta kamphundar, som man kan se stå bundna utanför affärerna, ofta tillhörandes tjejer som har barn med 2-3 olika farsor. Jobbar gör de garanterat inte, då arbetsmarknaden kollapsat sedan långt innan SAAB gick under. Staden går mot en mörk framtid samtidigt som man är en av de städer som tar in flest invandrare i landet per capita. Allt detta samtidigt som äldrevården går på knä och personalen på sjukhuset säger upp sig i protest mot överbelastning.
Citera
2013-07-01, 18:34
Medlem
Kshatriya.s avatar
Enligt en källa har det varit ett jävla liv på Sylte nu i eftermiddags. Polisen hämtade en kille och en tjej i en lägenhet.
Citera
2013-07-01, 18:40
Medlem
tattoo66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
I vilken familj finns det mördare? Samt vet du om A.J har någon relation till I.F? Samt vad för relation isf.

SB´s moder dömdes för mord 2007 på sin dåvarande pojkvän
Citera
2013-07-01, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bearforceone
Jag förstår varför du försvarar din vän, dock stämmer allt jag sa till 100% och tjejen ÄR en trasig knarkare enligt det jag hört. Det är möjligt att hon spottat upp sig, bilderna på FB talar dock sitt tydliga språk, så jag finner det mycket troligt att hon fortfarande är en pundare. Enligt min källa utrymdes hennes tidigare lägenhet mitt i natten av ett gäng dårar som dessutom förstörde ytterdörren till trapphuset, då de inte visste hur man öppnade dörren på ett korrekt sätt. Detta händer knappast om man inte blir vräkt.

Det var länge sedan jag själv bodde i Sveriges Detroit, men staden har verkligen blivit sunkig och äkta svenskt trashig underklass likt de som nämns i tråden, syns alltmer på gator och torg. Det rör sig om människor i mysbyxor med fula vulgära tatueringar överallt på kroppen och som äger vanskapta kamphundar, som man kan se stå bundna utanför affärerna, ofta tillhörandes tjejer som har barn med 2-3 olika farsor. Jobbar gör de garanterat inte, då arbetsmarknaden kollapsat sedan långt innan SAAB gick under. Staden går mot en mörk framtid samtidigt som man är en av de städer som tar in flest invandrare i landet per capita. Allt detta samtidigt som äldrevården går på knä och personalen på sjukhuset säger upp sig i protest mot överbelastning.

Jag försvarar henne inte jag säger som det är, funnits i hennes liv längre än dom flesta andra visst har det förekommit saker från och till men hon är ingen "trasig knarkare" det jag kan faktiskt garantera. Nu var det ifs inte henne det var tal om eftersom IF är försvunnen så känns det mer akutellt att få fram vart hon kan vara eller vad som hänt mer än att spekulera i någon som IF inte haft kontakt med på MINST en månad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in