Citat:
Citat:
Citat:
Antingen fortsätt cappa eller kör aggressivt. Campare förlorar nästan alltid. Detta gäller i de flesta skeden av spelet.
Surt läge i vilket fall. Man blir ofta för defensiv när man har låg hp men friskt vågat hälften vunnit. Vet inte hur många matcher jag loosat pga alla fega personer som slutar pusha när de får låg hp. Har själv 37% survival rate men 57% wins. Fega tanks får inte skjuta söta lower glacials
Surt läge i vilket fall. Man blir ofta för defensiv när man har låg hp men friskt vågat hälften vunnit. Vet inte hur många matcher jag loosat pga alla fega personer som slutar pusha när de får låg hp. Har själv 37% survival rate men 57% wins. Fega tanks får inte skjuta söta lower glacials

Stod lite för lång ifrån och reagerade lite för långsamt för att hinna med en draw. Det var som att jag inte riktigt trodde på att jag hörde sirenen först.
Men visst är det så, fega campare får aldrig kyssa vackra flickor. Och det var en miss att ens försöka cappa i det läget.
Citat:
Du skrev aldrig vad du körde själv? Kul annars att det betalade sig.
Känns som att man ofta annars bara kämpar förgäves vid basen samtidigt som det ser ut som att resten av laget har slagit läger och sitter och grillar korv på andra sidan kartan typ. Väntar fortfarande på dagen då hela laget sätter av mot basen på Himmelsdorf. Scouterna cappar direkt medan resten av laget slår ut de få som brukar ta sig dit för att sen sätta upp ett järnringsdefense på tvärgatorna runt om.
Lika illa är det t.ex. med nya encountern på Lakeville. Trots att basen är i stan så sätter fortfarande halva laget av mot dalen på fel sida av kartan? Som om det skulle vara någon strategisk vinst att komma igenom där? (Dom hinner i princip aldrig runt innan striden är över). Jävla kokosnötter.
Edit: Ok. Jag är med på att skicka 1-2 TD's till dalen och parkera 1 TD på "Sitting Duck Road" (bara för att fördröja de motståndare som förvirrat sig dit) - men när dessutom 3-4 heavies + arty m.m. börjar irra iväg ditåt känns det nära till hands att bara köra ner sin egen kärra i sjön faktiskt. Det enda som hindrar en att göra så är förhoppningen om att motståndarna har samma antal puckon i sitt lag och att det hela blir ett nollsummespel. Vilket faktiskt stämmer, förvånansvärt ofta.
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-07-01 kl. 12:15.
Senast redigerad av Ace Ventura 2013-07-01 kl. 12:15.