2013-06-29, 19:00
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albrt99
"They make the police encounters sound better, too. In this new game, we can still try to escape the circular zone that flashes on the mini-map when cops come after our malcontent protagonist(s). But, this time, we'll be able to try to hide inside that alarm radius, if we'd like. The cops will use a line-of-sight system, so they won't just magically know where you are. If they have a helicopter in the sky, they'll be able to see plenty. And you'll see them use hand signals to communicate what they're doing." - Kotaku

Japp, det där känner jag till sen länge, menade bara att det var dåligt upplagt i Gta IV
2013-06-29, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Jupp, misshandla djur verkar vara en klockren grej! Kanske man kan slakta kossorna och steka köttet! Verkar troligt!

Ska inte slakta dem, bara utdela några slag, kommer inte heller vara så brutal att jag kör över de med bil ""undantag rådjur som är i min väg när jag åker o härjar i vildmarken. vill jag ha död på dem skjuter jag ett skott i huvudet på dem. Det du sa verkade inte alls troligt.....
Senast redigerad av Ufc123 2013-06-29 kl. 23:50.
2013-06-30, 13:34
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henkess
Haren såg för jävla ful ut,hoppas inte den kommer se ut sådär
Den är ju tagen från RDR så det är en hög möjlighet att dom har förbättrat sig från det spelet.
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
- Detta vet jag har nämnts förut men tar upp det iallafall, att polisen direkt riktar vapen mot en så fort man gjort något olagligt vilket är ganska fult och så fort man gör motstånd så blir det halvt krig då alla poliser skjuter på en tills man är död.

Hade hellre sett att poliserna till en början snackar med en, lyder man inte så tar de till tasers.
Skulle det sen visa sig att man väljer att ta till vapen så borde det inte vara förrän då som poliserna själva börjar försvara sig med vapen.

Dom tog väl sin inspiration från COPS
2013-07-01, 00:21
Medlem
albrt99s avatar
Beskriv hur ni ska spendera er första dag med Gta V.. ingame
Senast redigerad av albrt99 2013-07-01 kl. 00:29.
2013-07-01, 00:24
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av albrt99
Beskriv hur ni ska spendera er första dag med Gta V.
Vaknar går till postlådan runka lite installera spelet och sen har jag tänkt spela det och kanske prova på online. sen kanske jag ska äta lite mitt i det hela också, vem vet kanske toa besök .
2013-07-01, 00:29
Medlem
albrt99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Vaknar går till postlådan runka lite installera spelet och sen har jag tänkt spela det och kanske prova på online. sen kanske jag ska äta lite mitt i det hela också, vem vet kanske toa besök .

Tänkte mer ingame ursäkta för oklarheten
2013-07-01, 01:10
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuppruskarn
PETA gnällde ju på BF3 för att på en bana sticker spelarens karaktär med kniv ihjäl en råtta.
Förstå vilket ramaskri det säkerligen kommer bli nu när man förmodligen kommer kunna skjuta och köra ihjäl en hel drös med oskyldiga små djur.

Inte för att det är första gången man kan slakta värnlösa djur i ett spel, men you get the point

Personligen tycker jag det är larvigt kul att köra på folk i GTA IV. Den inneboende djurplågaren i mig kommer säkert ha jäkligt kul med att bumpa in i några ouppmärksamma, idisslande kor!

PETA gnällde ju inte på RDR dock, Där man kunde döda alla möjliga djur. Jaga bufflar till utrotning, Skinnflå djuren du dödat och sedan sälja för pengar. Förvånande att PETA inte gnällde på det.
2013-07-01, 06:46
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson
PETA gnällde ju inte på RDR dock, Där man kunde döda alla möjliga djur. Jaga bufflar till utrotning, Skinnflå djuren du dödat och sedan sälja för pengar. Förvånande att PETA inte gnällde på det.

Fundera på vilka skillnaderna som finns på sättet man dödar samt "lever" i RDR och GTA så förstår du nog själv varför folk reagerar och inte reagerar som de gör.
2013-07-01, 06:58
Medlem
Negaducks avatar
Kan någon skriva lite vad som kommer förbättras i online-läget? Vilken jävla spelhöst det kommer bli.

Edit: Vart förbokar jag spelet enklast för att få med alla bonusfunktioner inne i spelet osv som det skrevs om lite längre bak?
Senast redigerad av Negaduck 2013-07-01 kl. 07:01.
2013-07-01, 10:01
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negaduck
Kan någon skriva lite vad som kommer förbättras i online-läget? Vilken jävla spelhöst det kommer bli.

Edit: Vart förbokar jag spelet enklast för att få med alla bonusfunktioner inne i spelet osv som det skrevs om lite längre bak?
Rockstar har inte gått ut med några nyheter gällande multiplayer ännu. Det enda de har sagt är att Crew-läget från Max Payne 3 kommer föras över till Grand Theft Auto V, samt;
Citat:
So what’s GTA V’s multiplayer going to be like?

I believe this one will be the best we've delivered yet, the most comprehensive package and the best set of things you can do and ways you can organize and try to make it compelling…

We think there's something very compelling about open world multiplayer. We believe this is the game with which we will finally convince other people of that, a large number of other people. We just need to get closer before we're quite ready to show it.

Källor:
-http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/03/22/max-payne-3-39-s-crew-system-will-carry-over-to-gta-v.aspx
-http://www.ign.com/articles/2012/11/17/gta-v-burning-questions-answered

Bästa stället att förboka spelet på beror ju lite på var du bor. Personligen bor jag ~10 minuter från Webhallen, så det blir det självklara valet för min del.
Alla återförsäljare kommer att erbjuda samma innehåll - med undantag för GameStop som verkar ha ensamrätt till försäljning av Special Edition.
2013-07-01, 10:35
Medlem
Går det fortfarande att boka Collector's Edition någonstans?
2013-07-01, 12:55
Medlem
svenskvargs avatar
Går att boka på spelbutiken.se

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in