2013-05-27, 10:17
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintJonah
Nu har ju Västerås krogar fått haft öppet till 03 några månader, läste vlt för någon vecka sedan och där stod det förvånansvärt att inget hade ändrats. dom syftade nog på fylla och slagsmål.

vad säger ni som faktiskt är ute på krogarna och inte är hobbyskribenter för vlt.
är det någon ändring? mer folk ute, kommer det senare? hur har krogarna valt att göra med inträdet?

nyfiken!

Som vanlig gäst så har jag fått uppfattning om att folk kommer senare till krogen, nu är det inte ett käft på BMB klockan 00.00 vissa kvällar utan det känns som om merparten kommer runt 00:30-01:00.
Citera
2013-05-27, 19:41
Medlem
Slumlords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Som vanlig gäst så har jag fått uppfattning om att folk kommer senare till krogen, nu är det inte ett käft på BMB klockan 00.00 vissa kvällar utan det känns som om merparten kommer runt 00:30-01:00.

Jag gick in på Circus innan 01 i lördags och noterade då att det såg ganska lugnt ut utanför Hattfabriken. När jag sedan gick ut med några kompisar för att röka runt 01.30 var det däremot en jävla trängsel runt insläppet därborta så det ligger nog något i det du skriver.
Citera
2013-05-27, 19:49
Medlem
SaintJonahs avatar
ungefär lite som väntat då?
västeråsare är ju nästan kända för att tanka på som faan innan man går ut på krogen, nu har man ju längre tid på sig. eller sätter folk sig på barerna innan man går på klubb?
Citera
2013-06-07, 18:34
Medlem
Att sportbarerna som har varit i Västerås, så här långt inne har funkat, beror så klart på att de har varit för dåliga. Och detta går ju igen i staden som helhet. Västerås verkar vara totalt oförmöget att attrahera någon form av kvalitet. Vad Västerås verkligen behöver är lite kvalitet av något, helst olika, slag. Det är en på det stora hela så kvalitetsfattig stad att invånarna liksom har vant sig vid att det är så. Det är helt obegripligt att restaurangerna, nattklubbarna och barerna(med undantag kanske för Frank och Hattfabriken) får några besökare överhuvudtaget. I en del andra delar av landet hade ju folk blivit galna om de hade fått stå ut med Pluto eller hundra olika varianter av samma torftiga asiatkäk INNE i stadskärnan. Synd för västeråsarna som annars har slagit mig som ett ovanligt lättsamt och okomplicerat släkte.

Och Erikslund sedan. Don't get me started! Ett industriområde förklätt till köpcentrum.

Och hur fan hamnade jag i den här tråden. Hur blev det här min första post på FB? Säg det. Västerås nattliv engagerar tydligen...
Citera
2013-06-19, 17:50
Medlem
TheCJs avatar
Är det värt att gå på sjökrogen? Har aldrig varit där men mina kompisar försöker ta med mig dit fast de inte heller... Vart rekommenderar ni att gå någonstans på midsommar? Jag är helst på pluto då man kan räkna med att det kommer vara mkt folk där på fredag. Men är det då värt att gå till sjökrogen?
Citera
2013-06-20, 18:04
Medlem
BaLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheCJ
Är det värt att gå på sjökrogen? Har aldrig varit där men mina kompisar försöker ta med mig dit fast de inte heller... Vart rekommenderar ni att gå någonstans på midsommar? Jag är helst på pluto då man kan räkna med att det kommer vara mkt folk där på fredag. Men är det då värt att gå till sjökrogen?
nej
Citera
2013-06-25, 12:46
Medlem
SaintJonahs avatar
Någon som vart på absolut grill? Gamla real.
Citera
2013-06-26, 17:36
Medlem
BaLLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaintJonah
Någon som vart på absolut grill? Gamla real.
ska dit i helgen tror jag
Citera
2013-06-30, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaLL
ska dit i helgen tror jag

Blev det något? Berätta gärna om ditt intryck isåfall
Citera
2013-06-30, 23:03
Medlem
Vakten på pitchers har fått sparken. Woho!
Citera
2013-06-30, 23:17
Medlem
Bjørnebrygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beauty01
Entrévärden som alla gnäller på hela tiden? Han stod där igår iallafall.
Såg däremot nån tjomme få smaka fjäderbatong från två-tre vakter där runt 0230 igår. Hade tydligen sopat till nån vakt på övervåningen och sen rusat ut på gatan. Stilig blodpöl.
Citera
2013-07-01, 00:43
Medlem
Pritchards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beauty01

Vad har du fått det ifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in