2013-06-30, 02:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkbill
Tycker fortfarande inte att det berättigar sådant beteende. Det var en idiotisk handling, bara onödig. Lika idiotiskt som om de hade gått in på en biograf och flashat pattarna och stojat. Man gör inte så helt enkelt.

Sen att muslimerna lär bli rasande, dom blir ju ofta det, gör det hela bara ännu mer onödigt...

Den dagen muslimer inte blir rasade och kränkta, då har det muslimska sub-samhället kommit en bra bit med att integreras/assimileras i vårt land.

Den dagen kultur-vänstern ställer ut motsvarande "Ecce Homo of Muhammed" i Sveriges riksdag, först då har Islam en plats i vårt svenska samhälle.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Ecce_Homo_(utst%C3%A4llning)

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/9902/04/ecce.html

http://www.svd.se/kultur/nattvarden-pa-rosenbad_4876869.svd
Citera
2013-06-30, 03:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkbill
Tycker fortfarande inte att det berättigar sådant beteende. Det var en idiotisk handling, bara onödig. Lika idiotiskt som om de hade gått in på en biograf och flashat pattarna och stojat. Man gör inte så helt enkelt.

Sen att muslimerna lär bli rasande, dom blir ju ofta det, gör det hela bara ännu mer onödigt...

Helt onödigt tycker jag inte att det är..

Jag tycker det är på tiden att kvinnors rättigheter inom Islam i Sverige lyfts, här gäller svensk lag och jämställdhet mellan könen. Moskéer och muslimska grupper är inget undantag, verkar de i Sverige så får de anpassa sig. Sverige ska inte anpassa sig och tillåta förtryck och begränsningar av kvinnors frihet, Islam får anpassa sig i det fallet..

Din liknelse med en biograf är naiv, mig veterligen så har vi inga jämställdhetsproblem på biografer?
Men hade det varit så att kvinnorna fick sitta i en skrubb medan männen titta på film i biografen så hade det antagligen funnits fog för en protest hos SF också.

Ser inte riktigt problemet, eller rädslan för att muslimer ska bli rasande?
Det kanske är dags att de faktiskt får kritik för hur kvinnor behandlas inom den religionen och i moskéerna. Jag tror säkert de fanns män som blev sur och gapade högt när kvinnlig rösträtt krävdes, såhär i efterhand kanske även du kan ge medhåll att det var värt att trampa några på tårna för den goda sakens skull?
Citera
2013-06-30, 04:07
Medlem
Dr.Krabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessLillian
Din fjant, alla vet att journalisterna alltid tar kulturberikarnas sida

O i andra hand på "älska-listan" kommer feministerna

Det blir spännande!

Nej, alla vet inte det. Möjligtvis är det en "sanning" bland sexuellt frustrerade nättroll.
Citera
2013-06-30, 04:32
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FonnieSaltloek
De mörka tjejerna är ganska aptitliga - särskilt den lilla unga i mitten.. Men det väsentliga är givetvis att de kämpar mot manschauvinismen inom islam - de har mitt fulla stöd..

Jag undrar vad hon har för etnisk bakgrund, den lilla i mitten? Om hon är MENA, så är hon verkligen ovanligt söt (jag har nog bara sett riktigt söta MENA från Libanon och Iran).
Citera
2013-06-30, 04:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Europe
Jag undrar vad hon har för etnisk bakgrund, den lilla i mitten? Om hon är MENA, så är hon verkligen ovanligt söt (jag har nog bara sett riktigt söta MENA från Libanon och Iran).
Alia Al-Mahdi från Egypten?
Citera
2013-06-30, 05:33
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lynx-lynx
Alia Al-Mahdi från Egypten?

Oj, jag missade att det stod med i Aftonblaskans artikel. Ja, hon.

Jag noterar för övrigt att Femen inte verkar tillhöra de feminister som har som princip att inte raka armhålorna:

http://femen.org/en/about

Undrar om det inte upprör många svenska feminister som har modet att ta ställning i denna stora ödesfråga, istället för att bara demonstrera i muslimska länder mot de triviala orättvisor kvinnorna där måste genomlida jämfört med enorma förtrycket mot våra stackars svenska statsfeminister?
Citera
2013-06-30, 05:35
Medlem
RonnyKålmans avatar
lite intressant hur alla skriver så positivt ang dessa fittor när det gäller muslimer, men när det handlade om kyrkor ja då var de äckliga sliddjur som inte förtjänade att leva.. jäkla dubbelmoral! Just sayin
Citera
2013-06-30, 05:55
Medlem
Europes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
lite intressant hur alla skriver så positivt ang dessa fittor när det gäller muslimer, men när det handlade om kyrkor ja då var de äckliga sliddjur som inte förtjänade att leva.. jäkla dubbelmoral! Just sayin

Positivt och positivt, men de är i alla fall mer feministiska än 100% PK, och PK är trots allt det mest skadliga och vidriga som någonsin har uppstått i Europa, t.o.m. jämfört med pesten, kristendomen och nazismen. Ja, förmodligen t.o.m. jämfört med kommunismen. Islam är väl ungefär på samma nivå i skadeskala och föga förvånande har PK-människorna i hög grad allierat sig med de mest extrema muslimerna.

Sedan är dessa säkert lika dumma som våra feminister, men om jag måste lyssna på dumheter och hysterikor, så lindras upplevelsen åtminstone om de ser någorlunda okej ut och visar brösten.

Sedan skiter jag fullständigt i om de visar brösten i kyrkor. Det är en miljard gånger mer förolämpande och motbjudande att våra svenska statsfeminister får hålla på med sin genuspseudovetenskap vid högskolor och universitet som borde vara lämpade för vetenskaplig forskning, speciellt som deras dårbabbel dessutom tvingas på intelligenta och vetenskapligt lagda personer utanför deras institutioner. Men baserar man sina uppfattningar på fakta, logik och den mätbara verkligheten, istället för på extremt korkade övertygelser och psykotisk verklighetsuppfattning, så anses man tillhöra de enda i Sverige vars uppfattningar inte skall få höras och vars uppfattningar man inte behöver respektera. Den svenska vetenskaps- och förnuftsfientligheten som sanktioneras av svenska staten är inte ens dubbelmoral, den är något bra mycket värre...
Senast redigerad av Europe 2013-06-30 kl. 06:02.
Citera
2013-06-30, 07:03
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krabba
Nej, alla vet inte det. Möjligtvis är det en "sanning" bland sexuellt frustrerade nättroll.
Vi kommer alltså få se samma typ av stöd för dessa blottare som de som blev gripna för de blottade sig i en rysk ortodox kyrka?
Citera
2013-06-30, 07:23
Medlem
Fernets avatar
Har aldrig förstått logiken i att visa pattarna för att protestera mot objektifieringen av de samma.

Men jag gillar det! Mera pattar!
Citera
2013-06-30, 07:25
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Inte utan att man undrar varför de inte kan komma hem till mig och protestera lite. Nej, med ärligt talat har jag väldigt lite till övers för uppmärksamhetstörstande snorungar, vars enda budskap egentligen är provokation.
Citera
2013-06-30, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Har aldrig förstått logiken i att visa pattarna för att protestera mot objektifieringen av de samma.

Men jag gillar det! Mera pattar!

Antagligen för att muslimerna är kända för att inte kunna hantera kvinnor / alternativa synsätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in