2013-06-30, 00:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krabba
Samma säkringar brinner väl i ditt eget huvud? Vilka hatar du mest, feminister eller muslimer?

Att du menar att journalister måste ta ställning här är dessutom löjligt.
Dock brukar ju många pk-journalister ta ställning för både feminism och islam - därför kan det bli lite krångligt nu.. Men de kanske väljer att vara neutrala denna gång..
Citera
2013-06-30, 00:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FonnieSaltloek
Dock brukar ju många pk-journalister ta ställning för både feminism och islam - därför kan det bli lite krångligt nu.. Men de kanske bara väljer att vara neutrala denna gång..

hehe ja det är ju en svårlöst mix.... sharia och kvinnojourmaffia..... hehehe!
Citera
2013-06-30, 00:55
Medlem
Nemesis457s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Den enda slutsats jag kan dra av Aftonbladets tystnad är att de är kvinnoförtryckande antifeminister. Manschauvinistiska svin med andra ord. Äckliga människor som jobbar på den tidningen

Jag tror du är lite beng i roten, Bengrot. Vad är det för nyhetsvärde i detta?
Tror du AB skulle skriva om jag sprang in på ett radikalfeministiskt möte och visade kuken?
Citera
2013-06-30, 00:57
Medlem
Nemesis457s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannenBakomDig
"Förargelseväckandebeteende"

Haha sicket fånigt ord.

Hur kommer det sig att de inte visade fittan också? Varför bara visa pattarna? Spring in naken och löp linan ut. Det hade ju fått plats mer mera argument om de hade kört nakna. Aja, nästa gång kanske dom övertygar någon.

Förmodligen för de har blygdläppar som ena jädra fladdermöss!
Citera
2013-06-30, 01:03
Medlem
Nemesis457s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theberzerker
Löjligt att det ens ska komma på tal med förargelseväckande beteende för ett par kvinnobröst.
Om något så borde det uppmuntras

Men hallå, har du sett hur de ser ut?
Hoppas de får livstid! Eller tvingade till kirurgi åtminstone.
Citera
2013-06-30, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Aftonbladet verkar inte bry sig, de vill väl inte ställa sig på SDs sida och bli betraktade som islamofober. Det är nog många vänstermuppar som har problem med hur de ska tycka och agera nu
Jag är vänsterextremist men ganska likgiltig med tanke på att jag varken är kvinna eller muslim.
Citera
2013-06-30, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krabba
Samma säkringar brinner väl i ditt eget huvud? Vilka hatar du mest, feminister eller muslimer?

Att du menar att journalister måste ta ställning här är dessutom löjligt.
Bästa inlägget hittills. Han du svarade = idiot.
Citera
2013-06-30, 01:16
Medlem
Hawkbills avatar
Jävla idiotisk grej att göra kan jag tycka. Helt meningslöst. Istället lär det väl bli ett jävla liv när muslimerna vaknar till liv och får höra om att deras fristad har skymfats.

Förbannat onödigt.
Citera
2013-06-30, 01:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkbill
Jävla idiotisk grej att göra kan jag tycka. Helt meningslöst. Istället lär det väl bli ett jävla liv när muslimerna vaknar till liv och får höra om att deras fristad har skymfats.

Förbannat onödigt.

Deras fristad ligger i vårat land

Ni verkar glömma det

Det är vårat land
Citera
2013-06-30, 01:25
Medlem
Hawkbills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrincessLillian
Deras fristad ligger i vårat land

Ni verkar glömma det

Det är vårat land
Tycker fortfarande inte att det berättigar sådant beteende. Det var en idiotisk handling, bara onödig. Lika idiotiskt som om de hade gått in på en biograf och flashat pattarna och stojat. Man gör inte så helt enkelt.

Sen att muslimerna lär bli rasande, dom blir ju ofta det, gör det hela bara ännu mer onödigt...
Citera
2013-06-30, 01:37
Medlem
Rembrandths avatar
Jag tycker det var lite roligt gjort faktiskt!
Citera
2013-06-30, 01:37
Bannlyst
Bra gjort. Pissar på efterblivna muslimer som tycker det är känsligt med lite tuttar i vädret. Pissar också på alla svenska snubbar med i stort sett samma kvinnosyn fastän de smyger lite med den.

Och vad menar ni med att PK-MEEEEDIIAAA inte tar ställning? De har tydligt tagit ställning för feministerna då det är en uppmärksammad nyhet, vilket är er definition av att "ta ställning".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in