2013-06-29, 22:41
Medlem
Benny.Monsterkuks avatar
Det är så jävla löjligt med sånt här. "gå till ett parlamente/kyrka/moské, ta av allt på överkroppen, Grattis! Du är en feminist hurr durr"
Citera
2013-06-29, 22:43
Medlem
Alla har väl rätt att demonstrera för sina rättigheter, men att gå in till en moské och flasha brösten är respektlöst och resulterar inte i någonting. Gäller även om de hade gått in till en kyrka och flashat sina bröst.
Citera
2013-06-29, 22:53
Medlem
vg-10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittrokigt
Alla har väl rätt att demonstrera för sina rättigheter, men att gå in till en moské och flasha brösten är respektlöst och resulterar inte i någonting. Gäller även om de hade gått in till en kyrka och flashat sina bröst.

Jag är för bröst och emot islam, så deras aktion var bra tycker jag.
Citera
2013-06-29, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vg-10

Trevligt , då kan dom flasha för dig istället. Islam utrotas inte av kvinnobröst. Det dom gjorde resulterade inte i någonting, istället slösades våra skattepengar.
Citera
2013-06-29, 22:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Det finns faktiskt feminister inom islam. De bär förvisso burka men de är tydliga med att det är deras beslut och sedan säger de också om lov till mannen att de får vara feminister. Men oavsett det finns feminister alltså.
Citera
2013-06-29, 23:00
Medlem
vg-10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittrokigt
Trevligt , då kan dom flasha för dig istället. Islam utrotas inte av kvinnobröst. Det dom gjorde resulterade inte i någonting, istället slösades våra skattepengar.

Antagligen har du rätt, men resultatet kan man väl inte vara säker på ännu. Det skall i alla fall bli intressant att se hur tidningarna hanterar det hela.
Citera
2013-06-29, 23:02
Medlem
vg-10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ObamaBinLaden
Tvärtom riktigt äckliga.

En korvälskare!
Senast redigerad av vg-10 2013-06-29 kl. 23:10.
Citera
2013-06-29, 23:06
Medlem
Theberzerkers avatar
Löjligt att det ens ska komma på tal med förargelseväckande beteende för ett par kvinnobröst.
Om något så borde det uppmuntras
Citera
2013-06-29, 23:08
Medlem
Arkiaters avatar
Bra gjort tjejer! Mera av detta önskar vi oss. Jag tycker Gudrun Schyman, och även hennes kompisr i FI, borde vara solidariska och även de besöka moskeer toppless.
Citera
2013-06-29, 23:12
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEATHSTARR
Nazister och rassar är kända för att slänga kappan efter vinden för att plocka politiska poäng. I det här fallet mycket svårskördade.

Typ, "muslimer hatar homosexuella!". Ja, och det gör SD- och KD-anhängare också.
Typ, "muslimer hatar kvinnor/feminism/ kampen för kvinnors rättigheter!" Ja, det gör SD också. extremt mycket.

De är av samma skrot och korn. Det vill säga, långt ifrån humanister eller för mänskliga rättigheter. Inskränkta egon.

Oj, vem var inskränkt här???

Jag stöder SD för landets framtid. Jag har inget alls emot homosexuella, varför skulle jag ha det? Du är nog mest kränkt för att de inte vill knulla med dig. Jag stöder kvinnors kamp för lika rättigheter, även om just ordet feminist har vissa dåliga vibrationer för många.

Så du kan lugnt lägga undan dina SD-fobier, och f ö r s ö k a inse att även kloka människor har kommit till vissa insikter som ditt eget intellekt ännu står långt ifrån. Och så jag, förstås

Om vi struntar i dig och ditt inskränkta ego för en stund... Jag är kluven inför aktionen. Självklart ska muselmanernas förtorkade ideologi tryckas till, men jag tycker inte man ska stövla in hos folk och agera vanärande.

Lite hyfs och folkvett krävs!
Citera
2013-06-29, 23:15
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vg-10

Det är ett väldigt bra tema för en folkomröstning. Välj A eller B. Vilket skulle vinna?
Citera
2013-06-29, 23:16
Medlem
vg-10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Bra gjort tjejer! Mera av detta önskar vi oss. Jag tycker Gudrun Schyman, och även hennes kompisr i FI, borde vara solidariska och även de besöka moskeer toppless.

Där går du över gränsen! Men kanske Gudrun kunde problematisera debatten genom att pissa i någon moské.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in