Citat:
Ursprungligen postat av
DEATHSTARR
Nazister och rassar är kända för att slänga kappan efter vinden för att plocka politiska poäng. I det här fallet mycket svårskördade.
Typ, "muslimer hatar homosexuella!". Ja, och det gör SD- och KD-anhängare också.
Typ, "muslimer hatar kvinnor/feminism/ kampen för kvinnors rättigheter!" Ja, det gör SD också. extremt mycket.
De är av samma skrot och korn. Det vill säga, långt ifrån humanister eller för mänskliga rättigheter. Inskränkta egon.
Oj, vem var inskränkt här???
Jag stöder SD för landets framtid. Jag har inget alls emot homosexuella, varför skulle jag ha det? Du är nog mest kränkt för att de inte vill knulla med dig. Jag stöder kvinnors kamp för lika rättigheter, även om just ordet feminist har vissa dåliga vibrationer för många.
Så du kan lugnt lägga undan dina SD-fobier, och f ö r s ö k a inse att även kloka människor har kommit till vissa insikter som ditt eget intellekt ännu står långt ifrån. Och så jag, förstås
Om vi struntar i dig och ditt inskränkta ego för en stund... Jag är kluven inför aktionen. Självklart ska muselmanernas förtorkade ideologi tryckas till, men jag tycker inte man ska stövla in hos folk och agera vanärande.
Lite hyfs och folkvett krävs!