Citat:
Ursprungligen postat av
ChuckTesta
Jag tycker det är ännu roligare med flashbackslöddrets reaktioner!
"Oj ja, vi hatar ju feminister men vi hatar ju muslimer också, ojoj vem ska vi heja på nu, vem hatar vi mest?"
Tragiskt.
Jovars.. vi kan ju tävla i dubbelmoral bäst vi vill men faktum kvarstår att "flashbackslöddret" är enskilda individer som har all rätt i världen att vara pucko. Som journalist på DN eller AB torde man väl kanske ställa högre krav på sin egen förmåga att se bjälken i sitt eget metaforiska öga.
Dessutom finns det ganska många människor, mig själv inkluderat som inte hetsar upp mig nämnvärt över femnisternas krumbukter men blir rejält magsur av muslimer och deras galenskaper.
Den som vill kan ju roa sig med att läsa DNs ledare i dag måndag. Jag kan tänka mig att skribenten ägnat åtskilliga svettiga timmar åt att försöka få till budskapet att musslorna är untouchable men att feminsterna ändå på något vis har rätt... men ändå lite fel fast ändå rätt i princip
EDIT
Dessutom måste man väl inte heja på någon? Det faktum att två företeelser man själv har svårt för och som det konstant gullas med i media hamnar på kollissionkurs är väl tillräcklig orsak till glädje?