2013-06-29, 23:18
Bannlyst
Man frågar sig hur Sveriges muslimska män kommer reagera? Blir det en våg av överfallsvåldtäkter mot svenska kvinnor; nya förortskravaller eller nån annan skit?
Citera
2013-06-29, 23:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vg-10
Där går du över gränsen! Men kanske Gudrun kunde problematisera debatten genom att pissa i någon moské.
Hehe.. Håller med, hellre att hon pissar/skiter i moskén än visar sina bröst..
Citera
2013-06-29, 23:22
Medlem
MannenBakomDigs avatar
"Förargelseväckandebeteende"

Haha sicket fånigt ord.

Hur kommer det sig att de inte visade fittan också? Varför bara visa pattarna? Spring in naken och löp linan ut. Det hade ju fått plats mer mera argument om de hade kört nakna. Aja, nästa gång kanske dom övertygar någon.

Jag gillar detta. Två minoriteter kolliderar om sin rättighet. Haha, hela jävla pk-samhället håller på falla ihop.
Citera
2013-06-29, 23:31
Avstängd
Takpapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingVision
Vad kristendomen beträffar är religionen i praktiken död. Nog för att jag är född och uppvuxen i ett kristet samhälle men jag praktiserar inte min religion bara för det. Kyrkorna kommer inte utplånas och dom kämpar ju faktiskt för bra saker?

Nja, vad som hänt är att kristendomen med lite gnissel men ändå ganska lugnt gått över från att vara religion till att vara en moralisk plattform i ett vetenskapsbaserat tänkande, alltså där även grundläggande idéer kan ifrågasättas och förändras om de bara kan falsifieras. Islam är oerhört långt ifrån detta, och där har vi kollisionen med den moderna världen. Så kristendomen är död, länge leve kristendomens idéer. Må islam torka under ökensolens hetta.

Sorry för off topic.
Citera
2013-06-29, 23:36
Medlem
genushexans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skittrokigt
Alla har väl rätt att demonstrera för sina rättigheter, men att gå in till en moské och flasha brösten är respektlöst och resulterar inte i någonting. Gäller även om de hade gått in till en kyrka och flashat sina bröst.
Inse att situationen har inte uppstått ur en vacuum. Islamister har förföljt och möjligen mördat Femenaktivister - det är därför de protesterar mot extrema islamister. Femen har inget specifikt emot islam som sådant.
Citera
2013-06-29, 23:48
Medlem
vg-10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Nja, vad som hänt är att kristendomen med lite gnissel men ändå ganska lugnt gått över från att vara religion till att vara en moralisk plattform i ett vetenskapsbaserat tänkande, alltså där även grundläggande idéer kan ifrågasättas och förändras om de bara kan falsifieras. Islam är oerhört långt ifrån detta, och där har vi kollisionen med den moderna världen. Så kristendomen är död, länge leve kristendomens idéer. Må islam torka under ökensolens hetta.

Sorry för off topic.

Bra sagt, tycker jag.

Att "vi", efter att ha blivit sekulariserade, importerar en totalt rubbad religion och tillåter byggandet av moskéer är ju helt galet.

Om man absolut, som gäst i ett annat land, måste utöva sin religion kan man förslagsvis göra det inom hemmets väggar.

[Edit: Fixade ett stavfel.]
Senast redigerad av vg-10 2013-06-29 kl. 23:52.
Citera
2013-06-30, 00:03
Medlem
TorrentLovers avatar
Älskar Femem. De är så roliga! Är det bara jag som skrattar?
Citera
2013-06-30, 00:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover
Det är svårt att skratta och runka samtidigt..
Citera
2013-06-30, 00:18
Medlem
Vimurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorrentLover

Nej, jag tyckte att det här var skitkul.
Jag brukade anse att man ska respektera andras religioner och heliga platser men ledningen för Stockholms moské är totalt respektlös inför alla andra grupper än den egna (islamistiska män) så den här aktionen sitter fint. Rätt åt de intoleranta skäggtomtarna.
Citera
2013-06-30, 00:20
Medlem
Femen kommer o få alla muslima gubbslem att pissa på sig

Jag gillar't
Citera
2013-06-30, 00:44
Medlem
Dr.Krabbas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
HAHAHAHHAHAHHAHA Nu sitter PK-miljöpartisterna till journalister med hela hipster skägget i brevlådan.

Vilket dilemma. Svenska journalister ÄLSKAR Femen och deras aktioner, MEN de älskar muslimer än mer. ojojoj vad göra????

Nu ska det bli spännande att se, om dessa tjejer straffas så är ju Sverige värre än Ryssland som fängslade medlemmar av Pussy Riot för en liknande "aktion"

HAHHA Julafton kom i juni i år. Nu är det jag som ska poppa popcorn och se hur Aftonbladet ska rapportera om detta.

Edit

Skulle velat se detta "lite knuffande" av en hord med kränkta muslimer, hoppas Femen filmade

Samma säkringar brinner väl i ditt eget huvud? Vilka hatar du mest, feminister eller muslimer?

Att du menar att journalister måste ta ställning här är dessutom löjligt.
Citera
2013-06-30, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krabba
Samma säkringar brinner väl i ditt eget huvud? Vilka hatar du mest, feminister eller muslimer?

Att du menar att journalister måste ta ställning här är dessutom löjligt.

Din fjant, alla vet att journalisterna alltid tar kulturberikarnas sida

O i andra hand på "älska-listan" kommer feministerna

Det blir spännande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in