Citat:
Ursprungligen postat av
nygma
Hej!
Jag ska följa med min polare till huvudstaden i morgon, och vi tänkte dra ut på kvällen.
Drar gärna till nåt ställe med mycket folk. Något klubbliknande hak.
vanligtvis är det väl lättare, men det är ju onsdag i morgon så jag har ingen aning om vart vi skulle kunna dra.
Vi är båda 20 men blir 21 senare denna månaden.
Förslag på ställen?

Om ni inte ser ut som bondlurkar och vill ha det hypokritiska Stockholms röjjet (finklätt och skumpa) kan ni dra:
Collage 18års ställe på Onsdagar, härligt folk bara lite väl låg musik
Pure Riktigt bra drag
Whiteroom standard med kokain och skumpa
Ambassadeur lite invandrar packat på vissa dagar, oftast efter löning/studiebidrag, annars bra krök
Rose bra röj, lite litet bara
Hell's Kitchen en av de finare klubbarna på Stockholm, bra mingel
Nype hit ska ni om ni vill ha ligg om allt annat skiter sig, massa brudar på 18 år som inte vill mer än att ligga. Bara flasha med hotellkortet.
Magenta, bra musik och dans
Beror helt på vad du vill göra. Vill du dansa, dra Magenta, Nype, Pure eller Whiteroom. Lite mer moget folk på Whiteroom, mer fjortisar på Nype. Nype är bra då man bara vill tömma sig lite. Magenta är lite mittemellan. Pure är också lite mer moget fast inte lika stroppigt som Whiteroom. Collage är även bra om man vill dansa. Lokalen är relativt stor och har bra med bord utomhus (innegård), så vill du dansa och sedan vila lite/mingla så kan du gå ut och göra det.
Collage ger lite två av bästa världar, dock så är Collages bar ganska kass med långa köer och jobbig personal.
Vill du sitta och chilla med krök dra Hell's Kitchen om du har deg, annars gå
Victoria på Kungsträdgården (riktigt mysig uteservering).
Om du inte vill festa med stureplansfolk kan du alltid dra gröne jägaren på Södermalm
Ps. Det finns åldersgränser högre än 20-21 på många av de ställerna jag har nämnt fast du kommer in om du ser välvårdad ut. Jag är själv 18 men kommer in 9 av 10 gångerna på alla ställen oavsett min ålder. Gäller bara att ha pondus.