2013-06-22, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommybirka
Minns ni Navid Abdolali Haghnegahdar som blev knivskuren och våldtagen av hattarna i skogen och blev out BAD när han va med i X-team Göteborg år 2005-2006?

De här är hans syster: Fantase Naghme Amineh Borhany

"Väktare kallade Fantase 30 för Tattare - Gråter ut i pressen"

http://www.expressen.se/gt/fantase-30-vaktaren-kallade-mig-tattare/
https://www.flashback.org/t2074505

Vad hände med Navid sen?

Årtalen du skriver stämmer inte. Han var prospect 2004 enbart.
Det där med batong i röven har jag inte heller hört nåt om och då är man en frölunda bo med.
Citera
2013-06-22, 21:02
Medlem
den.dryges avatar
2 razzior på mindre relativt kort tid, samt utdelning båda gångerna...

http://www.sydsvenskan.se/malmo/tillslag-mot-bandidos/
Citera
2013-06-24, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zwiny
Tror han undrar vem Jeffresson är.

En neger som flyttade hit från USA, han hade tydligen mördat någon där också.
Mohammed och 2 vänner festade i en lägenhet på Gånglåten i Frölunda och då kom Jefreysson dit, alla va höga som vanligt men mohammed va en tjackpundare och becknade en del.. hans 2 vänner som va där (en tjej och kille) såg på när Mohammed tjaffsade med Jeffrey.. Men Mohammed ville inte lämna stället då han trodde att han ägde världen. Jeffrey hugger honom med en skruvmejsel typ 60-100ggr . Helt fuckad i ansiktet och huvudet ramlar nästan av. Jeffrey flyr till Bergsjön och åker fast där i skogen med en polis helikopter över sig.
Citera
2013-06-25, 10:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av den.dryge
2 razzior på mindre relativt kort tid, samt utdelning båda gångerna...

http://www.sydsvenskan.se/malmo/tillslag-mot-bandidos/

Bandidos i Skåne får nog lära sig leva med rätt mycket uppmärksamhet från polisen de kommande åren. Det är mycket sällsynt att poliser blir beskjutna.
Citera
2013-06-26, 22:50
Medlem
defacto79s avatar
Vem är sergeant at arms i Gbg??
Citera
2013-06-27, 16:43
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stros
Enligt många är det inte bögigt att ge utan att ta. Sen blev dom väl säkert inte upphetsade utav att köra upp något i honom utan det var väl förnedringen han kände och hjälplösheten som var det viktiga.
Skitsnack! Ägnar man sig åt att gräva i baken på män så är man bög! Ingen som inte har bögfantasier tänker i dom banorna att man ska "rövknulla" den eller den. Blir en man sexuellt ofredad av en annan man så är det den ofredande parten som är bögen, inte offret!
Citera
2013-06-28, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Skitsnack! Ägnar man sig åt att gräva i baken på män så är man bög! Ingen som inte har bögfantasier tänker i dom banorna att man ska "rövknulla" den eller den. Blir en man sexuellt ofredad av en annan man så är det den ofredande parten som är bögen, inte offret!

Ja, lite så jag tycker. Känns som om smygbögar är väldigt förtjusta i att "ge" o hävda att det bara är "mottagaren" som är homosexuell. Min första tanke, om jag vill hämnas på någon, är definitivt inte att penetrera arslet på vederbörande. Kanske en kulturell grej?
Citera
2013-06-28, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatefull
Ja, lite så jag tycker. Känns som om smygbögar är väldigt förtjusta i att "ge" o hävda att det bara är "mottagaren" som är homosexuell. Min första tanke, om jag vill hämnas på någon, är definitivt inte att penetrera arslet på vederbörande. Kanske en kulturell grej?
Nej men det är förjävligt nedvärderande att bli rövknullad fattar du väll..
Citera
2013-06-29, 12:50
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av excitner
Nej men det är förjävligt nedvärderande att bli rövknullad fattar du väll..
Och att trycka sin balle i ett rövhål på en annan man är att vara bög...
Citera
2013-06-29, 12:51
Medlem
mcmonsters avatar
Två BMC chapters i Danmark slänger sina västar i protest mot nationalens agerande...

http://www.expressen.se/kvp/spricka-i-bandidos--efter-ganguppgorelse/
Citera
2013-06-29, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Och att trycka sin balle i ett rövhål på en annan man är att vara bög...

Om en man blir våldtagen och som inte gillar eller blir upphetsad av att få saker i stjärten så är den personen inte bög. Får man däremot upp kuken av en annan mans stjärt ja då är man en bögjävul.
Citera
2013-06-29, 13:01
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av penka
Om en man blir våldtagen och som inte gillar eller blir upphetsad av att få saker i stjärten så är den personen inte bög.
Jag har inte påstått något sådant heller...

Citat:
Får man däremot upp kuken av en annan mans stjärt ja då är man en bögjävul.
I princip det jag sa fast med andra ord...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in