Flashback bygger pepparkakshus!
2012-11-03, 21:59
Awaiting Email Confirmation
KvadratNegerBolls avatar
Hejsan!

Lite nyfiken bara men om jag ser en kille med "Fat Mexican" tröjja är han en då en supporter som köpt tröjan och blir automatiskt supporter eller har han gjort saker för att komma in i just Fat Mexican?

MvH
Citera
2012-11-04, 11:54
Medlem
sanctissimuss avatar

vad hände slutligt rörande Mehdi Seyyeds arbetsvägran i Hall-fängelset?

han har ju enligt artikel skriven Maj 2011 varnats av kriminalvården för att ha vägrat arbeta. ont i ryggen och därav kan han inte arbeta i verkstaden. under sin Kumla-tid så var han befriad från arbete och så även till en början i Hall. men senare tillkom en ny inspektör till anstalten som inte godtog Seyyeds skäl att inte arbeta.

en överklagan ska tydligen ha lämnats in till förvaltningsrätten av advokat Hurtig och han menar att Seyyed valt att inte utsätta sin hälsa för risker och därav inte deltagit i något arbete. Seyyed skadades ju i en mc-olycka 2006 i Gbg och vistades på Sahlgrenska en tid.

Hurtig menar att Seyyed har laga skäl för vägran att arbeta.

Seyyed riskerar försenad villkorlig frigivning på grund av detta.
källa
Citera
2012-11-04, 13:01
Medlem
Har han någonsin arbetat(lagligt)?
Citera
2012-11-04, 15:03
Medlem
sanctissimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sanctissimus

en liten uppdatering från 2008-2009 rörande bland annat Mehdi Seyyed... exakt när kommer han ut och har avtjänat sitt straff? han har ju suttit ett bra tag nu...

Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Sommaren (juni-juli) 2014 borde det vara dags för den store ledaren Mehdi "Kim Il" Seyeed att återvända till stadens gator...

hmm där ser man tack för det.

Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Ja 6.5 år är en väldigt lång tid, dessutom har han barn. Snacka om att förlorat de viktigaste åren av sitt barns liv.

Citat:
Ursprungligen postat av master415
Han har förlorat mycket tid av sitt liv plus sina barn måste va gammla nu

här är sonen 1 år så det är bra att han kommer ut så han kan uppdatera med lite nytt...
Citera
2012-11-04, 15:16
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:

han har ju enligt artikel skriven Maj 2011 varnats av kriminalvården för att ha vägrat arbeta. ont i ryggen och därav kan han inte arbeta i verkstaden. under sin Kumla-tid så var han befriad från arbete och så även till en början i Hall. men senare tillkom en ny inspektör till anstalten som inte godtog Seyyeds skäl att inte arbeta.

en överklagan ska tydligen ha lämnats in till förvaltningsrätten av advokat Hurtig och han menar att Seyyed valt att inte utsätta sin hälsa för risker och därav inte deltagit i något arbete. Seyyed skadades ju i en mc-olycka 2006 i Gbg och vistades på Sahlgrenska en tid.

källa

De vägrar göra rätt för sig ute i samhället, de vägrar göra rätt för sig inne på anstalterna. Med våld och tortyr skulle man få fason på dessa avskum. Total förnedring är det som gäller. Mehdi är en simpel parasit, har alltid varit och kommer så förbli. Frågan är om han inte har dubbelmedborgarskap och kan man i så fall inte upphäva det hans medborgarskap här. Jag har nämligen för mig att han eller om det är en annan iranier inte är svenska medborgare.

Ps: Vänligen PM:a domarna rörande IFK-supportarna
Citera
2012-11-04, 17:50
Medlem
Svartskjortas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
De vägrar göra rätt för sig ute i samhället, de vägrar göra rätt för sig inne på anstalterna. Med våld och tortyr skulle man få fason på dessa avskum. Total förnedring är det som gäller. Mehdi är en simpel parasit, har alltid varit och kommer så förbli. Frågan är om han inte har dubbelmedborgarskap och kan man i så fall inte upphäva det hans medborgarskap här. Jag har nämligen för mig att han eller om det är en annan iranier inte är svenska medborgare.

Ps: Vänligen PM:a domarna rörande IFK-supportarna
Aldeles riktigt Kamrat! Det är hårdhandskarna som gäller. Slå sönder den jäveln. Klipp av honom fingrar. Låt honom bli våldtagen av andra intagna. Ge honom ingen mat på veckor så han blir utmärglad. Skulle jag ha den makten som en stat besitter så skulle det ta mig 10 minuter att få Mehdi att bli en rädd och lydig liten råtta. Han skulle aldrig bli en vanlig människa igen när jag vore klar med honom.
Citera
2012-11-04, 18:17
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartskjorta
Aldeles riktigt Kamrat! Det är hårdhandskarna som gäller. Slå sönder den jäveln. Klipp av honom fingrar. Låt honom bli våldtagen av andra intagna. Ge honom ingen mat på veckor så han blir utmärglad. Skulle jag ha den makten som en stat besitter så skulle det ta mig 10 minuter att få Mehdi att bli en rädd och lydig liten råtta. Han skulle aldrig bli en vanlig människa igen när jag vore klar med honom.

Hell kamrat Svartskjorta,

Den dagen kommer då vi tillsammans styr svea rike. Då ska kamelryttare likt Mehdi och annat slödder ställas på rad och arkebuseras. Kulan kommer givetvis att bekostas av deras egna anhöriga, no more snylta på staten här inte.

Från det ena till andra, jag är nyfiken på hur livet ser ut för vår "lilla" polack Eddie Paver Hampus be my guest och berätta lite inside info Hur ser det ut med Riads tänder? Som ni alla vet så hade Riad som numera är tillfällig president i BMC inte råd att laga tänderna. Detta resulterade i att karln var tandlöst och Mehdi Seyyed fick på den tiden mata Riad med sugrör, kosten bestod av iransk tomatsoppa made by Mehdi "kocken" Seyyed himself. För er som inte vet så har Mehdi roddat köket inne på pundarhaket Röda Rummet borta vid Järntorget, så tydligen har karln talang för att rulla iransk köfte
Citera
2012-11-04, 20:40
Medlem
Nu fick media dom gammal nyheterna.

Romano röd gula.

http://gd.se/nyheter/gavle/1.5257803-romano-knyter-band-till-bandidos
Citera
2012-11-04, 20:57
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
http://gd.se/nyheter/gavle/1.5257803-romano-knyter-band-till-bandidos

Citat:
Fakta
Romano
En sammanslutning av män med romsk bakgrund och resande

Det här blir ju bara värre och värre. Nu har BMC dumpat medlemmar med namn som Abdullah för mer svenskklingande namn som Toni Rolin, Joacim Holmström, Petri Liljebjörn osv. Det bådar inte gott det här, man släpper liksom inte in en zigenare i sitt hem för det vet vi alla hur det slutar
Citera
2012-11-05, 02:03
Medlem
hemliga.arnes avatar
någon som vet namnen på dem som e fullvärdiga i Helsingborg avdelningen??
Citera
2012-11-05, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hollyd
Fattar inte hur några kan sitta på denna sidan på fb och spy ut sitt hat till bmc.Måste vara ett stort fel i huvudet på dessa personer,ni börjar bli tröttsamma.Ge fan och gå in på denna sidan

Jag tror du har blandat ihop den här sidan med en fanpage, som är till för att gullegulla med sina idoler. Flashback är ett forum där man kan uttrycka sina åsikter både för och emot precis vad som helst.

Blir lite fel då och då när du tänker, men kämpa på så kanske
du också kommer någon vart någon gång..... hejja hejja
Citera
2012-11-05, 09:48
Medlem
sanctissimuss avatar
Citat:

källa

KAMMARRÄTTEN I STOCKHOLM - 2011-09-29 - Mål nr 4857-11

ÖVERKLAGAT AVGÖRANDE
Förvaltningsrättens i Stockholm dom den 29 juli 2011 i mål nr 9113-11

SAKEN
Varning enligt fängelselagen; fråga om prövningstillstånd

Kammarrätten meddelar inte prövningstillstånd. Förvaltningsrättens avgörande står därför fast.

(Varning enligt fängelselagen (2010:610) – FäL)

KAMMARRÄTTEN I STOCKHOLM - 2011-09-29 - Mål nr 4858-11

ÖVERKLAGAT AVGÖRANDE
Förvaltningsrättens i Stockholm dom den 29 juli 2011 i mål nr 12760-11

SAKEN
Varning enligt fängelselagen; fråga om prövningstillstånd

Kammarrätten meddelar inte prövningstillstånd. Förvaltningsrättens avgörande står därför fast.

(Varning enligt fängelselagen (2010:610) – FäL)

KAMMARRÄTTEN I STOCKHOLM - 2011-09-29 - Mål nr 4860-11

ÖVERKLAGAT AVGÖRANDE
Förvaltningsrättens i Stockholm dom den 29 juli 2011 i mål nr 12763-11

SAKEN
Studier enligt fängelselagen; fråga om prövningstillstånd

(Förvaltningsrätten avslår överklagandet.)

källa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in