2013-06-15, 22:02
Medlem
Schwedenzugs avatar
Hade de haft worrior genen i sig hade de ju inte flytt till Sverige fran forsta borjan.
Problemet ar att invandrare oftast ser ner pa svenskar for vi oftast undviker brak pga alla konsekvenser de far, sjukhus, polis osv.
Enligt min mening later de oftast sahar:
-akta dig for "svenskt namn" han ar helt galen.
Men nar de kommer till invandrare later de oftast sa har:
-akta dig for dom de ar sa manga.

Sen sa tror jag inte pa att rekrytera sa manga invandrare da de oftast har svarare att sammarbeta i storre grupper.
MC maste komma forst for MC klubbarna for blir de mer som gatugang sa forvinner deras lagliga "skydd" o ratt att existera.

Jag har for mig att Mongols i staterna domdes under rico lagen for att de rekryterade for mkt gatugang folk.
Citera
2013-06-15, 23:03
Medlem
zwinys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schwedenzug
Hade de haft worrior genen i sig hade de ju inte flytt till Sverige fran forsta borjan.
Kunde inte skrivit det bättre själv!
Citera
2013-06-15, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buckan
warrior-genen ar en attityd gen, som paverkar hur man agerar vid provokation
olika varianter paverkar om man anvander vapen osv
alder, ekonomi och omrade paverkar ocksa attityden
gamal SVENSK man med god ekonomi uppvaxt i glesbygd har kanske i regel en annan attityd an en SVENSK 15-arig arbetslos uppvaxt i tatort/forort
religion spelar mycket mindre roll, en slags 'synvilla'
kan se ut som om tex religion spelar stor roll, eftersom fler blattar ar arbetslosa och bor i tatorter/fororter
sen tror jag, baserat pa egen erfarenhet, att svennar kan vara lite mer undvikande, men blir dom trangda sa agerar dom ofta ovantat starkt
rationellt att unvika, kanske inte vill lamna sverige, och har mer att forlora

Warrior-gen my ass! Människor formas av sin uppväxt, ytterst få "warriors" har vuxit upp i ett tryggt o kärleksfullt hem med stabila vuxna förebilder. Precis som hundar som fått stryk blir människor aggressiva.
Citera
2013-06-16, 10:30
Medlem
LawlessDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatefull
Warrior-gen my ass! Människor formas av sin uppväxt, ytterst få "warriors" har vuxit upp i ett tryggt o kärleksfullt hem med stabila vuxna förebilder. Precis som hundar som fått stryk blir människor aggressiva.

Tror du på det där själv? Att människor med olika etniciteter har olika mycket testosteron är vetenskapligt bevisat, inte minst i USA. Även fast jag har en del vänner och föredetta vänner med olika ursprung så är det ganska signifikativt att blandade och utomeuropeiska folk är mer temperamentsfulla och ser oftast inte konsekvenserna i sitt handlande oavsett vilken social klass som man tillhör. Men visst fan spelar uppväxten in en del, men uppväxten e formad av människans gener. Ingen slump med andra ord.
Citera
2013-06-16, 17:49
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Ja invandrarna har mer temperament men de ar for att vi svenskar tillater dom.
Nar man gar in i en svensk kille sager han oftast ursakt mig, gar man darimot in i en invandrare sa skriker han hogt sa alla ska hora o kolla Eyyyy vafan gor du svenne javel ska du ha stryk.
For de vet att 99% av alla ganger vill svensken inte braka for de ar inte vart de.
Testa att istallet for att backa sa ge han direkt en stenhard small med oppen hand o fraga han om han ville nat,
99% av alla ganger sager han da eyyy brochan ta de lugnt mannen.
o skulle han den 1% som vill braka sa slar man bara sonder han riktigt.

Varning!!
De tuffa invandrarna KOMMER gola ner dig, sa du kommer dommas fast att de startar braket.

Haha, hur många ggr har du provat detta då?
Citera
2013-06-16, 19:09
Medlem
Schwedenzugs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisboaCaralho
[/list]839]Haha, hur många ggr har du provat detta då?

Tyvarr sa har jag gjort de for manga ganger, vilket kostat mig ett antal domar och natter pa hotell gripen.
Ni skulle bli forvanade hur dessa tuffa invandrar grabbar grater hos polisen.
De pratar om heder hit o heder dit, men de kan inte ha hedern att halla tyst hos polisen.
Jag kanner tuffa invandrare oxa men till antalet ar de lika fa som svenskarna.
Skillnaden ar att svenskarna spelar inte tuffa hela tiden som invandrare oftast gor. TEATER!

Detta ar mina upplevelser av invandrare under de 10 aren jag har varit ute och festat.

Nu talar jag inte om MC klubbarnas medlemmar utan som svar pa att invandrarnas "gener" gor att de ar tuffare.
Vad galler MC klubbarnas invandrar medlemmar sa har jag ingen asikt.
De jag kanner i MC kretsarna ar Svenskar o enligt min mening bra killar.
Senast redigerad av Schwedenzug 2013-06-16 kl. 19:28.
Citera
2013-06-17, 07:13
Medlem
LisboaCaralhos avatar
Citat:
Tyvarr sa har jag gjort de for manga ganger, vilket kostat mig ett antal domar och natter pa hotell gripen.
Ni skulle bli forvanade hur dessa tuffa invandrar grabbar grater hos polisen.
De pratar om heder hit o heder dit, men de kan inte ha hedern att halla tyst hos polisen.
Jag kanner tuffa invandrare oxa men till antalet ar de lika fa som svenskarna.
Skillnaden ar att svenskarna spelar inte tuffa hela tiden som invandrare oftast gor. TEATER!

Detta ar mina upplevelser av invandrare under de 10 aren jag har varit ute och festat.

Nu talar jag inte om MC klubbarnas medlemmar utan som svar pa att invandrarnas "gener" gor att de ar tuffare.
Vad galler MC klubbarnas invandrar medlemmar sa har jag ingen asikt.
De jag kanner i MC kretsarna ar Svenskar o enligt min mening bra killar.

Bra svar. Helt rätt enligt mig med.
Citera
2013-06-17, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawlessDarkness
Tror du på det där själv? Att människor med olika etniciteter har olika mycket testosteron är vetenskapligt bevisat, inte minst i USA. Även fast jag har en del vänner och föredetta vänner med olika ursprung så är det ganska signifikativt att blandade och utomeuropeiska folk är mer temperamentsfulla och ser oftast inte konsekvenserna i sitt handlande oavsett vilken social klass som man tillhör. Men visst fan spelar uppväxten in en del, men uppväxten e formad av människans gener. Ingen slump med andra ord.

Då ska vi se om det går att följa ditt tankespår i detta, ngt förvirrade, inlägg. Utomeuropeiska människor "har mer testosteron" och det i sin tur leder till nedsatt kognitiv förmåga dvs "de ser inte oftast konsekvenserna i sitt handlande".
Kan du bevisa kopplingen mellan testosteronproduktion och kognitiv funktionsnedsättning, som annars kopplas till neuropsykiatriska diagnoser eller begåvningshandikapp, är du en seriös Nobelpriskandidat.
Dessutom skulle det vara intressant om du kunde presentera källan till att "människor med olika etnicitet har olika mycket testosteron är vetenskapligt bevisat"(inte minst i USA?).
Däremot finns det gott om lättillgängliga studier, gjorda på dömda våldsbrottslingar, om sambandet mellan otrygg uppväxt och kriminalitet, oavsett vilken social klass man tillhör (god ekonomi garanterar bara ekonomisk trygghet, inte fysisk och psykisk).

Svaret är alltså JA, jag tror att barn med en trygg uppväxt och positiva, vuxna, förebilder är så gott som garanterade att bli harmoniska vuxna. Utan våldstendenser och empatistörningar, oavsett etnicitet.
Citera
2013-06-19, 13:19
Medlem
Minns ni Navid Abdolali Haghnegahdar som blev knivskuren och våldtagen av hattarna i skogen och blev out BAD när han va med i X-team Göteborg år 2005-2006?

De här är hans syster: Fantase Naghme Amineh Borhany

"Väktare kallade Fantase 30 för Tattare - Gråter ut i pressen"

http://www.expressen.se/gt/fantase-30-vaktaren-kallade-mig-tattare/
https://www.flashback.org/t2074505

Vad hände med Navid sen?
Citera
2013-06-19, 14:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommybirka
Minns ni Navid Abdolali Haghnegahdar som blev knivskuren och våldtagen av hattarna i skogen och blev out BAD när han va med i X-team Göteborg år 2005-2006?

De här är hans syster: Fantase Naghme Amineh Borhany

"Väktare kallade Fantase 30 för Tattare - Gråter ut i pressen"

http://www.expressen.se/gt/fantase-30-vaktaren-kallade-mig-tattare/
https://www.flashback.org/t2074505

Vad hände med Navid sen?

Våldtagen? Är det en omskrivning för ngt annat övergrepp eller blev han verkligen rövknullad? Finns det isåfall inget hederskodex eller regler mot sådant, hela mc-miljön är ju grymt homofobisk?
Citera
2013-06-19, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hatefull
Våldtagen? Är det en omskrivning för ngt annat övergrepp eller blev han verkligen rövknullad? Finns det isåfall inget hederskodex eller regler mot sådant, hela mc-miljön är ju grymt homofobisk?

Han blev våltagen med en teleskopbatong.. Navid gick emot ledningen och försökte styra och ställa.
Hans store bror Mohammed blev mördad i Frölunda av Jeffresson för många år sedan..
Han va som Navid, en snubbe som blåste och sålde sina vänner till fiender. När Navid gick med i X så började han bötfälla sina vänner.
Citera
2013-06-19, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tommybirka
Han blev våltagen med en teleskopbatong.. Navid gick emot ledningen och försökte styra och ställa.
Hans store bror Mohammed blev mördad i Frölunda av Jeffresson för många år sedan..
Han va som Navid, en snubbe som blåste och sålde sina vänner till fiender. När Navid gick med i X så började han bötfälla sina vänner.

Å fan, trodde det var ngt sånt, jävligt förnedrande. Kanske lite småbögigt att köra upp föremål i röven på snubbar ändå. Tack för infon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in