Citat:
Ja Bennet, en duktig teemo gör avsevärt mycket mer än Darius gör i dagens läge, sen har jag inte varit arg över huvud taget, men se till att säga saker du kan backa upp istället. Jag ser alltför ofta att "nybörjare" kommer in i tråden och sprider sin "sanning". I det här fallet så tycker jag du har fel och därför säger jag det, ilska har ingenting med saken att göraMenar du på allvar att teemo tar darius. Så kan du ju fråga dig själv. Vad gör teemo lategame? Vad gör teemo för laget? Sätter ut svampar i teamfights. Tänk om. Om du ragar över en post på flashback skulle jag inte vilja ha dig i mitt bronze 5 lag på Lol i alla fall 

Citat:
Jag skrev att jag körde med mpen/ap som quints, beroende på vilken som ger mest för tillfället. TF för movement från lich bane och den movementen räcker på honom. Movement quints KAN man ha på alla champions i spelet, det betyder inte att det alltid är bra. Ja det kan fungera om du behöver mobility på din lane, men du skrev att man skall skaffa det för att roama, vilket inte är funktionen. Skaffar du movement quints så handlar det oftast om att kompensera för din positionering eller för att enklare kunna förflytta dig i teamfights/skirmishes. TF har en ultimate som används för att roama, tiden tillbaka till lane skall inte spela alltför stor roll då du skall ha pushat ut din lane innan du roamar.
Så snälla bennet om du tycker jag har så fel, förklara varför man skall ha movement quints för att roama, för jag lyckas utan.
Sist men absolut inte minst, varför kände du för att ge dig in i teemodiskussionen, det verkar nästan som att du fått ett personligt agg mot mig, vilket inte var min mening alls. Jag har inga problem med dig utan bara din så kallade "sanning".
Edit: när jag fortsatt att läsa igenom tråden inser jag vilket troll du är, så vi lägger ner.
och sen kan du citera flera inlägg, ser du knappen bredvid den vanliga citatknappen, vill du citera två eller fler inlägg trycker du på den istället tills du kommer till det sista inlägget du skall citera då trycker du på den vanliga knappen. Om målet inte är att posthora, fortsätt då som vanligt.
Senast redigerad av N3ss3 2013-06-28 kl. 08:31.
Senast redigerad av N3ss3 2013-06-28 kl. 08:31.