Citat:
Ursprungligen postat av
LaScala
Tänk att jag skulle få uppleva denna dag! Jag slipper tugga i mej hennes cykel och reta mej på alla paraplydrinksteorier. Jag tar för givet att det är hon som ni ser. Vem skulle det annars vara?
Jimmy Hoffa i kvinnokläder?
Nästa gång nån idiot har en 100% pålitlig fågel som kvittrar som kom ihåg att då är det en Pippi Mytomantensis.
Eftersom dom underrättat hennes anhöriga(medbrottslingar enligt barnen i tråden!) så fanns troligen något som gör att dom är relativt säkra på att det är hon.
Den här tråden kommer bli episk, en milstolpe vad gäller att åskådliggöra hur flashbacks självutnämnda "detektiver" fungerar utan källor som går att hitta på nätet, som visar att den mentala åldern på gemene flashbackare är lååångt under de rekommenderade 18 år. "Vissa" individer, typ såna som hör fåglar i huvudet, visar sig vara så urbota dumma att dom inte ens vet vad pengar är, och det är bara början.
Plötsligt händer det, den här tråden går från ett drygt lågvattenmärke som inte varit värd att skriva i till att bli en potentiell favorit att sätta sig att grotta i när man har tid och energi över. Ända från början har de vuxna i tråden förstått vad som hänt men de troliga alternativen är de enda som setts som totalt otroliga av trådbarnen, men ju mer fantastiska teorier folk har spottat ur sig desto mer otroliga scenarion har blivit vad folk varit säkra på. En vacker dag växer dom upp och inser att världen inte är en Beck-film.