2013-06-27, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Vad är ologiskt? Undrar om det inte är du som lagt ut bomben lille man.
Då hade jag nog inte suttit här, lilla flicka.
2013-06-27, 18:22
Medlem
NackaSkoglund1889s avatar
Citat:
Vad är ologiskt? Undrar om det inte är du som lagt ut bomben lille man.
Inte nog med att du sitter och storbölar i tråden, du ska alltså anklaga folk i tråden för att ha lagt ut bomben också? Hur blåst kan man bli?
2013-06-27, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NackaSkoglund1889
Men utan bevis så kan det lika gärna ha varit en djurgårdare som gjorde det för att Bajen skulle få en match utan publik, eller hur?

Och det tror du på? Bajare la ut skiten, för att dom har gjort liknande saker i sitt "defend söderort" förut. Dom håller jämt på med sina barnsligheter. Nu gick man bara över gränsen. Och jag skulle bli förvånad om de inte var bajare som är ansvariga. Vem tror du att det är isf?
2013-06-27, 18:25
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Omöjligt, finns inga bönder som håller på djurgården. Bara Stockholmare sen minst 3 generationer bakåt.
I stort sen varenda DIF härstammar från tyska köpmän som kom hit med Hansan. Övriga är högadel, naturligtvis.
Medlem
Citat:
Och det tror du på? Bajare la ut skiten, för att dom har gjort liknande saker i sitt "defend söderort" förut. Dom håller jämt på med sina barnsligheter. Nu gick man bara över gränsen. Och jag skulle bli förvånad om de inte var bajare som är ansvariga. Vem tror du att det är isf?
Vad jag tror är irrelevant. Men du har inga bevis antar jag.
Medlem
waccoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Nope, där har du fel! LCH grabbarna har ju skrikit om bajen på hockeymatcher..

Linköping i stort är hur som helst ett DIF-näste. Kan i och för sig tänka mig att LHC:are är undantagna i och med att Linköpingsgårdarna håller på DIF i hockey också.
2013-06-27, 18:26
Medlem
Att politikerna som fick för sig att placera Dif mitt i hjärtat av Bajenland inte ens tänkte tanken att detta var vad som skulle kunna hända förvånar mig föga. Kommer kunna bli en stökig höst.
2013-06-27, 18:26
Medlem
Timpsiiis avatar
Fyfan vad bajen har gjort bort sig idag alltså. Skäms ni inte?
2013-06-27, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Då hade jag nog inte suttit här, lilla flicka.

Jasså så du menar att man har fått fast personen som la bomben? Om dom inte gjort det så är personen fortfarande på fri fot. Kan vara du då, och skulle inte bli förvånad.
2013-06-27, 18:29
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Att politikerna som fick för sig att placera Dif mitt i hjärtat av Bajenland inte ens tänkte tanken att detta var vad som skulle kunna hända förvånar mig föga. Kommer kunna bli en stökig höst.
"Bajenland" måste vara den största floskeln någonsin. Söder är precis som Vasastan, full med inflyttade bönder och i Söderort finns det gott om andra klubbsympatier.
2013-06-27, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twombly
Gång på gång visar bajen att ni är det största skämtet!
Sitter och säger att vi gråter för att arenan är under bombhot...

Folk sitter och dricker bira och garvar åt frånrvaron med er som stretchat upp med bajen-zumba och bajenboxning
Sitter folk kvar och skrattar än?
2013-06-27, 18:30
Medlem
Wads avatar
Citat:
Jasså så du menar att man har fått fast personen som la bomben? Om dom inte gjort det så är personen fortfarande på fri fot. Kan vara du då, och skulle inte bli förvånad.
Hallå din "fjortis" kan du inte visa vart jag skrev att jag tyckte att det var okej att lägga ut bomber? Du verkade så säker på din sak, men jag har inget minne av att jag sagt det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in