2013-06-27, 18:16
Medlem
Alltså det låg ju ett hotfullt brev med bomben. Det krävs ju inget snille för att räkna ut att det var bajare som la ut skiten. Ska fansen bombhota Dif då ska dom fan ha en match utan publik. What goes around comes around bitch!
2013-06-27, 18:17
Medlem
Wads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salad
Eftersom att ni tycker att det är ok att lägga ut bomber vid träningsmatcher så borde ju inte min text vara så farlig. Du tycks inte veta vad du själv tycker. Fjortis. Tycker ni att det är ok att lägga ut bomber men gråter om jag skriver om kenta? Som sagt, fjortis.
Lilla gubben. Jag har inte skrivit någonstans att jag tycker att det är okej. Du verkar ha svårt att hålla reda på vem som skrivit vad. Fjortis? Please.
Medlem
Citat:
Alltså det låg ju ett hotfullt brev med bomben. Det krävs ju inget snille för att räkna ut att det var bajare som la ut skiten. Ska fansen bombhota Dif då ska dom fan ha en match utan publik. What goes around comes around bitch!
Du tänker så extremt ologiskt så det finns inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Och ändå dedikerar du vart och vartannat inlägg om just Bajen.

Ja, anledningen är ert jävla "defend söderort" jämt och ständigt. Det blev lite väl mycket när bönderna i Bajen Fans började med hot.

Är väl rätt många LHC snubbar som är Bajen i fotboll, deras kat b-c.
Medlem
xenosans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerial
Och det är nått du står bakom?
Absolut inte, det borde du ha förstått när jag skrev "fungerar". Jag tycker dock att man borde ha med sig i bakhuvudet hur det ser ut när man sitter och planerad en aktion av denna typ. Det skulle definitivt inte komma som någon chock för mig om resultatet blir en match utan publik - även om de inte skulle hitta några bevis på att det är Bajare som ligger bakom.
2013-06-27, 18:18
Medlem
ReloadMasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Och vilka äger söderstadion?

Matchen är officiellt inställd. Hoppas man fixar ett datum inom en snar framtid där man har lite bättre bevakning. Borde ju finnas kameror där man kan se vem som la dit den?

Fanns ju fingeravtryck på bomben.
Nu vet jag inte om vi har någon databas med fingeravtryck i Sverige men har vi så lär ju den här människan helt klart finnas med där.
2013-06-27, 18:18
Medlem
NackaSkoglund1889s avatar
Citat:
Men utan bevis så kan det lika gärna ha varit en djurgårdare som gjorde det för att Bajen skulle få en match utan publik, eller hur?
2013-06-27, 18:20
Medlem
waccoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aerodynamite
Ja, anledningen är ert jävla "defend söderort" jämt och ständigt. Det blev lite väl mycket när bönderna i Bajen Fans började med hot.

Är väl rätt många LHC snubbar som är Bajen i fotboll, deras kat b-c.

Linköping är DIF.
2013-06-27, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Du tänker så extremt ologiskt så det finns inte.

Vad är ologiskt? Undrar om det inte är du som lagt ut bomben lille man.
Medlem
NackaSkoglund1889s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waccoe
Linköping är DIF.
Omöjligt, finns inga bönder som håller på djurgården. Bara Stockholmare sen minst 3 generationer bakåt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av waccoe
Linköping är DIF.

Nope, där har du fel! LCH grabbarna har ju skrikit om bajen på hockeymatcher..
2013-06-27, 18:22
Medlem
Morgondagens rubriker i Aftonbladet och Expressen : ''Huliganer försökte spränga arena och begå massmord'' ''Politiker agera'' ''Låt polisen går fram hårdare mot huliganerna'' ''Förbjud folk på fotbollsmatcher'' Osv. Men risken är väl att Dif försöker sig på samma sak nu i Bajens premiärmatch, men antar att säkerheten höjs DRASTISKT nu av alla karriärister. Detta slår bara så fel mot supporter, ultras och firma kulturen...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in