Citat:
Ursprungligen postat av
bennet590
Menar du på allvar att teemo tar darius. Så kan du ju fråga dig själv. Vad gör teemo lategame? Vad gör teemo för laget? Sätter ut svampar i teamfights. Tänk om. Om du ragar över en post på flashback skulle jag inte vilja ha dig i mitt bronze 5 lag på Lol i alla fall

Vet inte om du driver, men om vi ska vara så, både Teemo och Darius har olika spelstilar och kan slåendes inte jämföras. Teemo är mycket bättre på att splitpusha än darius till exempel, medans darius är lite bättre på att tanka och vara allmänt beefy. Det finns ju både bra och dåliga teemo och darius spelare så att säga att Teemo suger så pass hårt i teamfights är bara korkat. Visst är det inte ett top-pick i en teamfight, men det är inte Darius heller i så fall.
Cho'gath är imo en mycket bättre version av Darius. Teemo's svampar är ingeting man sätter ut i en teamfight, utan det är ju oftast bara något som är där för jobbighet's faktorn..
Det är väll rätt självklart att kit'sen spelar roll när man är närmare varandra i hur bra man är i skull, och man vinner inte alltid bara för att man har två kills mera.
Han rageade inte över din post, utan tyckte bara att du skrev lite fakta som inte var sant vilket faktiskt är sant.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrSweeneyTodd
Hoppas inte det här udyr skinnet kommer vara det där ultimate skinnet som skulle komma.. Äger inte ens udyr på kontot jag spelar på dagligen. Fast var det morello som läkte att champen som skulle få ultimate skinnet skulle ha en spell vars andra bokstav i namnet på spellen skulle vara E.
B
ear stance

Det är nog till 99% udyr skinnet som är ultimate skinnet. I och med att dem har släppts så mycket om det, till exempel hemsidan så är det nog rätt självklart.