Citat:
Ursprungligen postat av SwAxX
Först: Varför skulle man någonsin jungla utan smite? För det andra: Varför spirit of the ancient på shaco? Visst man kan väl bygga lite som man vill, men som den assassin som shaco är kan man bygga honom lite mer optimalt. Visst skiljer det från match till match om hur man bygger honom och man ska inte döma folk om hur de bygger. MEN.
Efter att ha följt den här tråden väldigt länge, så ser man vilka som återkommer med vettig kunskap, och de som inte har den koll på LoL som de tror sig ha. Du är en av dem sistnämnda. Genom att du säger att du junglar utan smite (kanske inte på alla champs, men har inte med saken att göra) tappar jag respekten för dig. Under mina promotionmatcher stötte jag på ett par som spelade utan smite, och de förlorade varenda drake/baron/buff som jag kände att jag kunde contesta. Det finns inget som kan matcha 500-1000 true dmg.
Detta låter för jävla sant.
Jag är väl då en så kallad "elo booster" och lever i alla pass divisioner samtidigt.
När jag smurfar/boostar så är det alltid så-pass att jag pickar Nunu.
Hittils har jag 7/0 i stats (W/L) på senaste jobbet då det är för enkelt.
Kunna soloa dragon på 3:15 samt baron på 15:00 känns lite för starkt.
Sedan så kommer den där lilla 1100-1300 Lee-Sin utan smite, vad ska han göra? Han slowar jag o springer lite ifrån, han får baron aggro och som en measure så vänder han sig tbx dpsar för någon dum anledning..
Flash>Consume.
Så pass enkelt, sedan är dock inte Cho'Gath så stark för tillfället efterssom dfg/mask/botrk/kog är starka atm.
Han kommer nog in i spelet på hel-tid snart.
Softa på, kontakta mig om det är något relaterande till LoL.