2013-06-27, 11:37
Bannlyst
Ja är den gemensamma nämnaren du så får man nog börja där och träffar du bara folk som vill ligga så är det för att dom tror att du är enkel. Hur brukar era konversationer se ut? Är det mycket sexskämt och sexsnack så får du nog tagga ner med det.

Sen kan man aldrig leta utan kärleken kommer när den kommer och det är ingenting man kan stressa fram och det är ju tråkigt som fan att höra men aja dendäringa kärleken ska inte vara lätt.
Citera
2013-06-27, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av canine888
Det är ju precis det jag gjort. Sedan visar dem sig vara smurfar.

Fast det är ju precis självinsikt du behöver. Inser du inte att "de visar sig vara smurfar" för att de tröttnar på dig, överger tanken att ha en relation med dig, och istället bara försöker få ligga med dig?
Citera
2013-06-27, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seegloo
Hur skulle du definiera "Mr Right"?
Kan du utveckla?
Vilka egenskaper mm är du ute efter osv?

Anledningen till att jag frågar är för att vi ska förstå bättre, allt från var/när/hur du träffar dina andra "Mr" och till du eg tror dig vilja ha det?

Det finns en anledning till att ju äldre vi blir desto färre krav ställer vi.
Tillslut är kravet ibland bara att partnern skall vara snäll

Hur gammal är du?

Det är precis tvärtom (nu talar jag ur en manligt perspektiv)
ju äldre kvinnorna blir
desto svårare och knepigare blir dom

det där snacket om att kvinnor blir desperata och tar vem som helst efter 35 år typ
är ju helt befängt.

Hur många snygga kvinnor är inte singlar i den åldern i t ex storstäderna?
Dom är så extremt svårflörtade och kräsna då dom "gått på pumpen"
många gånger innan.

Annars hade dom ju haft familj nu med villa, volvo och vovve..
Citera
2013-06-27, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontyouworrychild
Det är så det ska vara, lite strul på vägen. Känner lika som dig fast tvärtom då då jag är kille.
Men rätt som det är så har du Mr right i Mr random. Kanske nästa du stöter på

Mmm, väldigt strul- få väl hoppas det.
Citera
2013-06-27, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolbel
Fast det är ju precis självinsikt du behöver. Inser du inte att "de visar sig vara smurfar" för att de tröttnar på dig, överger tanken att ha en relation med dig, och istället bara försöker få ligga med dig?

Jag ligger inte med dem.
En var iaf bra, men han skulle ju flytta. Så..
Citera
2013-06-27, 11:45
Medlem
Bunsofsteels avatar
Och vem fan har sagt att du skall vara lycklig?

Det är ingen mänsklig rättighet vettu...

Lycka till dock!
Citera
2013-06-27, 11:46
Medlem
Citat:
Måste vara 1 på 1000

Utveckla.
Man attraherar och drar till sig en viss typ av människor beroende på hur man själv är/mår osv
Vi skickar ut subliminala signaler hela dagarna till varandra utan att veta om det.
Dessa signaler snappar folk runtomkring en upp, de kan då tex känna av att du är på bra/dåligt humör etc.
svårt att förklara,men i korta drag.man kan själv välja villken sorts människor man vill dra till sig. Beroende på hur man väljer att bete sig osv. Tänka på vilka signaler man väljer att skicka ut helt enkelt.
Lite luddigt men hoppas du förstår vad jag menar
Citera
2013-06-27, 11:49
Medlem
Grovedarks avatar
Mr.right existerar inte. För att den perfekta mannen inte existerar. Sluta kolla på såpoperor, det har förstört ditt omdöme, du kommer aldrig hitta ''Mr.right'' om du inte sänker dina krav.
Citera
2013-06-27, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klassenada
Hur gammal är du?

Det är precis tvärtom (nu talar jag ur en manligt perspektiv)
ju äldre kvinnorna blir
desto svårare och knepigare blir dom

det där snacket om att kvinnor blir desperata och tar vem som helst efter 35 år typ
är ju helt befängt.

Hur många snygga kvinnor är inte singlar i den åldern i t ex storstäderna?
Dom är så extremt svårflörtade och kräsna då dom "gått på pumpen"
många gånger innan.

Annars hade dom ju haft familj nu med villa, volvo och vovve..

Håller med. Jag hade en relation förra året och den var destruktiv. Never again.
Så jag är väldigt noga nu med att inte slänga iväg min självrespekt. Så fort det går bra för mig dyker en sådan tråkig mupp upp som visar sig vara jättetrevlig, jättesnäll blabla i början. Sen när man lärt känna varandra ett tag visar han sig vara en mupp.. Hm, jag tror jag ska vara ännu mer seg.

Citat:
Ursprungligen postat av Kp1984
Man attraherar och drar till sig en viss typ av människor beroende på hur man själv är/mår osv
Vi skickar ut subliminala signaler hela dagarna till varandra utan att veta om det.
Dessa signaler snappar folk runtomkring en upp, de kan då tex känna av att du är på bra/dåligt humör etc.
svårt att förklara,men i korta drag.man kan själv välja villken sorts människor man vill dra till sig. Beroende på hur man väljer att bete sig osv. Tänka på vilka signaler man väljer att skicka ut helt enkelt.
Lite luddigt men hoppas du förstår vad jag menar

Ja jag förstår hur du menar Dock har jag inte mått dåligt. Tvärtom. Men det verkar som att n
även när man mår bra då dyker dem smurfarna upp med.

Citat:
Ursprungligen postat av Grovedark
Mr.right existerar inte. För att den perfekta mannen inte existerar. Sluta kolla på såpoperor, det har förstört ditt omdöme, du kommer aldrig hitta ''Mr.right'' om du inte sänker dina krav.

En sådan bild har jag inte heller. Jag vill ha någon som är så nära mina mål som möjligt och det vet jag att det finns. Dock får han ju inte vara skittrasig eller förgiftad. Eller vad det nu kan vara, då blir det ju ingen sund relation med balans, bara nån destruktiv som suger energi.
Senast redigerad av canine888 2013-06-27 kl. 11:58.
Citera
2013-06-27, 11:58
Medlem
RunWhenImdones avatar
Sluta leta efter "Mr right".

Han existerar inte. Det är ett påhitt skapat för att lura kvinnor.
Finn dig i din ensamhet, lär dig trivas med dig själv.

Sen kanske du råkar träffa någon och blir kär Men det kommer inte vara "Mr right", det är ett påhitt du hittat på som du desperat vill ge någon
Citera
2013-06-27, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RunWhenImdone
Sluta leta efter "Mr right".

Han existerar inte. Det är ett påhitt skapat för att lura kvinnor.
Finn dig i din ensamhet, lär dig trivas med dig själv.

Sen kanske du råkar träffa någon och blir kär Men det kommer inte vara "Mr right", det är ett påhitt du hittat på som du desperat vill ge någon

Jag vet det.

Med mr right definierar jag någon som: jag passar honom, han passar mig. Jättekort sammanfattat.
Men det är nog 1 på 1000. Så det får ta den tid det tar. Tills dess tar jag bort alla som visar sig vara smurfar. Fått nog av energitjuvar.
Citera
2013-06-27, 12:07
Medlem
Citat:
Håller med. Jag hade en relation förra året och den var destruktiv. Never again.
Så jag är väldigt noga nu med att inte slänga iväg min självrespekt. Så fort det går bra för mig dyker en sådan tråkig mupp upp som visar sig vara jättetrevlig, jättesnäll blabla i början. Sen när man lärt känna varandra ett tag visar han sig vara en mupp.. Hm, jag tror jag ska vara ännu mer seg.

Ja jag förstår hur du menar Dock har jag inte mått dåligt. Tvärtom. Men det verkar som att n
även när man mår bra då dyker dem smurfarna upp med.

En sådan bild har jag inte heller. Jag vill ha någon som är så nära mina mål som möjligt och det vet jag att det finns. Dock får han ju inte vara skittrasig eller förgiftad. Eller vad det nu kan vara, då blir det ju ingen sund relation med balans, bara nån destruktiv som suger energi.
Låter som att du borde jobba på din egen självkänsla istället för att sitta här och klaga.
Lägg fokus på dig själv istället för andra,gör sådant du tycker är kul, så kommer du finna likasinnade,därav betydligt större chans att faktiskt träffa någon med liknande mål som du.
Är du bara på krogen och letar efter mr right kmr du ju bara uppfattas som desperat,vilket leder till att du får tag på desperata killar och sen sitter du här och skriver igen om vilka smurfar du drar till dig,fast det är tvärtom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in