Citat:
Ursprungligen postat av
klassenada
Hur gammal är du?
Det är precis tvärtom (nu talar jag ur en manligt perspektiv)
ju äldre kvinnorna blir
desto svårare och knepigare blir dom
det där snacket om att kvinnor blir desperata och tar vem som helst efter 35 år typ
är ju helt befängt.
Hur många snygga kvinnor är inte singlar i den åldern i t ex storstäderna?
Dom är så extremt svårflörtade och kräsna då dom "gått på pumpen"
många gånger innan.
Annars hade dom ju haft familj nu med villa, volvo och vovve..
Håller med. Jag hade en relation förra året och den var destruktiv. Never again.
Så jag är väldigt noga nu med att inte slänga iväg min självrespekt. Så fort det går bra för mig dyker en sådan tråkig mupp upp som visar sig vara jättetrevlig, jättesnäll blabla i början. Sen när man lärt känna varandra ett tag visar han sig vara en mupp.. Hm, jag tror jag ska vara ännu mer seg.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kp1984
Man attraherar och drar till sig en viss typ av människor beroende på hur man själv är/mår osv
Vi skickar ut subliminala signaler hela dagarna till varandra utan att veta om det.
Dessa signaler snappar folk runtomkring en upp, de kan då tex känna av att du är på bra/dåligt humör etc.
svårt att förklara,men i korta drag.man kan själv välja villken sorts människor man vill dra till sig. Beroende på hur man väljer att bete sig osv. Tänka på vilka signaler man väljer att skicka ut helt enkelt.
Lite luddigt men hoppas du förstår vad jag menar

Ja jag förstår hur du menar

Dock har jag inte mått dåligt. Tvärtom. Men det verkar som att n
även när man mår bra då dyker dem smurfarna upp med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Grovedark
Mr.right existerar inte. För att den perfekta mannen inte existerar. Sluta kolla på såpoperor, det har förstört ditt omdöme, du kommer aldrig hitta ''Mr.right'' om du inte sänker dina krav.
En sådan bild har jag inte heller. Jag vill ha någon som är så nära mina mål som möjligt och det vet jag att det finns. Dock får han ju inte vara skittrasig eller förgiftad. Eller vad det nu kan vara, då blir det ju ingen sund relation med balans, bara nån destruktiv som suger energi.